MuscleMeat

Baco laatste kuur

Deze volg ik ook ff ;) good luck !

Thanks gingerbreadman :D

Heel apart.. Ik train nu na een minimaal 12 maanden durende blessure een maandje de benen en ik squats al 2x190 kilo?

hier na 2.5 jaar geen benen trainen ( ik kan er niet tegen, loop al mank als ik 30 kg squat) 85kg x10 hahah wel pas 4e week maar ben net een wijf qua benen trainen!

succes!

• Topic Starter Topic Starter
Niet normaal wat een kracht verschil in een maand tijd.. Als ik die blessures niet zou hebben en gewoon benen zou hebben getraind in dat jaar zou ik echt hoog in gewicht kunnen zitten

hoe gaat het nu qua gear?

200 kilo squat ondertussen ???

Heb vorige week sust gezet 250mg van AP, deze week nog niks omdat er een nieuw merk op de markt is die ik uit ga proberen. Heb van goed bekende gehoord dat het erg goed spul is

Gezien je vorige topics zal ook dit plan nog wel tien keer wijzigen :P

hoe beviel AP? toch zon beetje het beste wat je nu kan krijgen voor die prijs?

Heb van een goede bron vernomen dat het ongeveer gelijk staat met baltic klopt dit?

---------- Toegevoegd om 15:21 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:18 ----------

post anders eens in het echt of nep sectie dat 'nieuwe merk' wat je wilt pakken! ben benieuwd

Ja pfff ik moet en zal m'n libido op een top niveau hebben :mad:
1ml sust is te weinig om over een merk te oordelen haha maar ik heb nu vials test van AP en vials mast van AT
Ik zal wel een topicje aanmaken ;)

Maar Bold je wilt je libido op top niveau hebben en toch ga je eind van het jaar off. Je zult dan toch weer tegen de lamp lopen als je libido waarschijnlijk zwaar verrot gaat zijn en je je gains gaat verliezen? Correct me if i am wrong ;)

Klopt maar van nu t/m de zomer wil ik er nog even gebruik van maken :o

ARL begint ook wat meer verkrijgbaar te worden, zelf nog niet geprobeerd maar misschien is het wat voor je :)

Ik volg ook

Was jij die kerel die rode biete sap als preworkout dronk, doe je dat nog steeds en positieve effecten?

pre workout?? :roflol: :roflol: maar ja ik dronk dagelijks een fles rode bietensap om mijn prestaties te verbeteren in de duursport. werkte opzich wel maar verwacht geen wonderen

---------- Toegevoegd om 21:41 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:41 ----------

oja en naast tren doet het uiteraard niks meer

pre workout?? :roflol: :roflol: maar ja ik dronk dagelijks een fles rode bietensap om mijn prestaties te verbeteren in de duursport. werkte opzich wel maar verwacht geen wonderen

---------- Toegevoegd om 21:41 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:41 ----------

oja en naast tren doet het uiteraard niks meer

Ik weet hoe je jou voelt bro mijn libido is voor het eerst ook echt laag :(
Vrijdag carnaval vieren en er zit kans in dat ik een lekker collegaatje kan doen:o Hopen op het beste:D

In, volg trouwens ook je normale log.

Terug
Naar boven