MuscleMeat

Barbell shrugs!!

Die straps zijn vooral gunstig voor het aantal reps, of misschien wanneer je grip echt keihard suckt.
Voor het gewicht zelf maakt het amper een drol uit, ..is mijn ervaring.

dunno , nog nooit straps gebruikt :p dacht alleen dat het was om meer gewicht te kunnen houden ..
En zoals je zegt het aantal reps .. hij doet toch veel reps :roflol:

Overigens denk ik dan weer niet dat de meesten hier dat gewicht aankunnen, zelfs met zo'n slechte uitvoering.

Eens. Ik heb 3x305 geshrugt (uiteraard wel een veel betere uitvoering :D ), maar ik durf het iig niet meer aan. Mijn ogen plopten er zowat uit. Je word helemaal samengedrukt. Niet te vergelijken met een 1rm racklift iig (daar is mijn pr dacht ik 320, net boven de knie). Maar daar had ik qua belasting op de gewrichten en hoofd veel minder last van dan de shrugs.

Dat weet'k niet hoor.
Er zijn heus veel mensen dat dit zo kunnen doen , hij draagt immers straps ? :)

zeker niet!

Haha wat een k*t uitvoering, tis wel grappig. Bijna even grappig als de meeste in dit topic die die gewichten nog niet kunnen opheffen :p

Nouja 'k vind toch wel dat je hier mee mag lachen. Ookal kan je die gewichten niet heffen ... Anders mag je ook nietmeer lachen met provoetballers dat iets dom doen of whatever. Als je pas mag lachen wanneer je het zelf kunt :rolleyes: dan moet je al zeer getalenteerd zijn om ng te mogen lachen met iets

Nouja 'k vind toch wel dat je hier mee mag lachen. Ookal kan je die gewichten niet heffen ... Anders mag je ook nietmeer lachen met provoetballers dat iets dom doen of whatever. Als je pas mag lachen wanneer je het zelf kunt :rolleyes: dan moet je al zeer getalenteerd zijn om ng te mogen lachen met iets

je mag altijd lachen met voetballers :D

als het om dingen als fysiek gaat komen er wel gelijk gays die roepen dat je er geen commentaar mag hebben als je er zelf niet zo uitziet. maar als het om een powerlifter (ook al is zijn uitvoering best k*t) gaat mag er wel gewoon gelachen worden.

Hij trained voor ze hernia, hij wil graag een WAO .

hij is zo schattig ..

Erg gezond voor zijn gewrichtjes :D

:haha: volgens mij snapt hij het niet helemaal.

WAt staat er nu onder, Sanca shrows?

ja...das gok ik een combo tussen shrugs en bend over rows :P

Terug
Naar boven