MuscleMeat

bang voor insecten en spinnen enzo :D

Ik heb dat spinneplaatje net opgeslagen en ff doorgestuurd naar al mijn vrouwelijke collega`s met de titel "lief klein katje" ( ik wilde er eerst poesje van maken maar dan gingen ze al meteen van iets anders uit ;))
Aan de reacties te merken zijn ze er allemaal ook best wel bang voor :D

Hebben jullie misschien nog meer ENGE plaatjes? Vrouwelijke collega`s schrik aanjagen is altijd leuk :D

RobbieH zei:
Euhm dus als ik het goed begrijp zit je op een pijpbeurt van braadkip te azen???

:D

Het gaat om het idee van waardering he ;)

Maar die k*t beesten moeten inderdaad allemaal dood. Maakt niet uit welk soort insect ik tegenkom of waar ik hem tegenkom.....SPLET!!! Oprotten er mee. EXTERMINATE!! Hoe minder hoe beter. :)

Angst voor spinnen heb je schijnbaar aanleg voor, kan je niet vanaf komen.

Ik haat alle insecten die groot zijn !! spinnen/sprinkhanen/wespen etc.. Als ze in de buurt komen krijg ik echt een schrik/paniek reactie.. daarna verman ik mezelf en ga er achterraan om ze te whacken..:-)

In mijn ouderlijk huis vroeger had ik een zolderkamer en die had een hoog plafond. Op en kwade dag zat daar dus een knoeperd van een spin in de nok, die heb ik moeten elimineren met een luchtbuks:D kons er anders niet bij.

Heb ook een keer m'n pa van de plee af zien stormen met z'n broek nog op de knieen en de krant in de andere hand:).. zat ook een huge spider in de hoek.. zit blijkbaar in de fam.!

ja spinnen in de plee zijn traumatisch, ik had t als kind een keer meegemaakt, zat er een op t lichtknopje, echt een enorm grote. Verschrikkelijk.

Zo doe ik het dus ook.

Normaal gesproken dood ik geen insecten en gooit ik ze het raam uit. Maar als ik die elektrische vliegenmepper zie liggen dan kies ik daar toch voor.:P

Je moet het zien als een vliegen BBQ!

Spinnen zijn nuttig, ik laat er altijd 1 in de douche gewoon zitten. En anders pak je zo'n beestje bij een pootje en zet je die netjes buiten.

Nog gedaan op vakantie in Nepal, stelletje watjes durfden niet te gaan slapen met een spinnetje zoals Redrum die liet zien. Doen niks die beesten.

Toen ik aan t kamperen was in zuid-Frankrijk was had ik ook een paar van dat soort spinnetjes gezien; Formaat ca. 8 cm. met poten. Ik werd wakker dus ik ging even naar de wc. Kom ik terug bij me tentje zit dat monster op mijn kussen. Maar ja, hij deed niets anders had hij me in mijn slaap al opgegeten want hij zat de hele nacht al met mij in een klein tentje.

Oh mijn moeder is ook een spinnen-angsthaas. Wij wonen met ons huis letterlijk aan de sloot en een stukje natuurgebied. Ze heeft het huis laten bespuiten tegen spinnen ('t waren er wel veel) en nu kan je je raam niet open doen zonder dat er een paar honderd muggen binnenkomen.

ach jah ik vind zo'n fobie voor spinnen oid, zo'n bullshit. get over it, pak eens zo'n dikke zwarte spin op. laat em lekker over je hand lopen....
zie je!? hij doet nix!

nee ik vind dat egt gebitch, natuurlijk zien sommige biggy spinnen er niet lekker uit. maar je hebt er compleet geen last van. en ze zijn, zoals eric al zei, nuttig! laat ze die klote muggen en andere vliegen die WEL irritant zijn lekker opvreten.

en angst voor sprinkhanen? ffs... :p

[Abeelding niet meer beschikbaar]

:D

Wespen heb ik een schurfthekel aan, die blijven me achtervolgen.
Doodmaken doe ik ze overigens niet, gewoon glas erover, papiertje eronder en buiten zetten. Doe ik met alle insecten.

Doodsbang ben ik alleen voor haaien (10 jaar + zwemmen in zee + film Jaws gezien + etterbroertje met ziek gevoel voor humor = jeugdtrauma).
Blij dat ik die niet in huis vind, heb nl geen glas wat eroverheen past :D

zou wel ff uitkijken voor je in bad stapt Dani

Geen moeite mee. Vind het alleen k*t dat je niet eens normaal meer kunt fietsen zonder dat je helemaal onder de vliegjes zit. Ze vliegen altijd precies in je mond en ogen :|

Moet je op therapie gaan man.

Flooding, systematische desensitivatie enz :D

vind ze SUPER leuk :P vooral nu ik zo'n vet coole tennisraket heb gekocht die stroom geeft :D was bij de aldi te koop ofzo, had ik maar meegenomen :D weheheh khad er ens zo'n huge mother****er spin mee gemold :D whahaha WAT EEN GEUR!!!!!!!!!
vond et achteraf wel zielig omdat ie zo lang moest lije maargoed, weer een ervaring rijker :D
en idd haaien zijn ernstig :D was ens op vakantie, en bij et strand was et te druk, dus besloten we om een speedboat te huren en midden in de zee te gaan zwemmen (werd een beetje te serieus genomen door die speedboat eigenaar :D dus we gingen ongeveer 20 minuten op hoge snelheid zee inwaarts :P (Was daar wel mooi helder water :D )wat een IMMENSE vissen waren daar ey ??? niet meer te doen... ik sprong ff in et water, maar toen er zo'n huge ass vis langs mn been zwom, ging ik lekker weer in et bootje zitten :D

Laatst bewerkt:
Enkele jaren gelden op lowlands nog een leuke ervaring met een bug gehad. We zaten een beetje jointjes te roken en waren al aardig melig geworden. Maat van me had zijn capachon (schrijf ik dat goed?) op. Op een gegeven moment kijkt hij me aan zit r gewoon een dikke vette groene bug op zijn kop (op die muts). Whahahaha, damn, een soort sprinkhaan van wel 7 of 8 cm lang. En die gozert had niets in de gaten. Whaha, man die nietsvermoedende kop van hem en die rize bug r op, dat beeld zou ik niet snel meer vergeten. Anyways, nadat ik hem ff zo voor lul had laten zitten en bij gekomen was van het lachen hadden we die bug dus gevangen en tussen een aantal plastice bekertjes vast gezet. Dat beest was aardig agressief, springen en beuken in dat bakje!Toen een paar gaatjes in die bekertjes gemaakt. Een flinke joint gedraaid en toen af en toe wat stevige hijsen in dat bekertje geblzen. Whahaha, toen die bug weer vrij gelaten. Nou ik heb nog nooit zo'n trage sprinkhaan gezien. Dat beest was niet vooruit te branden man!!! Ghaha, toen maar ergens in de bosjes gezet. Die lowlands hebben we veel bugs stoned gemaakt! :D

Je zal dit maar in je kamer aantreffen... :(

Het probleem is dan als je je stofzuiger/9mm/AK47/M60/Apache of B52 tevoorschijn hebt gehaald om dit monster te doden, hij er opeens niet meer is en je hem niet meer kan vinden.

Probeer dan maar eens rustig te slapen... :sad:

Terug
Naar boven