AndroidHealthClinic

B.f.b.f. - W.a.b.b.a.

mijn toekomst plannen hard trainen en in mei doe ik meschien weer mee en probeer 100 kilo droog te staan bij de junioren nu even paar dagen rust woensdag gaan we er weer hard tegen aan maar ik heb van veel gehoord dat ik een goede toekomst voor me heb dus daar gaan we ook voor he

je hebt uiteraard een goede toekomst voor je, blijf rustig door bouwen en laat je niet te zot/gek maken, je doet het goed hoe je nu bezig bent dus doe zo verder.

ik zou zeggen probeer in mei met 95 kilo schredded like hell te komen en je gaat mee doen voor overall;)

grtz en succes

ik zal zeker me best doen voor weer in een goeie shape te staan en we zullen elkaar zeker nog wel een keer tegen komen zeker

hopelijk bij de volgende wedstrijd van de wabba en hopelijk moet ik niet bij u in dezelfde klasse gaan staan :D ik zal wel onder de 85 kilo blijven ..haha

hahaha we zullen zien ik zou het niet erg vinden je hebt ook een goeie shape heb ik gezien en ook al verlies ik dan meschien dat geeft mij de moed om harder te trainen om dan een revenge te maken hahaha

hey maar ik hoorde van michel dat de volgende wedstrijd in mei was maar is dat in den haag de nac of is dat ergens anders want da weet ik natuurlijk niet

normaal is het in dezelfde zaal als gisteren.

nac is geen wabba, is totaal andere bond maar je mag ook aan de nac deelnemen, zijn alleen twee verschillende wedstrijden.

ja dat weet ik daarom dat ik nog even ga kijken wat ik ga doen of naar de wabba of naar de nac want de nac in den haag is ook een mooie westrijd en zeer mooie prijze

zijn idd beide mooie wedstrijden, keuze genoeg van wedstrijden in de maand mei 2008

weet er iemand hoe ik die dvd kan bestellen van afgelopen zaterdag van de finales benelux wabba heb al geprobeerd via ad brokken maar die pakt hij niet

ah ja effe op de kikkers klikken he

karma.....

als massbuilder of chris01 ze willen doorgemaild krijgen, stuur maar pm dan.

Damn die nummer 7! Super fysiek!

nr 2 is de winnaar

nr. 7 is tweede geeindigd

nr 1 is derde geeindigd

nr 3 is vierde

mass builder (brain) is 5de

enrico (nr. 6) 6de

nr4 is 7de geeindgd

Hey chris, je hebt inderdaad een prachtfysiek en als jij volgend jaar komt met 90 kg en ripped to the bone, overall zit er dik in dan!!!!!

weet er iemand waar ik de fotos van de vrouwen kan bekijken?
want er zou een vrouw meedoen die weleens bij me in de lessen staat
ze zou meedoen aan miss shape en internationale

Ik had enrico wel hoger geplaatst.

Terug
Naar boven