Fitness Seller

Ayaan Hirsi Ali wil graag weer in Nederland komen wonen

Peiling Peiling Wat vinden jullie.?

• Totaal stemmers
    27
  • Peiling gesloten .
Het debat met haar 'vriendjes' bedoel je. Dat ze nou in redelijk hoog aanzien staat bij bepaalde zelfverklaarde intelligentsia boeit mij niet zoveel. De meesten zijn ook aandachtsh**ren van het ergste soort, ook al zijn er onder haar vrienden dan wel personen met inhoud.

Hirsi Ali zelf is een opportuniste die precies weet hoe ze haar kringetje moet plezieren. Voor zolang ze er gebruik van maken dan, als ze het zat is zoekt ze wel weer een nieuw kringetje.

Wat is trouwens 'deze' kant? Zijn we in oorlog of zo?

Het gaat allemaal om bekendheid en aandacht, she's got both. Dat ze haar heil zoekt bij dergelijke intellectuelen verbaast mij nou helemaal niet. Het debat namelijk, is die van de rol van de islam in de wereldgemeenschap in het algemeen en die in de westerse maatschappij in het bijzonder. 'Deze' kant doelt in dat verband op de secularisten, en dan met name degenen die de rol van religie zo klein mogelijk willen maken.

Wat jij allemaal achter haar persoon denkt te bespeuren, en haar (gebrek aan) loyaliteit verward met prostitutie is nou iets wat mij niet zoveel boeit.

Bottomline voor mij is dat zij waardevol kan zijn in de publieke debat, of je het nu wel of niet met haar hardliners eens bent, want veel slechter als de huidige hoofdrolspeler Wilders kan ze het in ieder geval niet doen.

Nederland heeft haar genoeg gebruikt om moslims te provoceren, nu mag ze oprotten.

Haar verleden is een product van haar cultuur, want in Somalie worden vrouwen besneden wat eigelijk nergens in de Moslim wereld gebeurt. Zij schuift de schuld van deze achterlijke daden op Islam. Deze vrouw handelt uit haat en haar minderwaardigheids complex is de oorzaak van haar achterlijke cultuur dan de religie.

Het gaat allemaal om bekendheid en aandacht, she's got both. Dat ze haar heil zoekt bij dergelijke intellectuelen verbaast mij nou helemaal niet. Het debat namelijk, is die van de rol van de islam in de wereldgemeenschap in het algemeen en die in de westerse maatschappij in het bijzonder. 'Deze' kant doelt in dat verband op de secularisten, en dan met name degenen die de rol van religie zo klein mogelijk willen maken.

Wat jij allemaal achter haar persoon denkt te bespeuren, en haar (gebrek aan) loyaliteit verward met prostitutie is nou iets wat mij niet zoveel boeit.

Bottomline voor mij is dat zij waardevol kan zijn in de publieke debat, of je het nu wel of niet met haar hardliners eens bent, want veel slechter als de huidige hoofdrolspeler Wilders kan ze het in ieder geval niet doen.

Dat laatste is nog maar de vraag natuurlijk; ik denk ook dat ze een betere persoon is voor die kritiekvolle positie; maar gaat ze wilders vervangen of wordt het een homogeen zooitje en is ze een opvulling van het debat (ipv een toevoeging)?
Ik denk nl. niet dat Wilders agv van Ayaan in een underdogpositie terechtkomt. Daar zijn z'n kiezers te dom voor :D

ohw ja: slechter dan :D

Agreed, het zal geen enorme verandering teweeg brengen. Maargoed het is gelukkig niet de agenda van de wilders-aanhangers welke de aandacht van de media bepalen.
Ik denk dat zij toch meer zinnigs kan zeggen, en daarnaast in ieder geval meer geloofwaardiger over komen dan dorpsclown Geert.

Terug
Naar boven