Fitness Seller

B.f.b.f. - W.a.b.b.a.

hey teddybeerke ik denk dat da niet ga lukken 90 kg droog op die foto stond ik 94 kilo droog en nu weeg ik weer 103 kg 0p 2 dage goed eten volgend jaar geen wedsrijd jaartje goed trainen en dan het jaar erop 100 kg of meer droog proberen we toch

thanks phantom da was ik die nr7 en dat voor 2 jaar trainen

hey kerel volgend jaar voor mij geen wedstrijd man beetje kort mei ik wil een jaartje goed trainen en dan volgend jaar wil ik op de nac meedoen in den haag ik hoop dat je er dan ook ben alleen ik probeer dan een goeie 100 kg of meer droog te staan
hoe kom je eigelijk aan die foto's man ik heb ze gelijk gekopieerd staan er nog meer op van de wedstrijd anders wil ik ze wel hebben

Train je pas 2 jaar joh? Damm

maar da was wel 2 jaar hard trainen en veel opgeven en ik was zeker blij met het resultaat ook heb ik bij de juniors niet gewonnen maar de meeste zijde ook als ze op massa jureren dan had ik gewonnen want die gast heeft me op me benen gepakt en me benen waren al vet verot bij me 1ste wedstrijd bij de +85 klasse daar moest ik eigelijk 2de zijn zijde ze maar daar werd ik 3de

Damn 2 jaar :eek: Jij gaat huge worden als je zo doorgaat! Ben je al, maar nog huger :thumbs: Vooral je rug is een erg sterk punt

thnx man ik ga nu zeker nog wat werken aan de lijnen voor op me benen en me armen en volgend jaar maar het jaar erop gaan we er weer voor

hey kerel volgend jaar voor mij geen wedstrijd man beetje kort mei ik wil een jaartje goed trainen en dan volgend jaar wil ik op de nac meedoen in den haag ik hoop dat je er dan ook ben alleen ik probeer dan een goeie 100 kg of meer droog te staan
hoe kom je eigelijk aan die foto's man ik heb ze gelijk gekopieerd staan er nog meer op van de wedstrijd anders wil ik ze wel hebben

dat is alles wat ik heb.

goed dat je nu een jaar gaat gebruiken om te verbeteren en ben dan ook benieuwd wat we dan gaan te zien krijgen :D

ik beloof je dat het goeie resultaten gaan zijn dan laat ik je ook gelijk weten waar ik dan wedstrijd ga dan kunne we elkaar steunen en aanmoedigen hey kerel

geen probleem ;)

zal er ook dan maar eens deftig invliegen .... hehe

ik zou het hellemaal super vinden als we bij elkaar in de categorie zitte kunne we elkaar vergelijken ik zal het wel moeilijk tegen je krijgen wat ook jij ziet er goed uit maar zoals me trainer zegt wie er ook naast je staat alles geven wat er in zit da heeft ook geholpen bij +85

Die 100 kg gaat zeker lukken kerel met jouw fysiek en ingesteldheid.

weet nog niet wanneer ik terug wedstrijden ga draaien, ga nu echt massa pakken.
eerst even rust want 2 wedstrijdvoorbereidingen in een half jaar vergen toch veel van je.
vanaf januari gaat mr. BIG me begeleiden, volgende keer dat ik op een podium verschijn gaan de mensen verschieten ;)

hey enrico jij zat toch ook bij mij in me klasse welk nr had jij zou ik ook je hotmail mogen ofnie he ik ben chrisroph ik was 2de bij de junioren

ik was nr 6
ga je pm sturen

thanks man echt super alvast sterkte met je volgende wedstrijden ik hoop dat we elkaar dan weer tegen komen

op wabba wellicht een tijdje niet meer, ik ben nog een jaar langer junior als ik het goed heb (1987)?
mss wel nac, weet zoiezo nog niet hoe het allemaal gaat gaan, moet er eerst een kilo of 10-15 aanvlammen.

da zal toch wel lukken ik woog zaterdag op de wedstrijd 94 kg en ben vanmorgen in de gym op de weegschaal gaan staan toen woog ik al weer 106 kg dus da moet bij jou ook wel lukken oja gefeliciteerd nog van dit jaar in vlissingen met je 1ste plaats ik wou ook nog mee doen maar ik heb toen gezegd dat ik wou wachten en meschien zie ik je in 2009 op de nac wel in den haag

ik heb een zéééééér snelle verbranding en kom offseason zelfs de 8% niet boven dus 10-15kg is voor mij niet nix, maar we raken er wel.
edit: en gelukkig dat je niet hebt meegedaan haha :p
ben opzich wel tevreden, kan duidelijk vooruitgang zien op de foto's tov vlissingen en er zat maar 6 maand tussen ongeveer.
normaal ging ik in november nog wk wff doen maar motivatie is even weg en heb het dan ook afgezegd, nog eens depleten en laden enzo zag ik ff niet meer zitten (enrico die nu een hambureger wegduwt:p lol)

da geloof ik best ja dat de motevatie even weg is maar het komt allemaal wel goed man als je maar in je eigen blijft geloven dan komt het wel goed ik ben gaan werken man ik zal je zo snel mogelijk aanmelden op msn het zal wel via die van me vriendin zijn maar da zie je dan wel dan kunne we zo contact houden over onze wedtrijden en zo het beste kerel en hou je goed ik spreek je nog

Terug
Naar boven