XXL Nutrition

Baco laatste kuur

Ano_9146

Alles onder 1g is cruisen
uitgeschakeld
Waardering
123
Lengte
1m89
Massa
105kg
Vetpercentage
7%
Hier is die dan.. Mijn laatste kuur en dus ook laatste log:(

Zoals de meeste al gelezen hebben word dit een klein kuurtje om het af te sluiten en ziet het er alsvolgt uit

Week 1 t/m 10 250mg sust

Week 11 t/m 31
250mg test-e
200mg mast-e
200mg deca
200mg tren
50mcg t3
-caber voor de zekerheid op voorraad nemen

Vanaf week 20 beslis ik wat er bij komt. Ik denk dat 200 tren dan 400 tren gaan worden

Zojuist de eerste injectie gezet. Toevallig voor de eerste keer bloed erin bij het aspireren. Heb dat alleen 1x bij iemand anders gehad waar ik de spuit moest zetten.

Na zo lang on te zijn geweest zal ik deze 10 weken sust mede dankzij het op onderhoud eten en de cardio veel massa verliezen maar dat neem ik voor lief. Ik heb de mogelijkheid niet om me te wegen, meten en om foto's te maken maar ik zal snel kijken waar ik dit kan doen.

Ben deze maand na 12+ maanden geen benen meer getraind te hebben wegens blessures weer begonnen met de benen aan te pakken. Na 3 weken zat ik al op 170kilo squatten 3 herhalingen. Niet veel gewicht maar k ben er wel tevreden over in die korte tijd :D

Bankdrukken is nog altijd 1x140 kilo, niet meer overheen gekomen door de libido problemen etc die in m'n vorige log werden besproken. Schuine bank 120 kilo.

Shoulder press staat op 40 kilo dumbells omdat ze in deze sportschool niet hoger gaan maar ik zal toch zakken in gewicht dus dat is ook niet nodig. Military press heb ik een tijdje niet meer gedaan dus die komt ook niet meer na voren in deze log.

Reden stoppen
http://forum.dutchbodybuilding.com/f10/baco-laatste-kuur-380098/

Kuur afgelopen 12 maanden
http://forum.dutchbodybuilding.com/f46/baco-kuurlog-2014-a-357998/

Waarom laatste kuur? Laatste kuur 5-evr? Laatste kuur in de komende maanden?

• Topic Starter Topic Starter
Heb de begin post aangepast met links na andere topics

Even kijken voor meest recente foto's te plaatsen

---------- Toegevoegd om 14:43 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:40 ----------

Foto van vorige week

214xrur.jpg

Foto van tijd terug, ben nu gestegen in massa maar vooral in vet en vocht

w6z78g.jpg

---------- Toegevoegd om 19:01 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:43 ----------

1.89 meter
106 kilo
12% vet

Succes bro. Denk wel lekker als je straks hersteld bent. Even tijdje geen gedoe met alles is ook niet verkeerd. Nu nog even lekker knallen.

Ziet er goed uit op die foto's man!
Inn

Succes!

Succes ik volg

Waarom ga je cardio doen als je op onderhoud gaat eten? Zou gewoon op onderhoud gaan eten deze tien weken sust.
T3 in de cruise niet mee laten lopen? Dacht dat je yearround T3 neemt? Moet echt eens topic worden geopend over T3 want sommige nemen het yearround, in bulk 25 en in cut tot 100.

Helemaal vergeten.. Ik ga de laatste paar maanden ook aan de hmg. Ik denk voor 4 maanden

Succes ik volg

Waarom ga je cardio doen als je op onderhoud gaat eten? Zou gewoon op onderhoud gaan eten deze tien weken sust.
T3 in de cruise niet mee laten lopen? Dacht dat je yearround T3 neemt? Moet echt eens topic worden geopend over T3 want sommige nemen het yearround, in bulk 25 en in cut tot 100.

