Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik wens haar een lang leven toe in de gevangenis dat ze daar lekker weg mag kwijnen.
Zou mooi zijn als 's werelds meest vooraanstaande ex-moslima weer terug in Nederland komt wonen.
Kun je die niet een keer uploaden ben er wel nieuwschierig naar?Ze kan alleen vooraanstaand zijn als ze een groep vertegenwoordigt. Volgens mij vertegenwoordig Ayaan Magan de dochter van Hirsi, de zoon van Hirsi, de zoon van.. alleen maar zichzelf. aandachtsh**r die echt weinig inhoud heeft.
Heb nog een docu over haar op mijn harde schijf staan, ontluisterend hoe leeg ze eigenlijk is.
Bedankt.Player omroep.nl
Waarin ook naar voren komt dat de kopstukken van de VVD al lang wisten dat ze Ali Illegali was.
[Link niet meer beschikbaar]
Waarin ook naar voren komt dat de kopstukken van de VVD al lang wisten dat ze Ali Illegali was.
Dat heeft ook niet echt gigantische nieuwswaarde imo. Al langer bekend. Vind dit persoonlijk belastender voor de VVD, dan voor haarzelf. Heb niet de indruk dat ze dat feit onder stoelen of banken heeft geschoven.
Gelet op wanneer de docu is geschoten had het toen wel gigantische nieuwswaarde kunnen hebben.
Ging mij overigens meer over de leeghoofdigheid van Ali Magan dan over dat illegaal zijn in Nederland. Echt een troetelmoslim omdat de zich verheven voelende intelligentia meent zo'n figuur in hun midden te moeten opnemen.
"Ayaan Hirsi Ali wil graag weer in Nederland komen wonen"
aaah isn't that cute![]()
wel eerst 15 jaar in een asielzoekerscentrum he...

Ze kan alleen vooraanstaand zijn als ze een groep vertegenwoordigt. Volgens mij vertegenwoordig Ayaan Magan de dochter van Hirsi, de zoon van Hirsi, de zoon van.. alleen maar zichzelf. aandachtsh**r die echt weinig inhoud heeft.
Heb nog een docu over haar op mijn harde schijf staan, ontluisterend hoe leeg ze eigenlijk is.
Gelet op wanneer de docu is geschoten had het toen wel gigantische nieuwswaarde kunnen hebben.
Ging mij overigens meer over de leeghoofdigheid van Ali Magan dan over dat illegaal zijn in Nederland. Echt een troetelmoslim omdat de zich verheven voelende intelligentia meent zo'n figuur in hun midden te moeten opnemen.
Ik vermoed zo ongeveer 0,0 draagvlak onder de moslima's die ze meent te moeten aanspreken. Ze komt uit het redelijk achterlijke Somalie en is opgegroeid in een omgeving die nou ook niet echt als liberaal te boek stond.
Misschien dat ze kan spreken voor de Somalische moslims, maar zelfs dat betwijfel ik aangezien ze daar maar zeer kort heeft gewoond.
C'mon ouwe, wat een onzinnige retoriek...
Het gaat inderdaad meer om de symboliek, maar deze is nochthans belangrijk. Hetgeen Ayaan uitstraalt in het internationale debat is gewoon belangrijk, ze geniet grote bekendheid en ze staat ondubbelzinnig aan 'deze' kant van het debat.