powerhouse09
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 5
Geacht DBB-gespuis,
bij deze open ik (opnieuw) een trainingslog. Bedoeld als controlemiddel en stok achter de deur in moeilijkere tijden. Als eerst een kleine update:
Persoonlijke geschiedenis:
Vorig jaar september abonnement genomen op plaatselijke sportschool. Gaandeweg veel plezier van gehad en steeds serieuzer geworden (mede na ontdekking van DBB). Gegained van 84kg naar 104kg als hoogtepunt (niet clean, maar onder het motto: alles opeten wat je tegenkomt). Toen kwam de zomer: juni, juli en augustus was ik weinig tot niet in de gym te vinden, mede door lange vakantie. Na de zomer heb ik in september en oktober slecht getraind en slecht gegeten. Lichaam is in verval geraakt, maar daar komt nu verandering in.
Persoonlijk doel:
Over 8 weken (1 januari 2010) terug op mijn vorige niveau zijn.
Januari, februari en maart maximaal investeren in opbouw (+3kg spiermassa).
April tot en met juni langzaam aan cutten richting de 10%.
Huidige status:
20 jaar, 188cm, 99kg, BF 16 a 18%.
Trainingsschema:
Voedingsschema:
Ik weet dat ik niet kan leven met een schema, mijn voedsel is altijd onregelmatig en daardoor ondermaats geweest. Ik zal dagelijks posten wat ik heb gegeten en zal er zo goed mogelijk opletten dat ik zo clean mogelijk eet.
Hoop dat er weer wat support is van wat vaste logbezoekers! Het verzoek van mijn kant om dit log zo veel mogelijk over BB en mijn progressie te laten gaan en niet over randzaken. Enjoy!
bij deze open ik (opnieuw) een trainingslog. Bedoeld als controlemiddel en stok achter de deur in moeilijkere tijden. Als eerst een kleine update:
Persoonlijke geschiedenis:
Vorig jaar september abonnement genomen op plaatselijke sportschool. Gaandeweg veel plezier van gehad en steeds serieuzer geworden (mede na ontdekking van DBB). Gegained van 84kg naar 104kg als hoogtepunt (niet clean, maar onder het motto: alles opeten wat je tegenkomt). Toen kwam de zomer: juni, juli en augustus was ik weinig tot niet in de gym te vinden, mede door lange vakantie. Na de zomer heb ik in september en oktober slecht getraind en slecht gegeten. Lichaam is in verval geraakt, maar daar komt nu verandering in.
Persoonlijk doel:
Over 8 weken (1 januari 2010) terug op mijn vorige niveau zijn.
Januari, februari en maart maximaal investeren in opbouw (+3kg spiermassa).
April tot en met juni langzaam aan cutten richting de 10%.
Huidige status:
20 jaar, 188cm, 99kg, BF 16 a 18%.
Trainingsschema:
Maandag: borst en triceps
Bench press, incline db press, db flyes, rope pulldown, bench dip.
Dinsdag: rug en biceps
Pull up, deadlift, bent over row, db curl, db concentration curl.
Woensdag: rust
Donderdag: schouders
Millitary press, db shoulder press, front raises, sides raises, upright row, rear lateral raise.
Vrijdag: rust
Zaterdag: benen (1 keer in de 2 weken)
Squat, leg press, leg extension, standing calve raises, sitting calve raises.
Zondag: rust
Bench press, incline db press, db flyes, rope pulldown, bench dip.
Dinsdag: rug en biceps
Pull up, deadlift, bent over row, db curl, db concentration curl.
Woensdag: rust
Donderdag: schouders
Millitary press, db shoulder press, front raises, sides raises, upright row, rear lateral raise.
Vrijdag: rust
Zaterdag: benen (1 keer in de 2 weken)
Squat, leg press, leg extension, standing calve raises, sitting calve raises.
Zondag: rust
Voedingsschema:
Ik weet dat ik niet kan leven met een schema, mijn voedsel is altijd onregelmatig en daardoor ondermaats geweest. Ik zal dagelijks posten wat ik heb gegeten en zal er zo goed mogelijk opletten dat ik zo clean mogelijk eet.
Hoop dat er weer wat support is van wat vaste logbezoekers! Het verzoek van mijn kant om dit log zo veel mogelijk over BB en mijn progressie te laten gaan en niet over randzaken. Enjoy!

.
.