Fitness Seller

B.f.b.f. - W.a.b.b.a.

CK24

Novice
Waardering
0
Hierbij de info voor de Finale Benelux + Selectie WK (Rusland).
Datum : 27/10/2007 - Congress Centrum - Sint Pieters Woluwe.
Meer info : bfbf.be // bfbf.be
Je kan gratis tickets winnen op de site :cool:
Affiche :
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

zal proberen er te zijn :)

kan niet komen :(

weet er iemand waar ik de deelnemerslijst kan aanvragen om te zien hoeveel deelnemers er zijn?

alvast bedankt

Waar kan je precies gratis tickets winnen op de site, want vind het niet terug.
thx!

vorige keren moest je je gewoon registreren als member en deed je zo automatisch mee aan de wedstrijd

Ik kom zeker af maar ga er maar geraken rond 17u00:(

Ik doe niet meer mee.

Zou trouwens ook nog informatie pakket krijgen over de dag zelf en regels, maar niks meer gehoord. Verder wel gehoord dat het een super mooi theater is.

hmmm jij zou toch eigenlijk mee doen ryu ???

Ik kies liever voor rust. Heb met mijn sponsor besloten dat het beter om gelijk te gaan beginnen met serieuze massa bouw. Ik denk zelf ook niet dat ik veel hoger zou plaatsen dan ybf, want je kan gewoon niet veel veranderen binnen 2 weken.

Ik bespaar liever dat geld voor een weekend Brussel met Loca in december met de markt. :)

ja is ook leuk ach gewoon gaan bouwen nu en volgend jaar knallen ....succes ermee.

hey jongens ik ben wel geweest en heb mee gedaan bij de beginners new faces +85 en ben daar 3de geworden en bij de junioren was ik 2de kreeg op het laatste me benen niet meer goed deden een beetje pijn van me vorige wedstrijd mijn naam christoph weemaes 21 jaar woog op de wedstrijd 94 kilo droog was ook me 1ste wedstrijd was echt vet foto van mij krijgen julllie nog te zien

was jij de persoon waar het met de muziek fout liep, het werkte bij de + 85 kg wel en bij de junioren niet meer?

yeps da was ik en jij was die gast zeker die insmeerde man me buik is nu vet verot en me benen ook

die kleine met het groene shirtje ja.

heb je misschien te veel geladen of overgeladen?

je had echt goede en veel massa, trek daar een hoop strepen in en je hebt een fantastische fysiek voor een 21 jarige;)

wat zijn de toekomstplannen?

--------------------------------------------------------------------------------

Zijn er nog mensen die gisteren foto's hebben gemaakt?

mijn toekomst plannen hard trainen en in mei doe ik meschien weer mee en probeer 100 kilo droog te staan bij de junioren nu even paar dagen rust woensdag gaan we er weer hard tegen aan maar ik heb van veel gehoord dat ik een goede toekomst voor me heb dus daar gaan we ook voor he krijg er alleen geen fotos op man zijn allemaal te groot best wel balen maar da komt nog wel nu nog even wachten op de wedstrijd foto's

Terug
Naar boven