AndroidHealthClinic

bang voor insecten en spinnen enzo :D

Ericr zei:
Spinnen zijn nuttig, ik laat er altijd 1 in de douche gewoon zitten. En anders pak je zo'n beestje bij een pootje en zet je die netjes buiten.

Nog gedaan op vakantie in Nepal, stelletje watjes durfden niet te gaan slapen met een spinnetje zoals Redrum die liet zien. Doen niks die beesten.

Pah, dat dacht je! Gemiddeld klimmen 12 spinnen per jaar via je mond naar binnen. Ze vreten ons van binnenuit op! AAAH!!! :spaz:

Var zei:
Pah, dat dacht je! Gemiddeld klimmen 12 spinnen per jaar via je mond naar binnen. Ze vreten ons van binnenuit op! AAAH!!! :spaz:
Het wordt steeds meer tegenwoordig. Vroeger zeiden ze nog 8 spinnen in je hele leven.

MrJ zei:
Je zal dit maar in je kamer aantreffen... :(

[Abeelding niet meer beschikbaar]

[Abeelding niet meer beschikbaar]

Het probleem is dan als je je stofzuiger/9mm/AK47/M60/Apache of B52 tevoorschijn hebt gehaald om dit monster te doden, hij er opeens niet meer is en je hem niet meer kan vinden.

Probeer dan maar eens rustig te slapen... :sad:

stofzuiger/9mm/AK47/M60/Apache of B52

beetje overdreven, pak dan gewoon je vlammenwerper

Zoutzak zei:
nee ik vind dat egt gebitch, natuurlijk zien sommige biggy spinnen er niet lekker uit. maar je hebt er compleet geen last van. en ze zijn, zoals eric al zei, nuttig! laat ze die klote muggen en andere vliegen die WEL irritant zijn lekker opvreten.

Bro, bij mij thuis gaan ze er allemaal aan. Ik heb geen spinnen nodig om m'n muggen op te vreten. :p

Een aantal jaren geleden zat ik in bed een beetje tv te kijken en viel toen in slaap. Tijdje later werd ik wakker uit een freaky droom over een spin. Dus ik wreef de korsten uit m'n ogen, veegde het kwijl van m'n kin en...wtf!? Ik voelde iets langs m'n been. Lakens van me af geooid en ja hoor, liep er een gore spin over me heen!!! :help:

Man-Mountain zei:
stofzuiger/9mm/AK47/M60/Apache of B52

beetje overdreven, pak dan gewoon je vlammenwerper

Die was al leeg omdat er een mug in m'n kamer zat. :p

dus dan maar een 'Tactical Nuclear Assualt' met de B52 op die coordinaten. :D

axestream zei:
Bro, bij mij thuis gaan ze er allemaal aan. Ik heb geen spinnen nodig om m'n muggen op te vreten. :p

Een aantal jaren geleden zat ik in bed een beetje tv te kijken en viel toen in slaap. Tijdje later werd ik wakker uit een freaky droom over een spin. Dus ik wreef de korsten uit m'n ogen, veegde het kwijl van m'n kin en...wtf!? Ik voelde iets langs m'n been. Lakens van me af geooid en ja hoor, liep er een gore spin over me heen!!! :help:

haha tsja... je weet dat ze overal om je heen leven, dus maak je er vooral niet druk om. anders kan je wel bezig blijven je te ergeren aan al die insecten die tog terug blijven komen hoe veel je er ook doodslaat.

egt hoor als ze me nix doen, en ik er geen last van heb kan het mij egt geen ruk schelen. alleen zo'n kkmug op een bloedhete zomernacht gaat gewoon te ver :D

MrJ zei:
Je zal dit maar in je kamer aantreffen... :(

Het probleem is dan als je je stofzuiger/9mm/AK47/M60/Apache of B52 tevoorschijn hebt gehaald om dit monster te doden, hij er opeens niet meer is en je hem niet meer kan vinden.

Probeer dan maar eens rustig te slapen... :sad:

Jah precies, of als er zo'n enorme 10cm lange brede spin naast je pc zit, je slaat, hij valt maar leeft nog, en is opeens weg :eek: Dan maak je wel dat je naar bed gaat want je zit niet lekker meer op je pc'tje, opeens overal jeuk :eek:

Ach als ik 12 spinnen zou krijgen per jaar eet ik ook eens vlees :D Ik geloof die volkswijsheid trouwens voor geen meter, zag het pas ook op TV gezegd worden door 1 of andere ongedierte opruimer met het IQ van een zak zand.

