AndroidHealthClinic

B.A. Baracus 2.0

1 van de lelijkste mofo's die ik de laatste tijd gezien heb. Een hoop vochtige wanverhoudingen met een verschrikkelijke k*tkop erop. Volgens mij ook bijna geen lats. Normaal gezien moet je die vleugels onder je oksels zien uitkomen in vooraanzicht.

Maak geen ruzie met Tiny Iron. Als enige Brit staat hij op de shortlist om de rol van heethoofd B.A Baracus te vertolken in de aangekondigde film, The A-Team.

Met een omtrek van 61 centimeter is Tiny Iron ook gezegend met de grootste biceps van Engeland. Om nog maar te zwijgen over zijn glimlach. Wellicht de meest vriendelijke van het land

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

moest er ooit een pokemon film uitkomen....

geodude.gif

wat een ugly mother****er..

ben benieuwd naar zijn benen.............. die zijn volgens mij nooit getraind....

ziet er fake uit, photoshop of synthol

Wat een kankerlelijke vent. Z'n armen zijn echt niet 61cm tenzij ie 2.20m is ofzo.

Edit: Hij is 6ft 4inch = 193cm.

Ik denk dat er vast nog wel betere gegadigden zijn voor de rol van B.A.
(MethodMan??)
Maar hoorde wel dat Mr. T wel een baantje op de set heeft te bemachtigen.
Hij gaat namelijk de catering verzorgen!! :D

flavorwaveturbo.jpg

Haha wat een mong**l die gast . Epic no legs en totaal uit verhouding . Bleigh .

Die kop van hem is net zo mislukt als zn benen....

misschien dat ie nog kan dienen als bad guy in een of andere JC van damme film

edit: waarom niet Michael Clark Duncan, terry crews, etc als BA?zijn genoeg buffe n*gers tegenwoordig

Haha, who is the fool now?

nie hatuhh!!!! hij is best rof :o.

horrible face

I aint get in no movie fool! ..niet met zo'n hoofd althans lijkt me.

Ik denk dat er vast nog wel betere gegadigden zijn voor de rol van B.A.
(MethodMan??)
Maar hoorde wel dat Mr. T wel een baantje op de set heeft te bemachtigen.
Hij gaat namelijk de catering verzorgen!! :D

flavorwaveturbo.jpg

Niks anders dan snickers

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

OT: deze gast is een mop, als ze hem nemen faalt de film gegarandeerd.

wat een mafkees! kunnen ze nog beter Big Ron vragen..:D
Yup Yup... Lightweight..... :p
een een oude flex stond een keer een photoshop van ronnie als BA
die was wel aardig:cool:

Bokskampioen vervangt Mr T in 'The A-Team'

Quinton 'Rampage' Jackson is, net als Mr. T, een toegewijd christen.

BA Baracus, alias Mr T.De vervanger van de legendarische Mr. T in de nieuwe film rond 'The A-Team' is Quinton 'Rampage' Jackson, voormalig kampioen lichtgewicht en geschoold in zowat elke krijgskunst. Hij staat voor de moeilijke taak de typische tronie van BA Baracus te doen vergeten.

Net als Mr. T is Quinton een toegewijde christen. Hij heeft al enige acteerervaring.

Liam Neeson en Bradley Cooper
Ook Liam Neeson en Bradley Cooper, bekend van de tv-reeks 'Nip/Tuck' spelen in de nieuwe remake: Neeson speelt Hannibal, Cooper neemt de rol van Face op zich.

Voor de rol van Mr. T waren ook rappers The Game en 50 Cent in de running. De film wordt volgend jaar in de bioscopen verwacht. (lb)

http://www.demorgen.be/dm/nl/1008/S...kskampioen-vervangt-Mr-T-in-The-A-Team-.dhtml

Terug
Naar boven