Fitness Seller

Badr beelden showtime

Op zo´n manier wel, maar op dat moment weet je ook niet echt wat je overkomt. Ik geloof niet dat hij dit met voorbedachte rade doet.

Was het verder nog goede sfeer de hele avond?

Voorbedachte rade of niet. Ik vind dat je dan je excuses moet aanbieden, (ALS HET JE ECHT SPIJT!!!!) meteen naar je opponent lopen, meteen die mic zelf pakken bij jeroen post. Iemand met zijn status moet dat gewoon doen. Als hij dat had gedaan, mochtie misschien nog door vechten.. Hesdy wou nog vechten. :)

Voor de rest wast wel leuke avond, alleen jammer van zo'n afsluiting. Het leek een erg goede partij te worden..

Laatst bewerkt:
Hij had zich moeten beheersen, maar hij staat nou eenmaal bekend om dit soort acties. Zijn wel meerdere sporten waar men zich hoort te gedragen. Kijk bijvoorbeeld naar toti, die trapte bolotelli ook hard onderuit van achter. Zat vechtsporters die erop los rammen terwijl de bel al is gegaan. Lijkt me wel logisch eigelijk, want als je eenmal in zo n vuistenwisseling terecht komt is het moeilijk je te beheersen
Onzin!
Dit is enige juiste reactie op een sucker punsh/kick:
http://www.youtube.com/watch?v=MOBGJyH9HDg

onnodig natrappen imo.Maar wat n massa volk daar zeg !! Hoeveel man zit daar wel niet samen?
Vette sfeer ook .

Is alleen maar leuk.
Is geen dammen.

Antisocial, je kan wel iedereen debiel noemen, maar volgens mij heb je niet eens het iq van een doperwt. Wat een argumenten gebruik je ook, een beetje met smilies en scheldwoorden gooien. Ik heb medelijden met de mensen die samen met jou moeten leven.

:roflol:

Gozer, hou gewoon je bek..
Ja man, hij had ER ZOOOOO'N spijt van, dattie gewoon niks zei toen ie de mic kreeg... :o

Intelligentie spat er weer van af.. :rolleyes:

Als iemand hier ze grote bek moet houden ben jij het wel snotaap. Dat jij zo n loser ben die zijn excuses zou aanbieden als je tegenstander express op de grond blijft liggen, terwijl hij veel hardere klappen gewend is. Bij een sport als deze heb je ook niet veel intelligentie nodig en daar zijn badr hari en mike tysen het levende bewijs voor.

Laatst bewerkt:
Als iemand hier ze grote bek moet houden ben jij het wel snotaap. Dat jij zo n loser ben die zijn excuses zou aanbieden als je tegenstander express op de grond blijft liggen, terwijl hij veel hardere klappen gewend is. Bij een sport als deze heb je ook niet veel intelligentie nodig en daar zijn badr hari en mike tysen het levende bewijs voor.
:( dus die reactie slaat echt nergens op. Heb je de beelden wel gezien eigenlijk of loop je wat te trollen?

Nador, expres op de grond liggen was niet echt het geval. Badr trapte hem vrijwel direct man.

Op de grond blijft liggen? Hij wou meteen overeind komen, maar badr heeft hem die kans niet gegeven. Maarja, jij ziet weer hele andere dingen..

Jij ziet dat "badr met zijn hart vecht" en dat "badr echt spijt had"

Hij was ook hardere klappen gewend, Hesdy wou zelfs door vechten :) Maar het verandert niets aan het feit dat de actie van Badr Hari gewoon te triest voor woorden is.

Antisocial, je kan wel iedereen debiel noemen, maar volgens mij heb je niet eens het iq van een doperwt. Wat een argumenten gebruik je ook, een beetje met smilies en scheldwoorden gooien. Ik heb medelijden met de mensen die samen met jou moeten leven.

+ 1 Hahaaha en hij zit hier nog gewoon te janken over respect etc, terwijl hij hier loopt te schelden. Wat een b*ch!

---------- Toegevoegd om 22:21 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:19 ----------

Op de grond blijft liggen? Hij wou meteen overeind komen, maar badr heeft hem die kans niet gegeven. Maarja, jij ziet weer hele andere dingen..

Jij ziet dat "badr met zijn hart vecht" en dat "badr echt spijt had"

Hij was ook hardere klappen gewend, Hesdy wou zelfs door vechten :) Maar het verandert niets aan het feit dat de actie van Badr Hari gewoon te triest voor woorden is.

Triest of niet. Shit happens, dus ga verder met je leventje. Badr had zich moeten beheersen, maar dit soort dingen kunnen gebeuren en vooral bij types als badr.

Voorbedachte rade of niet. Ik vind dat je dan je excuses moet aanbieden, (ALS HET JE ECHT SPIJT!!!!) meteen naar je opponent lopen, meteen die mic zelf pakken bij jeroen post. Iemand met zijn status moet dat gewoon doen. Als hij dat had gedaan, mochtie misschien nog door vechten.. Hesdy wou nog vechten. :).

