AndroidHealthClinic

Back in Business

Snipeske

Novice
Waardering
0
Lengte
1m78
Massa
83kg
Hallo all ,

Na jaren van tijdsgebrek en blessures , alleenstaande vader met 3 kleine kindjes , ontstekingen e.d ben ik terug de gym ingetrokken en wil er dit keer voor gaan. Ik train ondertussen 10 jaar waarvan daadwerkelijk ongeveer een 5 jaar getraind , laatste 3 jaar niet meer geweest en sinds 4 maanden terug 5-6 keer per week in de gym , mijn 3 bandieten gaan alle drie na school dus kan ik er weer tegenaan. Probeer nu op natuurlijke wijze zo ver mogelijk te gaan en kijken waar ik zo kan geraken , hier alvast een back progressie pic...

http://img30.imageshack.us/img30/1141/tattoob.jpg[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ben nu intensief bezig met mijn voeding , trainingsschema's e.d ...

Info :
1.78
85 kg
BF : ??? (Moet nog eens laten meten met een tang , electronisch gedoe vind ik maar niks)

oke dan, geen before pics dus je kan nix vergelijke maar goede shakpe

warom 6 keer pw naar de gym.. dat is erg vaak hoor..

• Topic Starter Topic Starter
oke dan, geen before pics dus je kan nix vergelijke maar goede shakpe

warom 6 keer pw naar de gym.. dat is erg vaak hoor..

Ik kom van 78 kg , heb geen before pics maar is dan ook al meer dan 3 jaar geleden dak nog getraind heb had er beter gemaakt toen ik terug ben begonnen...

5-6 keer per week omdak nu de tijd ervoor heb en zolang ik voel dak niet over mijn grens ga probeer ik dit vol te houden , kijk mss wat teveel BB dvd's ook :rolleyes: Heb nog een gewone foto na 2 maanden progressie ...

n2zv4z.png

Enige foto before ... Niet echt duidelijk maar wegens gebrek aan andere...
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Mvg

Gvd , brute armen kerel !

Nice , succes met het trainen , zal vast wel goed lopen :)

Succes met 't trainen, toch nog een redelijke shape eraan overgehouden!

Terug
Naar boven