B0n3s
Cool Novice
- Waardering
- 0
Laatst bewerkt:
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Die stang met de gewichten die op mijn bankje rust is toch gewoon te gebruiken als barbell? Dan hoef ik in feiten behalve de dumbbells niets meer aan te schaffen.
jep, ben 4kg aangekomen in een maandje. Train wel 5x in de week dus lig niet lui op de bank ofzo.
Ik zou niet weten hoe je met een slechte uitvoering meer kunt drukken. Tenzij je maar een 10 cm rom maakt natuurlijk.No offense maar ik denk dat je de uitvoering van je bankdrukken wel ff mag laten controleren in de sportschool als je meer dan je eigen gewicht drukt terwijl je net begint en 20 kilo onder je lengte weegt.
net beginnen is misschien n groot woord. We doen wel degelijk krachttraining op de training eh. Kan ook 50 fatsoenlijke push ups neus op de grond 3 sec.
Verpercentage zou ik eig niet zeker durven te zeggen maar is echt laag want kan nergens vet pakken. Zal miss eens een foto maken kunnen jullie t daaraan een beetje aflezen?