MuscleMeat

Bad-day

override

Ripped Bodybuilder
Waardering
28
Lengte
1m79
Massa
94kg
weet niet of het bij wetenschap hoort maar toch.
ik had vandaag weer is een bad day :( gewichten voelden loodzwaar en het wilde gewoon niet omhoog.

dit heb wel meer mensen maar wat is het nu eigenlijk ?
is het iets met je zenuwstelsel ? of energie ? of toch iets anders.

??????

de winter is begonnen

minder zonlicht, kouder, sneller futloos etc

• Topic Starter Topic Starter
de winter is begonnen

minder zonlicht, kouder, sneller futloos etc

nou ik hoop toch niet dat het bij men volgende training ook zo is.

normaal doe ik 3 X 8 X gewicht bij squat
had hetzelfde gewicht als vorige keer en was na 3 reps !!!! al helemaal kapot.

denk dat het andere factoren zijn.

weet niet of het bij wetenschap hoort maar toch.
ik had vandaag weer is een bad day :( gewichten voelden loodzwaar en het wilde gewoon niet omhoog.

dit heb wel meer mensen maar wat is het nu eigenlijk ?
is het iets met je zenuwstelsel ? of energie ? of toch iets anders.

??????

Dat heb ik elke maandag, maandag is standaard mijn verneuk je training dag. De dagen erna heb ik geen problemen:D

Nooit last van, is mentaal.

Had ik oko weer vandaag.

Is bij mij iig niet mentaal. Want ik word soms gewoon moe wakker, en dit wordt alleen maar k*tter als ik naar de gym ga.

Ook merk ik dat hoe later ik naar de gym ga (ik train altijd sochtends) hoe minder energy ik heb.

Zo 9-10 uur beginnen is beste. Vandaag was ik er pas om 1...en ****ing moe :P (nog niks gedaan daarvoor dan he)

• Topic Starter Topic Starter
Had ik oko weer vandaag.

Is bij mij iig niet mentaal. Want ik word soms gewoon moe wakker, en dit wordt alleen maar k*tter als ik naar de gym ga.

Ook merk ik dat hoe later ik naar de gym ga (ik train altijd sochtends) hoe minder energy ik heb.

Zo 9-10 uur beginnen is beste. Vandaag was ik er pas om 1...en ****ing moe :P (nog niks gedaan daarvoor dan he)

volgens mij is het ook niet echt mentaal.
anders zou je wel gewoon door kunnen pushen.
maar het gewicht gaat toch echt niet omhoog :p

blijft de vraag wat is het :P

volgens mij is het ook niet echt mentaal.
anders zou je wel gewoon door kunnen pushen.
maar het gewicht gaat toch echt niet omhoog :p

blijft de vraag wat is het :P

Ik train altijd vaste tijd plus/minus half negen 's avonds, zoals MacB zegt van als je misschien niet altijd zelfde tijdstip traint, dat het dan toch minder kan gaan :P

Kan ook overtraining zijn.

ochtend knal ik et beste!

Tijd dat je traint kan zeker schelen. Als ik ineens op een hele andere tijd ga trainen ben ik soms niet vooruit te branden. Trainingspartner had toen precies hetzelfde.

Had ik oko weer vandaag.

als je om 9/10uur traint, hoe laat sta je dan op en wat eet je voor een training? Ik dacht dat s'ochtends trainen nou niet bepaald ideaal is voor bulken/spiergroei omdat je nog niet veel gegeten hebt voordat je gaat trainen. Iemand opheldering?

Bij mij is het vaak door wat ik gegeten heb...
Ik ben erachter gekomen dat ik niet net voor de training veel koolh. moet nemen, want dan ben ik niet vooruit te branden!
Ook niets doen voor de training werkt bij mij niet echt goed, ik kan beter een beetje "bezig" zijn geweest voor ik ga trainen, wandelen, fietsen, huishoudelijk werk... :o

Vandaag was het ook weer zo, maar heb mezelf er doorheen gesleept en een geweldige training gehad! :cool:

als je om 9/10uur traint, hoe laat sta je dan op en wat eet je voor een training? Ik dacht dat s'ochtends trainen nou niet bepaald ideaal is voor bulken/spiergroei omdat je nog niet veel gegeten hebt voordat je gaat trainen. Iemand opheldering?

hoe meer ik eet...hoe moeier ik word...komt nog eens bij dat mijn gym in de middag + avond vol is met sjonnies en ik sochtends vaak alleen ben.

had ook een k*tdag:) komt vast door weinig slaap, verkeerd eten, en bier...
Gebeurt iedereen wel eens... nothing to worry about.

(griepje) onder de leden?

misschien minder goed gegeten van te voren...dat zal ook zeker schelen

heb het soms ook, maar dan ga ik in de gym gewoon even rondlopen en me mentaal voorbereiden door aan mijn spieren te denken die ik wil gaan trainen. Ik rek ze een beetje op voordat ik met de warming up begin, ik schud ze een beetje los. Ik adem een paar keer flink diep in en probeer me vervolgens te ontspannen en daarn te focussen en dan lekker agressief aanvallen (ik zie het dan als een battle:D). Als ik soms een voorgevoel heb dat het die dag niks gaat worden doe ik bovenstaande vijf minuten en dan gaat het bijna altijd lekker, ik heb het idee dat het veel mentaal is (mits voeding in orde is..)

Terug
Naar boven