AndroidHealthClinic

back in training, losing the fat!!!

suusje

Cool Novice
Waardering
13
Lengte
1m63
Massa
60kg
Een tijdje weggeweest uit de gym, een tijdje weggeweest uit het gezonde eetpatroon.
De weegschaal en spiegel vertellen niet veel goeds dus een schup onder mijn kont, weer naar de fitness en weg met de frietjes en de duvels. :angstig:

Deze zomer kan ik terug in bikini zonder rolletjes en slecht gevoel!

planning;

3 keer per week krachttraining (waar zijn de spiertjes gebleven???)
3 keer een half uurtje cardio achterna

2 keer per week lopen op nuchter maag (voor het ergste vet...)

En een zeer strak voedingsschema:

brinta met whey

rijstwafels met kippewit

Kipfilet met groentjes en rijst

en natuurlijk mmm kwark, veel kwark!!!

dus wens me maar succes want ik zal't nodig hebben

misschien post ik nog wel een fotootje van nu maar zeker een van straks als het terug wat beter is

Tips en tricks altijd welkom...

groetjes suusje

Tips: geen
Succes: toegewenst !

en af en toe een duvelke.......gewoon doen

• Topic Starter Topic Starter
Mega terug in de gym!!!
Wat hebben we dit gemist, elk spiertje in mijn lijf doet weer pijn en als bij wonder kan ik best nog wat gewicht verdragen!!!
Nu eerst wat bouwen en dan terug wat cutten maar motivatie 200%
Wou dat die verrekte sneeuw nu eens weg was, ga liever buiten lopen...

Oef eerste vetmeting (huidplooimeting) sinds ... héél lang geleden 't is gene stoef maar der is nog iets van te maken 22%
Gewicht op een weekje tijd toch een kilootje er al af dus 65 ok!

maandag Borst getraind
dinsdag Schouders
woensdag Benen, mmm blijft toch favoriete spiergroep helaas voor mijn trainingspartner niet echt...

Morgen een uurtje cardio en een beetje rusten, beetje verkouden, (hoe kan het anders met deze temperaturen)

Eten gaat goed, weer geweldig volgens schema, ik lijd geen honger en nog geen last van suikergemis enkel 's nachts wel een grommend buikske als ik wakker word, deze avond eens tonijn i.p.v. kwark proberen, mss is het dan beter?

effe m'n stats bijwerken en nog wat interessants zoeken op het forum....

Groetjes en tot later

Kwark vervangen door tonijn ? Beiden goede dingen, maar denk ook aan de tijd waarop je die neemt. Niet voor niets dat kwark meest verkozen product is om voor het slapen gaan in te nemen.

Maar zoveel expert ben ik niet.

Wel al de eerste kilo eraf, congratz, begin is er .

Kwark vervangen door tonijn ? Beiden goede dingen, maar denk ook aan de tijd waarop je die neemt. Niet voor niets dat kwark meest verkozen product is om voor het slapen gaan in te nemen.

Maar zoveel expert ben ik niet.

Wel al de eerste kilo eraf, congratz, begin is er .

zijn idd beide goede dingen maar heb de indruk dat kwark sneller is verteerd dan tonijn, ik slaap ook vaster van tonijn (was vroeger toch het geval) Hopen dat het nu ook is.

Eerst kilo's gaan meestal snel hé, 't zullen de laatste zijn die weer moeilijk worden, hopen dat het dit keer wel lukt en ik weer niet in een dipje kom...(vandaar dit logje om me te blijven motiveren)

Terug
Naar boven