jeronimow
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 3
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Schandalig gewoon!
Zo net terug van Arena, wat een kneus die badr hari. Ik ben helemaal schoor omdat ik de laatste 5 minuten alleen maar ballhari uit heb staan joelen.Schandalig gewoon!
---------- Toegevoegd om 02:00 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 01:59 ----------
debiel![]()
Als je een beetje sportieve en professionele vechter bent schakel je je emoties uit.
Welke emoties komen erbij kijken? Jij traint, de ander traint en verdienen beide geld om de ander te slaan. Dit gaat wel wat hogerop dan de gemiddelde ballroom brawl waar iedereen maar wat in de rondte slaat.
Hari is gewoon een mong**l en zet zichzelf en zijn team te schande. Net goed dat ze worden uitgejoeld.
Dat ligt toch ingewikkelder dan jij beweerd. Badr hari heeft best een pittige jeugd gehad, dus emoties kunnen toch zeker oplopen. Je kon ook zeker zien dat hij er spijt van had, maar voor zo iemand is dat moeilijk om toe te geven. Hier in dit kikkerlandje mogen ze hem dan wel uitjoelen, maar in het buitenland kan hij niet eens rustig over straat, daar zijn het kennelijk niet zulke mierenneukers.

Intelligentie spat er weer van af..Hier in dit kikkerlandje mogen ze hem dan wel uitjoelen, maar in het buitenland kan hij niet eens rustig over straat, daar zijn het kennelijk niet zulke mierenneukers.

Hoezo komt die apenkop van een Jeroen Post direct met die mic dan? Toen Zidane die kopstoot gaf lieten ze hem toch ook niet voor het hele stadion roepen hoeveel spijt dit had?
Gewoon met rust laten op zo´n moment...
+2 PANNEKOEK punten voor EddineSorry, verkeerde vergelijking als je het zo bekijkt. Maar je begrijpt toch wat ik bedoel. Je gaat hem toch niet meteen die microfoon in ze smoel douwen?

Dubbel topic. Hari heeft op I-net zijn excuus al aangeboden.