Ik ben nu pas geleden gestopt met t3, even helemaal niks meer op de sust na. Ben zelfs met de hgh gestopt :( hcg blijft wel natuurlijk altijd

Succes bro. Denk wel lekker als je straks hersteld bent. Even tijdje geen gedoe met alles is ook niet verkeerd. Nu nog even lekker knallen.

True.. Nog even knallen en dan is het mooi geweest. Ik ben geld aan de kant aan het houden voor een luxe vakantie als het er eenmaal op zit ;)

Is dat nu niet zo impressionant als ik dacht dat je zou zijn na al de shit die je de laatste jaren volgens je blog aan het nemen bent..

Is dat nu niet zo impressionant als ik dacht dat je zou zijn na al de shit die je de laatste jaren volgens je blog aan het nemen bent..

Ik begrijp je bericht even niet door de Belgische woordjes ertussen?
En wat bedoel je met 'volgens' je blog?

Ik had je groter en wreder voorgesteld als je echt bent. Je lijkt gewoon solid maar niet echt raw BB en dat na alles wa ik las in je log dat je door je lijf gejaagd hebt van tren tot hgh ed. Bedoel geen offense hoor, mogen toch vrij praten hier :)

Haha gelijk heb je maar dit heb ik al erg vaak uitgelegd pfff...
Ik weet dat dit een bodybuilding forum is maar ik heb geen bodybuilding ambities. Sterker nog hoe raar het ook maar mag klinken in jou oren maar in mijn ogen heb ik mijn doel al bereikt. Ik vind de studie achter AS véél interessanter dan de sport. Ik wil ook atletisch blijven door duursport etc te doen. En nog een klein puntje is, het blijven foto's he :o maak eens een foto van jezelf morgen ochtend en plaats die eens hier haha

Cool. Ik ben alvast in! Veel opgestoken van je 'onderzoekjes' :)

Haha gelijk heb je maar dit heb ik al erg vaak uitgelegd pfff... Ik weet dat dit een bodybuilding forum is maar ik heb geen bodybuilding ambities. Sterker nog hoe raar het ook maar mag klinken in jou oren maar in mijn ogen heb ik mijn doel al bereikt. Ik vind de studie achter AS véél interessanter dan de sport. Ik wil ook atletisch blijven door duursport etc te doen. En nog een klein puntje is, het blijven foto's he :o maak eens een foto van jezelf morgen ochtend en plaats die eens hier haha

Ha, f**got!

Snap je keuze wel brah;) ik volg iig!

Welkomme meine freind :D
Iedere maandag zal ik een update plaatsen

Haha gelijk heb je maar dit heb ik al erg vaak uitgelegd pfff...
Ik weet dat dit een bodybuilding forum is maar ik heb geen bodybuilding ambities. Sterker nog hoe raar het ook maar mag klinken in jou oren maar in mijn ogen heb ik mijn doel al bereikt. Ik vind de studie achter AS véél interessanter dan de sport. Ik wil ook atletisch blijven door duursport etc te doen. En nog een klein puntje is, het blijven foto's he :o maak eens een foto van jezelf morgen ochtend en plaats die eens hier haha

Die gedachten deel ik.
Daarnaast, we doen sec gezien allemaal aan bodybuilding. Maar weinig op het niveau waar de meesten aan denken bij het horen van dat woord. Althans, dat zie ik maar weinig op DBB.
Je hebt een top fysiek (nohomo) waar velen hier van dromen.

Thanks gingerbreadman :D

Heel apart.. Ik train nu na een minimaal 12 maanden durende blessure een maandje de benen en ik squats al 2x190 kilo?

succes bro,
Ik ben in.

Thanks gingerbreadman :D Heel apart.. Ik train nu na een minimaal 12 maanden durende blessure een maandje de benen en ik squats al 2x190 kilo?
Het is ook moeilijk in te schatten hoe groot iemand is op een foto je ziet het imo pas als je er naast staat

Terug
Naar boven