AndroidHealthClinic

Nieuws Badrtje mishandeld niet alleen mannen en vrouwen, maar ook kinderen.

Jadranka, de moeder van Estelle was aan het woord bij RTL boulevard dus dan maakt het geen reet uit met wie ze dan aan de telefoon hangt, al was het de groenteboer.

heb meer vertrouwen in de groetenboer en die zegt waarschijnlijk veel minder onzin..

• Topic Starter Topic Starter
heb meer vertrouwen in de groetenboer en die zegt waarschijnlijk veel minder onzin..

Waarschijnlijk geloof jij ook dat Badr onschuldig is.
Ik neig er naar een oma te geloven die zegt dat haar kleinkind hard aangepakt is door iemand waarvan het een 2e natuur is mensen te mishandelen en wat feitelijk gewoon is aangetoond.

Want die oma kan geen redenen hebben om te liegen?

Tuurlijk zou dat kunnen in de zin van alles kan.
Maar Badr mishandeld vaker mensen dan dat oma's uit hun duim zuigen dat hun kleindkind mishandeld worden schat ik zo in.

Nico Meijering, de advocaat van Estelle, laat aan het programma weten dat het verhaal van Jadranka omtrent de mishandeling niet klopt. "Jeugdzorg heeft de zaak onderzocht en de conclusie daaruit is dat het de grootst mogelijke onzin is."
Ondertussen heeft ze toch maar lekker een gerucht verspreid. Blijkbaar lezen mensen maar wat ze willen lezen.

Ondertussen heeft ze toch maar lekker een gerucht verspreid. Blijkbaar lezen mensen maar wat ze willen lezen.

Zoals John van den Heuvel al zei.
Dat het niet bewezen kan worden betekend nog niet dat het de grootst mogelijke onzin is.
Natuurlijk zal een advocaat dat iedereen willen doen laten geloven.
Blijkbaar lezen mensen maar wat ze willen lezen. ;)

Maar Badr mishandeld vaker mensen dan dat oma's uit hun duim zuigen dat hun kleindkind mishandeld worden schat ik zo in.
Ken een gezin in een vechtscheiding waarvan de moeder beweerde dat hun zoon misbruikt werd door de vader. Ze verplichtte haar zoontje om een verzonnen verhaaltje vanbuiten te leren zodat het echt zou overkomen. Bleek achteraf niets van te kloppen, maar die vent heeft nu geen enkele vriend meer over en zit in een depressie. Lekkere wraak.

We hebben het hier wel over een full blown r*tard , verhaal zal wederom waar zijn..
twijfel daar niet zo aan...

Ken een gezin in een vechtscheiding waarvan de moeder beweerde dat hun zoon misbruikt werd door de vader. Ze verplichtte haar zoontje om een verzonnen verhaaltje vanbuiten te leren zodat het echt zou overkomen. Bleek achteraf niets van te kloppen, maar die vent heeft nu geen enkele vriend meer over en zit in een depressie. Lekkere wraak.

Ja en dat zal misschien best vaak gebeuren ook, maar hier lijkt geen aanleiding dat deze oma dit verzint.
Kan dit niet aantonen, maar mij verbaast het niks met Badr's verleden als dit waar zou zijn.
Badr heeft zat vrienden of in ieder geval mensen om zich heen die hem geweldig vinden, simpelweg omdat hij geld, status en een bepaalde persoonlijkheid heeft.

Het zou me helemaal niet verbazen als het verhaal van oma volledig klopte.

Die Patrick toch :roflol:

Ja en dat zal misschien best vaak gebeuren ook, maar hier lijkt geen aanleiding dat deze oma dit verzint.
Kan dit niet aantonen, maar mij verbaast het niks met Badr's verleden als dit waar zou zijn.
Badr heeft zat vrienden of in ieder geval mensen om zich heen die hem geweldig vinden, simpelweg omdat hij geld, status en een bepaalde persoonlijkheid heeft.
Dat voorbeeld van dat gezin diende gewoon om aan te tonen waar sommige mensen toe in staat zijn en hoorde eigenlijk bij m'n post er voor. Bewijst natuurlijk niet dat hij onschuldig is, net zozeer als zijn gedrag in het verleden niet bewijst dat hij schuldig is.

Voor mij is er niets van aan tot het tegendeel bewezen is. Ik vertrouw eerder een onderzoek dan mensen die bij een zaak zelf betrokken zijn. En een advocaat die in de media faliekant liegt over het resultaat van zo'n onderzoek, mag voor mijn part een andere job zoeken.

Terug
Naar boven