XXL Nutrition

Back double biceps

nette peak op je biceps!

• Topic Starter Topic Starter
Bedankt voor de positieve reacties!
Dit motiveert me :)
Zal eens een frontpic posten.

Laat die foto eens staan, ipv hem weg te halen!!

idd biceps zien er goed uit!

gogo

nu nog een setje dikke triceps erachter iets grotere borst, op de rug wat meer dikte en wijdte en je hebt toch echt iets om trots op te wezen! goed fysiek man, maar hoe lang heb je hier over gedaan? ik gok zon 3 jaar maar kan er natuurlijk naast zitten.

Goede shape, nog beetje verdrogen en komt zeker goed buddy ;-)

Je kunt meten wat je wilt, maar dit is no way 18%. Zeker weten lager :)

nu nog een setje dikke triceps erachter iets grotere borst, op de rug wat meer dikte en wijdte en je hebt toch echt iets om trots op te wezen! goed fysiek man, maar hoe lang heb je hier over gedaan? ik gok zon 3 jaar maar kan er natuurlijk naast zitten.

Goed gegokt ;)
Train nu iets langer dan 3 jaar.
Zit wel al een jaar vast op 85 kg :mad:

Zou ik beginnen bulken of toch maar cutten?

je ziet de spier vertekeningen in zijn rug dit is mischien wel minder dan 15 of 14 , denk tog 13 ofzo
only op dbb

---------- Toegevoegd om 14:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:25 ----------

ziet er goed uit overigens, post je voeding etc eens!

ik ik zit nu op 12 a 13 ( ja vaak genoeg gemeten of laten meten op alle punten) op de gym en thuis.
ik zie er ook minder droog uit. gebaseerd op mijn lijf zeg ik ook kleine 15 ofzo. echt geen 18 maargoed zeg niet dat het niet kan.

Laatst bewerkt:
nette fysiek kerel! hoelang train je?

Laat maar had het al gelezen hierboven:)

Laatst bewerkt:
Rug dikte aan gaan werken :). Maar ziet er goed uit armen schouders en borst gaan mooi

Ziet er nice uit man! provincie?

ferm goed!!!!

dumbbell rows (zagen)

De oefening die ge dus ni graag doet :-)

zo gaat goed!!

Terug
Naar boven