Blackadder
aka Silentio
- Waardering
- 2
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Het debat met haar 'vriendjes' bedoel je. Dat ze nou in redelijk hoog aanzien staat bij bepaalde zelfverklaarde intelligentsia boeit mij niet zoveel. De meesten zijn ook aandachtsh**ren van het ergste soort, ook al zijn er onder haar vrienden dan wel personen met inhoud.
Hirsi Ali zelf is een opportuniste die precies weet hoe ze haar kringetje moet plezieren. Voor zolang ze er gebruik van maken dan, als ze het zat is zoekt ze wel weer een nieuw kringetje.
Wat is trouwens 'deze' kant? Zijn we in oorlog of zo?
Het gaat allemaal om bekendheid en aandacht, she's got both. Dat ze haar heil zoekt bij dergelijke intellectuelen verbaast mij nou helemaal niet. Het debat namelijk, is die van de rol van de islam in de wereldgemeenschap in het algemeen en die in de westerse maatschappij in het bijzonder. 'Deze' kant doelt in dat verband op de secularisten, en dan met name degenen die de rol van religie zo klein mogelijk willen maken.
Wat jij allemaal achter haar persoon denkt te bespeuren, en haar (gebrek aan) loyaliteit verward met prostitutie is nou iets wat mij niet zoveel boeit.
Bottomline voor mij is dat zij waardevol kan zijn in de publieke debat, of je het nu wel of niet met haar hardliners eens bent, want veel slechter als de huidige hoofdrolspeler Wilders kan ze het in ieder geval niet doen.