XXL Nutrition

Basic Fit voor iedereen! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

wat is er mis aan Basic Fit? ik kan er zonder problemen trainen er is een aparte ruimte met free weights waar je kan deadliften en goeie squat racks.
 
wat is er mis aan Basic Fit? ik kan er zonder problemen trainen er is een aparte ruimte met free weights waar je kan deadliften en goeie squat racks.

Is hier ook het geval, deadliften doen ze niet moeilijk over. Niet goed omgaan met materiaal (gewichten laten vallen) wel.
 
Ik zit ook bij basic fit, dikke prima.
 
Ik zit bij trainmore. Weet niet of dat beter is dan baic fit. gelukkig doet bijna niemand daar deadlift en squat dus kan altijd mooi meteen daarmee beginnen. hoef verder ook niet echt vaak te wachten omdat bijna iedereen vooral machines en kabels gebruikt en ik enkel losse gewichten, behalve soms voor de bench-press of het squatrack. kan dus alles doen wat ik wil doen en dat voor 2 euro per week, dus heb niet te klagen;)
 
Wat is een 'supderdude'? Bij al de oude draaden hier zijn de afbeeldingen niet meer zichtbaar.
 
Deadliften bij Basicfit ikzelf doe geen zware DL sets, er zijn hier leden die meer dan 250kg trekken deze ruimte is er voor gemaakt de schijven en vloer zijn hufterproof de stang is ATX merk.
http://youtu.be/SKHdWWZ8OU0
 
in mijn dialect noemen ze dat een mooiboy
 
doe mijn zo'n basic fit!!!

zijn er meer dan 120 in heel nederland, in mijn locatie zijn er er al 3 binnen een bereik van 4 kilometer en een op 5 minuten fietsen afstand en 24/7 open.
er zal vast wel een BasicFit dicht bij jou locatie zijn :)
 
Zit ook bij Basic Fit voortaan, zat mogelijkheden veel gewichten, apart stuk voor olympische lifts etc.
Helemaal prima voor die 16 euro en doordeweeks 24u open.
Alleen niet alle vestigen zijn hetzelfde, sommige zijn wel gewoonweg kut.
 
Vandaag weer lekker getraind bij Basic Fit, vooral met great Technogym apparaten. Prima rug/biceps training.
 
Zit ook bij Basic Fit voortaan, zat mogelijkheden veel gewichten, apart stuk voor olympische lifts etc.
Helemaal prima voor die 16 euro en doordeweeks 24u open.
Alleen niet alle vestigen zijn hetzelfde, sommige zijn wel gewoonweg kut.

dan heb je volgens mij echt een god tier basic fit te pakken
 
Train ook prima bij de basic fit. Nadeel is wel dat weinig mensen hun eigen zooi opruimen aan schijven en gewichten. Train meestal heel vroeg en dan is alles nog opgeruimd en is er bijna niemand.
 
zijn er meer dan 120 in heel nederland, in mijn locatie zijn er er al 3 binnen een bereik van 4 kilometer en een op 5 minuten fietsen afstand en 24/7 open.
er zal vast wel een BasicFit dicht bij jou locatie zijn :)

Zitten er 2 redelijk in de buurt.

Lijken in geen 100 jaar op die van jou.

Geen speciaal olympic lifts gedeelte.
Niet 24 uur open door de week.
 
wie was er ookal weer bijna uit basic fit gezet voor deadliften ?

Het is een klote organisatie (ervaring als ex werknemer)
Maar je wordt er niet uitgezet voor deadliften. Je krijgt wel waarschuwing als je telkens de boel op de grond laat kletteren en of de troep die je gebruikt niet opruimt.

Om te trainen is het daar verder over het algemeen prima. Zeker voor de gemiddelde DBB'er
 
in eindhoven zijn de basic fit echt waardeloos, vandaar dus gestopt bij basic fit. 1 tot geen squatrack, te weinig schijven en maar tot 40kg dumbells.....
 
Volgens mij zit ik op een gouden ei dan. Basic fit in Groningen is sinds de verbouwing echt goed. Is gewoon een loods wat voor de helft gevuld is met rubberen tegels en een hoop free weights
 
Ik heb ook geen problemen met Basic Fit. Het personeel zijn wel een stelletje bro-fessionals. En op sommige momenten lijkt het meer op een prison yard dan een sportschool. Maar qua gewichten en openingstijden heb ik niets te klagen.
 
Niets mis mee, ideaal ook als je een date wil.
 
Back
Naar boven