- Waardering
- 2.276
- Lengte
- Massa
- 40kg
- Vetpercentage
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
f**k! Welk verschil merkte je tussen Tren en parabolan?
Doe ik gek dan? Is toch niet zo heel raar wat ik zeg? Je hebt de keuze gemaakt om, na een lange tijd ON te zijn geweest, weer OFF te gaan. Maar dan toch nog ff een kuur met Tren & Deca, die je herstel niet ten goede zal komen, erin te plannen. Ik vind dat gewoon een beetje vaag..
Nee want in dat geval zou hij het niet over nakuren hebben natuurlijk.
Ik ga daarna 2-3 maanden op TRT en dan off idd. Ik bedoel daarmee dat ik het nu niet ineens wil stoppen allemaalmooie afsluiter vind ik het. Niet te zwaar en niet te licht, 1 laatste kuur
![]()
Merk dat ik er op achteruit ga.. Mentaal word het een beetje zwaar soms en ik wil niet afhankelijk zijn van iets waarvoor ik op deze leeftijd heb gekozen. Het begint zeg maar op m'n psychose te werken. En dat er soms libido problemen bij komen is ook een zware afgang. Moeilijk uit te leggen allemaal het is echt iets persoonlijks.
Merk dat ik er op achteruit ga.. Mentaal word het een beetje zwaar soms en ik wil niet afhankelijk zijn van iets waarvoor ik op deze leeftijd heb gekozen. Het begint zeg maar op m'n psychose te werken. En dat er soms libido problemen bij komen is ook een zware afgang. Moeilijk uit te leggen allemaal het is echt iets persoonlijks.

Ik wil het nu echt gaan volhouden haha heb dit vaker gezegd maar nu moet ik dat ook echt nakomen