Fitness Seller

Bankdrukken

Vince Yuen

Novice
Waardering
0
Lengte
1m76
Massa
62kg
Hi ik ben vince en ik had een vraagje over bankdrukken. Thuis heb ik een fitness bank staan maar de haltersteunen staan precies op die plek maar je de stang moet beetpakken ik doe andere sporten en ik vind het gewoon leuk om te trainen thuis dus daarom dat ik niet bij de sportschool zit. Maar ik ga wel binnenkort maar zou iemand misschien een oplossing hebben voor nu?

Bedankt

Vince

Yo menneke wat is nou eigenlijk je vraag ???

Yo menneke wat is nou eigenlijk je vraag ???

Ik denk dat het menneke bedoelt dat op de plek waar hij de barbell vast wilt pakken de steun zit waar je de barbell op legt. Bij een vriend van me is dit ook. Wat je zou kunnen doen is en bredere barbell kopen, volgensmij lost dat het probleem op.
Misschien dat je hem nu net tussen de gewichten en stang kan pakken als je net genoeg ruimte hebt.

Als de stang breed genoeg is ->
Bar zo vast pakken dat je kunt unracken,
Bar unracken,
Wijdere grip pakken,
Reps uitvoeren,
Smallere grip pakken,
Bar racken.

Het is verre van ideaal, maar de enige oplossing in mijn ogen zonder een nieuwe bank te moeten kopen.

• Topic Starter Topic Starter
Als de stang breed genoeg is ->
Bar zo vast pakken dat je kunt unracken,
Bar unracken,
Wijdere grip pakken,
Reps uitvoeren,
Smallere grip pakken,
Bar racken.

Het is verre van ideaal, maar de enige oplossing in mijn ogen zonder een nieuwe bank te moeten kopen.
Ja de stang is breed genoeg en ik snap die idee want dat doe ik ook maar ik doe ook strength trainen van korte reps zwaar dus dan is het niet zo handig

Stang wat verder naar 1 kant leggen, 1 hand binnen en de andere hand buiten de steunen pakken.

Lijk me allemaal ideaal om de stang op je snuiter te krijgen. Zou ofwel een nieuwe bank kopen, ofwel nu toch al naar een gym gaan.

Terug
Naar boven