MuscleMeat

Baco laatste kuur

Ano_9146

Alles onder 1g is cruisen
uitgeschakeld
Waardering
123
Lengte
1m89
Massa
105kg
Vetpercentage
7%
Nieuw kuurtje aan het plannen. Dit gaat m'n laatste kuur worden en dan ben ik uit de game! Ik wil het klein aanpakken en dacht aan het volgende

10 weken sust op 250mg/week (ik ben bewust van de esters)
2x 500iu hcg/week

Gevolgd door 20 weken
250mg test-e
200mg deca
200mg tren-e na 10 weken 400mg
200mg mast-e
2x 1000iu hcg/week
Hmg doseringen weet ik nog niet

Weet nog niet hoe ik off ga maar het word clomid only en anders geen nakuur

Aparte kuur maar wie weet het proberen waart?

Waarom stop je ermee? En waarom heette je eerst baco en nu Bold?
Aparte kuur, wat wil je nog bereiken? Als ik je foto's toen zag, van je rug onder andere, zag je er top uit en noemde jij jezelf klein.

Hoe is het met je gyno?

heb zelfde kuur gedaan vond heel lekker, succes

• Topic Starter Topic Starter
Waarom stop je ermee? En waarom heette je eerst baco en nu Bold?
Aparte kuur, wat wil je nog bereiken? Als ik je foto's toen zag, van je rug onder andere, zag je er top uit en noemde jij jezelf klein.

Hoe is het met je gyno?

Vind het langzaam goed geweest.. Wie weet kan ik nog herstellen haha
Gyno is nu nog niet zichtbaar maar ik denk dat die weer tevoorschijn gaat komen in de bridge of nadat ik gestopt ben

heb zelfde kuur gedaan vond heel lekker, succes

Kan niet wachten om te beginnen/om het af te maken

Sorry maar denk niet dat dit jouw laatste gaat zijn

hey baco/bold (of whatever je lekker vind om genoemd te worden :P) ga je nou tren en deca pakken? wordt mooie massa op de gyno ook :P wens je succes gast ik zal af en toe mee kijken ;)

Dit gaat je mooie gains geven. Geen 15 kilo uiteraard maar wel degelijke spiermassa. Misschien een optie om de test 2-3 weken door te trekken om rustiger te "landen".

Als je toch gaat stoppen, waarom dan die kuur nog pakken? Is een stevige gestackte kuur, waarvan, gezien je stats, als je off gaat waarschijnlijk niets aan over gaat houden. Stop dan meteen.

Klein aanpakken? De laatste 10 weken zit je toch wel op 1.25 gram aan gear haha, maar misschien is het voor jou klein Bold haha :D

Haha maatje succes! Je laatste kuur zal het waarschijnlijk zijn voor dit jaar ;-)

Je stopt toch niet ;-) Daar is het te laat voor. Wees reeel.

En gooi die tren eruit. Je hebt al 100x aangegeven dat je er mentaal niet tegen kan..

Dit gaat je mooie gains geven. Geen 15 kilo uiteraard maar wel degelijke spiermassa. Misschien een optie om de test 2-3 weken door te trekken om rustiger te "landen".

dat sowieso! maar dan 250 test per 2 weken ;)

Als je toch gaat stoppen, waarom dan die kuur nog pakken? Is een stevige gestackte kuur, waarvan, gezien je stats, als je off gaat waarschijnlijk niets aan over gaat houden. Stop dan meteen.

hee doe eens normaal :mad:

Klein aanpakken? De laatste 10 weken zit je toch wel op 1.25 gram aan gear haha, maar misschien is het voor jou klein Bold haha :D

''alles onder de gram is cruisen'' :roflol:

Haha maatje succes! Je laatste kuur zal het waarschijnlijk zijn voor dit jaar ;-)

hahaha als ik eenmaal klaar ben in het alweer bijna winter.. maar ik ga proberen om dan ook echt helemaal off te gaan

morgen gaat de eerste miniliter sust de bil in :D

.

---------- Toegevoegd om 22:35 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:35 ----------

En gooi die tren eruit. Je hebt al 100x aangegeven dat je er mentaal niet tegen kan..

Tren is en blijft heftig spul en ik vind dat er hier altijd vrij licht word over gegaan.... Wat is nu 600 mg tren E/week....

200mg is wel erg weinig he en als ik up naar 400 dan ben ik het al een beetje gewend (hoop ik) en zo niet kan ik nog altijd de test verhogen ipv de tren? we zullen zien haha

200mg is wel erg weinig he en als ik up naar 400 dan ben ik het al een beetje gewend (hoop ik) en zo niet kan ik nog altijd de test verhogen ipv de tren? we zullen zien haha

pak dan wel die t3 op 25mcg erbij (voor onderdrukking t3 door tren) en vitb6 (voor onderdrukken prolactine, of als dat niet werkt caber)... dat scheelt een pak aan bijwerkingen ;-)

Ik heb het zelf ook voor een 2e keer gedaan, geindigd op 700mg voor een week en werd knettergek. Kon de verleiding ook niet weerstaan en wilde 300mg p/w parabolan pakken, maar uiteindelijk uiteindelijk geindigd op 1050mg voor amper 2 weken. Zag er vol, hard en gestreept uit. Met t3 vielen de bijwerking best mee tov de eerste keer.

ik zal alles achter de hand houden :D ik kan niet wachten!! en ik ga het missen haha

pak dan wel die t3 op 25mcg erbij (voor onderdrukking t3 door tren) en vitb6 (voor onderdrukken prolactine, of als dat niet werkt caber)... dat scheelt een pak aan bijwerkingen ;-)

Ik heb het zelf ook voor een 2e keer gedaan, geindigd op 700mg voor een week en werd knettergek. Kon de verleiding ook niet weerstaan en wilde 300mg p/w parabolan pakken, maar uiteindelijk uiteindelijk geindigd op 1050mg voor amper 2 weken. Zag er vol, hard en gestreept uit. Met t3 vielen de bijwerking best mee tov de eerste keer.

Op welke weekdosis parabolan zat je dan? Die para is ook iets waar ik wel in geintereseerd ben... Zou je dit ook E3D kunnen injecteren?

Op welke weekdosis parabolan zat je dan? Die para is ook iets waar ik wel in geintereseerd ben... Zou je dit ook E3D kunnen injecteren?

Ik begon op 300 voor een aantal weken, toen 450 aantal weken, toen 750 en geindigd op 1050

E3D kan er prima mee.

Terug
Naar boven