MuscleMeat

Ayaan Hirsi Ali wil graag weer in Nederland komen wonen

Peiling Peiling Wat vinden jullie.?

• Totaal stemmers
    27
  • Peiling gesloten .
Ali ? oprotte

Alleen as ze direct aangeklaagd wordt voor poging tot aanzetten van genocide.

Van mij mag ze wegblijven.

Laat haar maar in de USA blijven bij haar conservatieve denktank vriendjes. Ze draagt niks bij aan het debat over integratie, emancipatie etc.

Ze kan alleen vooraanstaand zijn als ze een groep vertegenwoordigt. Volgens mij vertegenwoordig Ayaan Magan de dochter van Hirsi, de zoon van Hirsi, de zoon van.. alleen maar zichzelf. aandachtsh**r die echt weinig inhoud heeft.

Heb nog een docu over haar op mijn harde schijf staan, ontluisterend hoe leeg ze eigenlijk is.

Ze kan alleen vooraanstaand zijn als ze een groep vertegenwoordigt. Volgens mij vertegenwoordig Ayaan Magan de dochter van Hirsi, de zoon van Hirsi, de zoon van.. alleen maar zichzelf. aandachtsh**r die echt weinig inhoud heeft.

Heb nog een docu over haar op mijn harde schijf staan, ontluisterend hoe leeg ze eigenlijk is.
Kun je die niet een keer uploaden ben er wel nieuwschierig naar?

Player omroep.nl

Waarin ook naar voren komt dat de kopstukken van de VVD al lang wisten dat ze Ali Illegali was.

[Link niet meer beschikbaar]

Waarin ook naar voren komt dat de kopstukken van de VVD al lang wisten dat ze Ali Illegali was.

Dat heeft ook niet echt gigantische nieuwswaarde imo. Al langer bekend. Vind dit persoonlijk belastender voor de VVD, dan voor haarzelf. Heb niet de indruk dat ze dat feit onder stoelen of banken heeft geschoven.

Dat heeft ook niet echt gigantische nieuwswaarde imo. Al langer bekend. Vind dit persoonlijk belastender voor de VVD, dan voor haarzelf. Heb niet de indruk dat ze dat feit onder stoelen of banken heeft geschoven.

Gelet op wanneer de docu is geschoten had het toen wel gigantische nieuwswaarde kunnen hebben.

Ging mij overigens meer over de leeghoofdigheid van Ali Magan dan over dat illegaal zijn in Nederland. Echt een troetelmoslim omdat de zich verheven voelende intelligentia meent zo'n figuur in hun midden te moeten opnemen.

Gelet op wanneer de docu is geschoten had het toen wel gigantische nieuwswaarde kunnen hebben.

Ging mij overigens meer over de leeghoofdigheid van Ali Magan dan over dat illegaal zijn in Nederland. Echt een troetelmoslim omdat de zich verheven voelende intelligentia meent zo'n figuur in hun midden te moeten opnemen.

Voor zover ik het verhaal ken is eigenlijk het altijd binnen de PvdA en de VVD bekend geweest. Maar goed, het zou idd een fout zijn om haar omwille van haar achtergrond op te willen nemen. Als ik haar autobiografie mag geloven is dat echter niet een kwestie van troetelexmoslima geweest. (maar daar doel je ook niet op)

Hoop dat ze genoeg diplomatie heeft om het emancipatievraagstuk ook daadwerkelijk vooruit te brengen. Vraag me af hoeveel draagvlak ze heeft onder de moslima's.

Ik vermoed zo ongeveer 0,0 draagvlak onder de moslima's die ze meent te moeten aanspreken. Ze komt uit het redelijk achterlijke Somalie en is opgegroeid in een omgeving die nou ook niet echt als liberaal te boek stond.

Misschien dat ze kan spreken voor de Somalische moslims, maar zelfs dat betwijfel ik aangezien ze daar maar zeer kort heeft gewoond.

Ik heb heel dat Hirsi Ali gebeuren nooit zo heel erg gevolgd maar klopt het dat zij destijds vanuit Somalie asiel vond in Nederland, vervolgens via een omweg bij de VVD is gekomen en daarbij ontpopte tot een anti (radicaal)islamitische spreekbuis? Vervolgens blijkt zij ergens gelogen te hebben over haar status waardoor ze zich gedwongen voelde naar het buitenland te gaan.

Mis ik nu iets vitaals of is dit het en is er behalve dat leugentje niet echt een reden om zo enorm anti ten opzichte van haar te zijn als je geen moslim fundi bent?

(overigens een oprechte vraag)

Naar een bananenplantage sturen en laten werken voor der centen.

:o

Ik vermoed zo ongeveer 0,0 draagvlak onder de moslima's die ze meent te moeten aanspreken. Ze komt uit het redelijk achterlijke Somalie en is opgegroeid in een omgeving die nou ook niet echt als liberaal te boek stond.

Misschien dat ze kan spreken voor de Somalische moslims, maar zelfs dat betwijfel ik aangezien ze daar maar zeer kort heeft gewoond.

C'mon ouwe, wat een onzinnige retoriek...

Het gaat inderdaad meer om de symboliek, maar deze is nochthans belangrijk. Hetgeen Ayaan uitstraalt in het internationale debat is gewoon belangrijk, ze geniet grote bekendheid en ze staat ondubbelzinnig aan 'deze' kant van het debat.

zucht ....... het boeit me eigenlijk weinig. Ze draagt imo weinig constructiefs bij aan oplossingen.

C'mon ouwe, wat een onzinnige retoriek...

Het gaat inderdaad meer om de symboliek, maar deze is nochthans belangrijk. Hetgeen Ayaan uitstraalt in het internationale debat is gewoon belangrijk, ze geniet grote bekendheid en ze staat ondubbelzinnig aan 'deze' kant van het debat.

Het debat met haar 'vriendjes' bedoel je. Dat ze nou in redelijk hoog aanzien staat bij bepaalde zelfverklaarde intelligentsia boeit mij niet zoveel. De meesten zijn ook aandachtsh**ren van het ergste soort, ook al zijn er onder haar vrienden dan wel personen met inhoud.

Hirsi Ali zelf is een opportuniste die precies weet hoe ze haar kringetje moet plezieren. Voor zolang ze er gebruik van maken dan, als ze het zat is zoekt ze wel weer een nieuw kringetje.

Wat is trouwens 'deze' kant? Zijn we in oorlog of zo?

Terug
Naar boven