Fitness Seller

Baco laatste kuur

f**k! Welk verschil merkte je tussen Tren en parabolan?

Doe ik gek dan? Is toch niet zo heel raar wat ik zeg? Je hebt de keuze gemaakt om, na een lange tijd ON te zijn geweest, weer OFF te gaan. Maar dan toch nog ff een kuur met Tren & Deca, die je herstel niet ten goede zal komen, erin te plannen. Ik vind dat gewoon een beetje vaag..

Doe ik gek dan? Is toch niet zo heel raar wat ik zeg? Je hebt de keuze gemaakt om, na een lange tijd ON te zijn geweest, weer OFF te gaan. Maar dan toch nog ff een kuur met Tren & Deca, die je herstel niet ten goede zal komen, erin te plannen. Ik vind dat gewoon een beetje vaag..

hij blijft op test geloof ik

• Topic Starter Topic Starter
Ik ga daarna 2-3 maanden op TRT en dan off idd. Ik bedoel daarmee dat ik het nu niet ineens wil stoppen allemaal :o mooie afsluiter vind ik het. Niet te zwaar en niet te licht, 1 laatste kuur :joint:

Laatst bewerkt:
Ik ga daarna 2-3 maanden op TRT en dan off idd. Ik bedoel daarmee dat ik het nu niet ineens wil stoppen allemaal :o mooie afsluiter vind ik het. Niet te zwaar en niet te licht, 1 laatste kuur :joint:

mag ik vragen waarom je stopt?

Respect dat je kan stoppen, zou het zelf niet kunnen. Het idee dat ik gigantisch veel kracht en massa moet gaan inleveren en alleen maar nog achteruit ga ipv vooruit vind ik al afschuwelijk

mag ik vragen waarom je stopt?

Merk dat ik er op achteruit ga.. Mentaal word het een beetje zwaar soms en ik wil niet afhankelijk zijn van iets waarvoor ik op deze leeftijd heb gekozen. Het begint zeg maar op m'n psychose te werken. En dat er soms libido problemen bij komen is ook een zware afgang. Moeilijk uit te leggen allemaal het is echt iets persoonlijks.

Merk dat ik er op achteruit ga.. Mentaal word het een beetje zwaar soms en ik wil niet afhankelijk zijn van iets waarvoor ik op deze leeftijd heb gekozen. Het begint zeg maar op m'n psychose te werken. En dat er soms libido problemen bij komen is ook een zware afgang. Moeilijk uit te leggen allemaal het is echt iets persoonlijks.

ja doen waar je je goed bij voelt

Ik denk dat het goed voor jou is om off te gaan. Je hebt toch wel wat klachten en volgens mij speelt er ook een angstgevoel dat je niet meer kunt herstellen. Eens een jaartje off gaan zal je goed doen. Je lichaam gaat terug naar homeostase en je zult je psychisch stukken beter voelen.
Dat je shape erop achteruit gaat moet je maar op de koop toenemen...een goed lichaam maar niet lekker in je vel zitten voegt niet veel toe. Succes iig ik hoop dat je je off ervaringen hier blijft delen. Kunnen we je er doorheen slepen. En wie weet kun je in de toekomst weer een kuurtje plannen, zou dan voor alleen test gaan ipv allemaal compounds.

Je moet inderdaad doen waar jij je goed bij voelt! Het is jouw lichaam ;)

En je gaat gerust nog kunnen herstellen als je off gaat. Dat het zwaar gaat worden, psychisch en fysisch, staat vast maar het kan zeker.

Nou Baco, ik begrijp je besluit wel ;)
Maar zeg nooit nooit..

Bedankt heren :D

Niet dat ik geen vertrouwen heb ik Baco maarre... Weddenschap anyone hoe lang die het gaat volhouden na zijn laatste inject? :o

Ik wil het nu echt gaan volhouden haha heb dit vaker gezegd maar nu moet ik dat ook echt nakomen

In die tijd wil ik hoe dan ook libido hebben ja

Misschien ook ff kijken naar je voedingspatroon. Als je iets eet waar je allergisch voor bent, kan ook een libido killer zijn.

Terug
Naar boven