Fitness Seller

Bad-day

• Topic Starter Topic Starter
ik had wel goed gegeten eigenlijk
beter dan ik normaal zelfs.

ik voelde me ook gewoon goed en had er wel zin in.
ff warmdraaien ( dit voelde al zwaar )
naja is wel is vaker dus ik dacht als ik zometeen warm ben is er niks aan de hand. begonnen met setjes en na paar reps af moeten haken. eventjes gewacht en nog een keer geprobeerd en weer nadaaaa.

iemand iets wetenschappelijker ?

Ik heb er ook last van, denk dat het een combinatie is van niet genoeg op de voeding letten in het weekend, te laat naar bed (weinig rust) en wellicht wat alcohol op de zaterdag. Mijn maandagochtend training gaat daardoor af en toe toch wel een trapje minder dan andere trainingen.

Raar, mijn maandag training is dikwijls de beste van de week, ondanks dat ik in het weekend iedere avond bier drink en misschien wel minder gezond eet. Soms heb ik wel zo'n bad-week, kan de reden ook niet altijd vinden, zal wel combinatie zijn van drank en weinig slaap en mentaal ook wel wat.

Ik ga op m'n knaldag om +/- 9.00 mn nest uit eet iets kleins, shakeje ofzo,
om 12.00 een bordje koude pasta met kruidendressing
en om 13.00 ga ik naar de sportschool,

meestal ga ik dan als een speer, maar inderdaad niet altijd, dat heeft denk ik te maken met wat je de rest van de tijd al gedaan hebt, als ik druk aan het werk ben / gezeik aan me kop heb ed. ga ik niet zo goed als wanneer ik vakantie heb.

's ochtens trainen is bij mij een grote fail . Ik ben voor 14 uur 's middags geen mens . Bovendien moet ik echt al een hoop kh binnen hebben voor ik naar de gym ga .
Metde winter ben ik wel vermoeider . Ik merk echt dat ik zonlicht mis .

gister ging dan wel weer super lekker
slechter gegeten als maandag.
ik gok toch iets met slapen en dat zenuwstelsel niet helemaal 100% actief is ofzo ???

Rust je wel eens ? Misschien maar es een week deloaden .

Rust je wel eens ? Misschien maar es een week deloaden .

das alweer heel wat maandjes geleden :p
maar als ik paar dagen niet sport ( vooral squat ) word ik helemaal gek.
stress en snel geïrriteerd en opgefokt.

men knie-en beginnen steeds slechter te worden en fysio gaat 5 januari bepalen of ik 1 of andere vage injectie krijg in men knie. dan zal ik wel moeten rusten denk :(

vaak heb ik het, als ik wat langer uitgeslapen heb....dat ik veel minder krachtig ben.
en als ik dan een nachtdienst gelopen heb, slaap ik niet meer als een 5/6 uurtjes...en dan gaat het als een speer. vreemd achja..

Terug
Naar boven