- Waardering
- 3.426
- Lengte
- 1m97
- Massa
- 107kg
- Vetpercentage
- 13%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Valt het jullie op dat bij 4:51 hij zich om een of andere reden zich inhoud? Hij kon hem daar toch echt finishen. ZO VAN BAM op zijn b**kes! XD

Sjongejonge, omgekocht...Heb er vandaag met een aantal vrienden over gehad. De meeste denken dat hij toch omgekocht is. Was een hoop geld te winnen als hij zou verliezen en badrs ego is te groot om express ko te gaan. Aan de andere kant het ging al behoorlijk fout tijdens de persconferentie. Heb badr nooit zo opgefokt gezien, misschien te maken met de trainer van zijn tegenstander? want was ook de trainer van badr hari geweest begreep ik. Ach wie zal het weten. Underground organisaties hebben zoveel macht.
---------- Toegevoegd om 16:47 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:47 ----------
Daarom, denk dat hij is omgekocht. Gok wereldje![]()
Dit soort dingen gebeuren zelden. Maar als ze gebeuren hebben ze wel consequenties. Je moet dit soort onsportief gedrag niet bagatelliseren. Zeker als het niet de eerste keer is. Hij brengt de hele sport in diskrediet. Als je denkt dat ze dit in het buitenland niet erg vinden dan vergis je je toch lelijk. Kijk eens rond op het forum van Sherdog bijv. Iedereen is boos, teleurgesteld of beide. Om het nog maar niet te hebben over wat voor effect zijn actie heeft op het bevestigen van bepaalde stereotypen.

That makes sense!Dit soort dingen kunnen gebeuren. Wel mooi om te zien dat als badr het doet er allerlei topics worden geopend. Je hebt fans en haters en hij mag dan wel uitgejoeld zijn daar, maar die badr kan niet eens normaal over straat in het buitenland zonder lastig gevallen worden door fans. Fans houden van zijn agressieve imago en mentaliteit. Hij maakt er tenminste elke keer een mooie show van.
---------- Toegevoegd om 22:24 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:23 ----------
+1 badr is echter niet het type dat zich verontschuldigt tijdens een gevecht.

Sjongejonge, omgekocht...
-Ten eerste is het gelul.
-Ten tweede begrijp ik niet dat je hem nog blijft supporten terwijl je denkt dat hij omgekocht is. Suckerkick + omkoping dus. Jij denkt blijkbaar dat hij nog een groter stuk tuig is dan de rest van ons. En dan ook nog doen alsof die omkoping het andere goedpraat. Merkwaardige gedachtengang!
+1
En Nador denkt nog steeds dattie omgekocht is..
Lekker blijven denken knul
Ik zie het al helemaal voor me, badr hari die geen 1 titel op zn naam heeft staan zijn carriere met opzet verdoet voor een geldbedrag...That makes sense!

dik omgekocht ik wist het al van te voren, crimi organisaties die alles beheren vanuit ut onderwereld, said but true
wat zal haris ratio geweest zijn 25.1 tege 1.1? tja dan valt er inderdaad wat te verdienen
Dat weten die huismussen niet, want die komen de deur niet uit. Wedden dat ze ook beweren dat er niet wordt gesjoemeld in het professioneel voetbal en vergeten dat badr hari contacten heeft in de criminele onderwereld.

Ga jij is vliegen vangen. Heb al 10 keer gezegd dat ik zijn gedrag niet goedpraat. Je komt net om de hoek kijken in dit topic.
Geen carriere? de meest gewilde, bekende en beste vechter op het planeet op gebied van kickbox en nog vele jaren te gaan.![]()