Ericr zei:
Ach als ik 12 spinnen zou krijgen per jaar eet ik ook eens vlees :D Ik geloof die volkswijsheid trouwens voor geen meter, zag het pas ook op TV gezegd worden door 1 of andere ongedierte opruimer met het IQ van een zak zand.
nou niet die zak zand gaan beledigen he

Rob G zei:
Enkele jaren gelden op lowlands nog een leuke ervaring met een bug gehad. We zaten een beetje jointjes te roken en waren al aardig melig geworden. Maat van me had zijn capachon (schrijf ik dat goed?) op. Op een gegeven moment kijkt hij me aan zit r gewoon een dikke vette groene bug op zijn kop (op die muts). Whahahaha, damn, een soort sprinkhaan van wel 7 of 8 cm lang. En die gozert had niets in de gaten. Whaha, man die nietsvermoedende kop van hem en die rize bug r op, dat beeld zou ik niet snel meer vergeten. Anyways, nadat ik hem ff zo voor lul had laten zitten en bij gekomen was van het lachen hadden we die bug dus gevangen en tussen een aantal plastice bekertjes vast gezet. Dat beest was aardig agressief, springen en beuken in dat bakje!Toen een paar gaatjes in die bekertjes gemaakt. Een flinke joint gedraaid en toen af en toe wat stevige hijsen in dat bekertje geblzen. Whahaha, toen die bug weer vrij gelaten. Nou ik heb nog nooit zo'n trage sprinkhaan gezien. Dat beest was niet vooruit te branden man!!! Ghaha, toen maar ergens in de bosjes gezet. Die lowlands hebben we veel bugs stoned gemaakt! :D
Blowaap :finger: :P

Was waarschijnlijk een krekel. Ik heb daar eens een experiment mee gedaan. Kop eraf gehakt. Toen onder een glas gezet, 4 dagen later leefde hij nog. Het schijnt dat die beesten ademen door hun tracheën ofzoiets. Die hebben geen kop nodig, alleen om te eten. Daarom sterft ie dus van de honger, en uitdroging omdat ie niet kan drinken. Was best wel interessant, wist het nog niet.

btw 90% van de spinnen hier in nederland doet je nix ??? geen gif etc... en ALS ze dan eens gif hebben is et net zo zwak als een wespenbeet ofzo ??? waarom zou je er dan bang voor zijn?

• Topic Starter Topic Starter
omdat ze eng zijn!

net als krabben :o

egt lache :D lagen jaren geleden op het strand, opeens zie ik me broertje overeind springen en schreeuwen LOL hij rende het heel strand over terwijl hij om zich heen sloeg :D:D

bleek dat er een klein krabje over zijn been had gelopen :cool:

Homer17 zei:
btw 90% van de spinnen hier in nederland doet je nix ??? geen gif etc... en ALS ze dan eens gif hebben is et net zo zwak als een wespenbeet ofzo ??? waarom zou je er dan bang voor zijn?

Bang is een groot woord. Als ik een drol richting je hoofd gooi dan ga je 'm toch ook uit de weg? Die drol doet je niks hoor, stinkt alleen een beetje. :D

Ik was een paar jaar geleden in Suriname geweest (mijn broer is getrouwd met een surinaamse). Ik heb heel wat grote beesten gezien. Supergrote padden, slangen, hagedissen van een metertje of 2 lang etc. Vlak bij onze huis zwemde in het riviertje kaaimannen die we af en toe wat te eten gaven. Ook hele grote salamenders die dan af en toe van het plafond vielen. Dan schrok je helemaal de t*ring. Als je zulke beesten hebt meegemaakt dan stelt een spin in nederland niks meer voor :)

Emile zei:
Ik was een paar jaar geleden in Suriname geweest (mijn broer is getrouwd met een surinaamse). Ik heb heel wat grote beesten gezien. Supergrote padden, slangen, hagedissen van een metertje of 2 lang etc. Vlak bij onze huis zwemde in het riviertje kaaimannen die we af en toe wat te eten gaven. Ook hele grote salamenders die dan af en toe van het plafond vielen. Dan schrok je helemaal de t*ring. Als je zulke beesten hebt meegemaakt dan stelt een spin in nederland niks meer voor :)

Reptielen en amfibieën heb ik geen enkel probleem mee, maar in Suriname heb je dus ook van die vliegende kakkerlakken en die zijn extreem goor!

axestream zei:
Bang is een groot woord. Als ik een drol richting je hoofd gooi dan ga je 'm toch ook uit de weg? Die drol doet je niks hoor, stinkt alleen een beetje. :D
whahahaha mooie vergelijking :D

Terug
Naar boven