Daar heb je wel een punt, de partij had mischien nog door kunnen gaan als hij gelijk na de trap al naar hem toe was gegaan en hem overeind had geholpen en sorry had gezegd.

Het kan ook dat hij zich geen raad wist, wie zal het zeggen, alleen Badr heeft het antwoord.

Laatst bewerkt:
Nador, expres op de grond liggen was niet echt het geval. Badr trapte hem vrijwel direct man.

Dit soort dingen kunnen gebeuren. Wel mooi om te zien dat als badr het doet er allerlei topics worden geopend. Je hebt fans en haters en hij mag dan wel uitgejoeld zijn daar, maar die badr kan niet eens normaal over straat in het buitenland zonder lastig gevallen worden door fans. Fans houden van zijn agressieve imago en mentaliteit. Hij maakt er tenminste elke keer een mooie show van.

---------- Toegevoegd om 22:24 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:23 ----------

Daar heb je wel een punt, de partij had mischien nog door kunnen gaan als hij gelijk na de trap al naar hem toe was gegaan en hem overeind had geholpen en sorry had gezegd.

Het kan ook dat hij zich geen raad wist, wie zal het zeggen, alleen Badr heeft het antwoord.

+1 badr is echter niet het type dat zich verontschuldigt tijdens een gevecht.

Ik noem niet iedereen zomaar een debiel. Alleen Nador, die werkelijk waar gewoon stront loopt te lullen. En mijn argumenten zijn niks mis mee, die zijn gewoon goed. En met smiley's en hufterige uitspraken provoceer ik mensen met wie ik discussie voer tot agressie. Nador noemde mij net ook een snotaap. Boehoe, ik negeer dat gewoon en wijs hem nogmaals op de harde feiten.

Maar niet te boos worden jochie :D is niet persoonlijk bedoeld. :o

Je ziet idd in ze ogen dat het lijkt alsof die het allemaal nog niet helemaal door heeft aan het eind.

Ik noem niet iedereen zomaar een debiel. Alleen Nador, die werkelijk waar gewoon stront loopt te lullen. En mijn argumenten zijn niks mis mee, die zijn gewoon goed. En met smiley's en hufterige uitspraken provoceer ik mensen met wie ik discussie voer tot agressie. Nador noemde mij net ook een snotaap. Boehoe, ik negeer dat gewoon en wijs hem nogmaals op de harde feiten.

Je bent wel meer dan een snotaap, maar heb geen zin om gebanned te worden en omdat ik je geen gelijk geef, wilt dat niet zeggen dat ik stront lul. Ieder zijn standpunt, accepteer dat.

Laatst bewerkt:

Daar ben ik gestopt met lezen.

Je ziet idd in ze ogen dat het lijkt alsof die het allemaal nog niet helemaal door heeft aan het eind.

Precies! Je kan aan ze gezicht zien dat het hem wel raakt, maar wijsneuzen als antisocial denken het allemaal beter te weten en dat badr zijn fout toegeeft in een latere interview bewijst ook dat hij er wel degelijk spijt van heeft, maar helaas heb je van die mierenneukers die dit opblazen en eisen dat badr stopt.

Laatst bewerkt:
Dat ligt toch ingewikkelder dan jij beweerd. Badr hari heeft best een pittige jeugd gehad, dus emoties kunnen toch zeker oplopen. Je kon ook zeker zien dat hij er spijt van had, maar voor zo iemand is dat moeilijk om toe te geven. Hier in dit kikkerlandje mogen ze hem dan wel uitjoelen, maar in het buitenland kan hij niet eens rustig over straat, daar zijn het kennelijk niet zulke mierenneukers.

Jah het zal aan z'n jeugd liggen ??? **** Badr Hari en zn jeugd, wat weet jij van zijn jeugd!? Hij heeft genoeg mensen het leven zuur gemaakt en hij is een laffe hond of ben je die halfbejaarde juwelier vergeten die ooit eens een bezoekje van de jeugdige Badr gehad heeft..

Dat je ook Marokkaan bent betekend nog niet per definitie dat je Badr 100% moet supporten he ;)

Dit soort dingen kunnen gebeuren. Wel mooi om te zien dat als badr het doet er allerlei topics worden geopend. Je hebt fans en haters en hij mag dan wel uitgejoeld zijn daar, maar die badr kan niet eens normaal over straat in het buitenland zonder lastig gevallen worden door fans. Fans houden van zijn agressieve imago en mentaliteit. Hij maakt er tenminste elke keer een mooie show van.

---------- Toegevoegd om 22:24 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:23 ----------

+1 badr is echter niet het type dat zich verontschuldigt tijdens een gevecht.

Dat is ook zo, hij was wel veel te opgefokt voor de wedstrijd, die staredown was ongekend echt ik heb hem nog nooit zo "pumped" gezien, zo ver gaat hij normaal niet, ook dat interview waarin hij gewoon na 5 jaar alles zegt.
Ik denk dat hij helemaal vol zat op emotioneel vlak.
Ik weet een beetje waar hij vandaan komt met nadruk op een beetje en dan is het volgens mij soms echt moeilijk voor hem.

Terug
Naar boven