MuscleMeat

bank 8x110

• Topic Starter Topic Starter
Duinrell.

en vicking wat bedoel je met lock out???

Daarmee bedoelde ik dat die deadlift niet goed doorgetrokken wordt (dus schouders naar achteren trekken) dus is geen correcte of complete lift.
De manier waarop je het gewicht naar boven krijgt is minder belangrijk maar je moet wel een lockout hebben voor een complete lift.

ok zal er aan denken, het lukt me wel, maar ik wist het niet, bedankt voor de tip man. zal er nog is een filmpje opzetten met lock, maar zaterdag eerst een wedstrijd en dan weekje rust, het filmpje komt later wel,

GRoetjessssss

hmmm slechte deadlift!!banke is ook niet heel speciaal wel coole gym...
hoe oud ben je btw?

20.

bedankt

en wat zijn jou stats??

ok zal er aan denken, het lukt me wel, maar ik wist het niet, bedankt voor de tip man. zal er nog is een filmpje opzetten met lock, maar zaterdag eerst een wedstrijd en dan weekje rust, het filmpje komt later wel,

GRoetjessssss

Wedstrijd, sterkste junior?

goede bench maar is dat 110?

en je deadlift...........

wedstrijd is sterkste junior ja,

bank is 110 ja, ik weet niet hoor maar wat is er met jullie mannetjes dat als iemand iets zegt je het nooit geloofd????

er zitten 2 schijven van 10 naast, waarom zou ik liegen?? word ik er beter van??

als ik zou liegen zou ik zeggen dat t 8x190 was, allemaal kleine 2,5kg schijfjes ernaast

dat je homo bent oke maar je hoeft me niet zo te beledigen
stefie pak

dooie boel hiero

ja he, op een kerkhof gebeurd meer

ik mag jou niet, met je grote bek

wat zijn jullie ook 2 vervelende k*t bakkies op t forum he hahahahaa

heerlijk!!

hou vast!

Nette warming up!

Oeffff!
Die deadlift.
Dat is helemaal geen deadlift, tenminste niet volgens de regeltjes bij een wedstrijd.
Zoals al gezegd, geen lockout, je stond niet helemaal recht met de schouders naar achteren.
Ten tweede, thigriding, wattuh, tighriding, oftewel steeds de stang op je bovenbenen laten rusten en hem zo naar boven rukken.
Dus 3x rood, afgekeurde beurt.
En je zegt nooit last te hebben van je rug, maar met zo'n techniek hoef je daar maar op te wachten, 100% kans binnen 2 jaar op een hernia of erger als je zo met gestrekte benen en bolle rug blijft liften.

Neem dit serieus, op deze manier uitgevoerd maakt een DL echt geen indruk op mij en vele anderen maar je solliciteert er zo naar om op je 40e invalide te zijn.

PowerBlade wanneer ga je die 600 grens nu eens doorbreken??

rik ik zei het tog heheh

Terug
Naar boven