XXL Nutrition

Badr beelden showtime

Hari moet weer zo nodig de badboy uithangen

Ach ja, dit soort dingen gebeuren nou eenmaal.

Tja op zo'n niveau mag dit niet gebeuren.

Tja op zo'n niveau mag dit niet gebeuren.

Hij had zich moeten beheersen, maar hij staat nou eenmaal bekend om dit soort acties. Zijn wel meerdere sporten waar men zich hoort te gedragen. Kijk bijvoorbeeld naar toti, die trapte bolotelli ook hard onderuit van achter. Zat vechtsporters die erop los rammen terwijl de bel al is gegaan. Lijkt me wel logisch eigelijk, want als je eenmal in zo n vuistenwisseling terecht komt is het moeilijk je te beheersen

Echt een talent en leuk om naar te kijken, maar alles behalve sportieve atleet.

Zo net terug van Arena, wat een kneus die badr hari. Ik ben helemaal schoor omdat ik de laatste 5 minuten alleen maar ballhari uit heb staan joelen. :mad: Schandalig gewoon!

---------- Toegevoegd om 02:00 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 01:59 ----------

Ach ja, dit soort dingen gebeuren nou eenmaal.

debiel :)

Komt er komende week weer een mooi interview: "op de stoep fietsen mag ook niet"

Zo net terug van Arena, wat een kneus die badr hari. Ik ben helemaal schoor omdat ik de laatste 5 minuten alleen maar ballhari uit heb staan joelen. :mad: Schandalig gewoon!

---------- Toegevoegd om 02:00 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 01:59 ----------

debiel :)

debiel? Als je in een vuistenwisseling terecht komt kunnen dit soort dingen gebeuren. Het is tot nu toe alleen gebeurd bij hevige vuistenwisselingen en dan kunnen de emoties hoog oplopen. Het is een vechtsport en daar kunnen dit soort acties gebeuren en doe nou niet alsof de tegenpartij van badr een kans maakte die match, want hem werd alle hoeken van de ring laten zien. Overigens staat badr bekend om dit soort dirty acties, maar hij is zeker niet de enige die zich af en toe onprofessioneel opstelt. Wees blij dat hij er elke keer een mooie show van maakt, want je hebt vechters die dat niet doen. Je kan wel balhari zitten roepen, maar een leuk deel van jouw kaartje gaat naar hem.

Als je een beetje sportieve en professionele vechter bent schakel je je emoties uit.
Welke emoties komen erbij kijken? Jij traint, de ander traint en verdienen beide geld om de ander te slaan. Dit gaat wel wat hogerop dan de gemiddelde ballroom brawl waar iedereen maar wat in de rondte slaat.

Hari is gewoon een mong**l en zet zichzelf en zijn team te schande. Net goed dat ze worden uitgejoeld.

Als je een beetje sportieve en professionele vechter bent schakel je je emoties uit.
Welke emoties komen erbij kijken? Jij traint, de ander traint en verdienen beide geld om de ander te slaan. Dit gaat wel wat hogerop dan de gemiddelde ballroom brawl waar iedereen maar wat in de rondte slaat.

Hari is gewoon een mong**l en zet zichzelf en zijn team te schande. Net goed dat ze worden uitgejoeld.

Dat ligt toch ingewikkelder dan jij beweerd. Badr hari heeft best een pittige jeugd gehad, dus emoties kunnen toch zeker oplopen. Je kon ook zeker zien dat hij er spijt van had, maar voor zo iemand is dat moeilijk om toe te geven. Hier in dit kikkerlandje mogen ze hem dan wel uitjoelen, maar in het buitenland kan hij niet eens rustig over straat, daar zijn het kennelijk niet zulke mierenneukers.

ik begrijp er geen **** van:

1. Badr doet dit voor de 2e keer en loopt gewoon heel rustig weg, je ziet meteen dat hij zelf ervan baalt.
2. Het publiek was vorig jaar 100% pro Hari, 75% Mocro publiek, zijn die nu allemaal ineens anti Hari?
3. Zit Manhoef bij team Hari?

Dat ligt toch ingewikkelder dan jij beweerd. Badr hari heeft best een pittige jeugd gehad, dus emoties kunnen toch zeker oplopen. Je kon ook zeker zien dat hij er spijt van had, maar voor zo iemand is dat moeilijk om toe te geven. Hier in dit kikkerlandje mogen ze hem dan wel uitjoelen, maar in het buitenland kan hij niet eens rustig over straat, daar zijn het kennelijk niet zulke mierenneukers.

:roflol:

Gozer, hou gewoon je bek..
Ja man, hij had ER ZOOOOO'N spijt van, dattie gewoon niks zei toen ie de mic kreeg... :o

Hier in dit kikkerlandje mogen ze hem dan wel uitjoelen, maar in het buitenland kan hij niet eens rustig over straat, daar zijn het kennelijk niet zulke mierenneukers.
Intelligentie spat er weer van af.. :rolleyes:

Hoezo komt die apenkop van een Jeroen Post direct met die mic dan? Toen Zidane die kopstoot gaf lieten ze hem toch ook niet voor het hele stadion roepen hoeveel spijt dit had?

Gewoon met rust laten op zo´n moment...

Hoezo komt die apenkop van een Jeroen Post direct met die mic dan? Toen Zidane die kopstoot gaf lieten ze hem toch ook niet voor het hele stadion roepen hoeveel spijt dit had?

Gewoon met rust laten op zo´n moment...

Ah ja, een geprovoceerde actie vergelijken met een handeling die iemand totaal niet verdiende... :rolleyes: +2 PANNEKOEK punten voor Eddine

Sorry, verkeerde vergelijking als je het zo bekijkt. Maar je begrijpt toch wat ik bedoel. Je gaat hem toch niet meteen die microfoon in ze smoel douwen?

Dubbel topic. Hari heeft op I-net zijn excuus al aangeboden.

Sorry, verkeerde vergelijking als je het zo bekijkt. Maar je begrijpt toch wat ik bedoel. Je gaat hem toch niet meteen die microfoon in ze smoel douwen?

Tuurlijk wel, hij had het hele publiek die hem eerst massaal toejuichde tegen zich gekregen.. Als ie echt spijt had gehad, had hij ALLLAANNNGGG naar Hesdy gelopen 300000x zijn excuses aangeboden, en toen nogmaals aan het publiek. :rolleyes:

---------- Toegevoegd om 21:28 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:26 ----------

Dubbel topic. Hari heeft op I-net zijn excuus al aangeboden.

Dit topic was eerder. **** you dus. :)

Ow en trouwens, de enigste wat je op hari's gezicht kon zien is dat hij spijt had voor zichzelf. Omdat hij dit kon winnen en verdoete. Zoals ik al zei, alsie echt spijt had, had hij zijn tegenstander zijn excuses meteen in de ring aangeboden (meervoudig zelfs) en het publiek ook.

Het is gewoon een egostische kl***zak. Punt uit.

Op zo´n manier wel, maar op dat moment weet je ook niet echt wat je overkomt. Ik geloof niet dat hij dit met voorbedachte rade doet.

Was het verder nog goede sfeer de hele avond?

Eigenlijk nog een wonder dat Gerges achteraf nog naar hem komt en Hari hem praktisch negeert. In plaats van Gerges zou ik dit echt niet hebben gedaan, Badr verdient geen blik op dat moment.

Terug
Naar boven