AndroidHealthClinic

Bayern-Inter

Peiling Peiling Wie wint de CL?

• Totaal stemmers
    26
  • Peiling gesloten .
ja, hij laat waardevolle spelers achter!! Welke idioot laat cambiasso nou achter? dan mag je nog wel een getalenteerde voetballer zijn geweest als maradonna, maar dat is echt te gek voor woorden.
Oh, wat een r*tard inderdaad.

Grappig altijd dat commentaar van joerie mulder na de tijd die eventjes gaat vertellen wat ze nou wel hadden moeten doen om toch te winnen:roflol:

Terechte overwinning. Bayern had met Ribery meer kans gehad, buiten Robben is de aanval matig.

Robben was ook matig;)

Had weer wat vaker mogen spelen:)

Volgend jaar dus Mourinho bij Real Madrid. Dat word een hoop smack talk en gehaat.

Kan niet wachten.

Robben was ook matig;)

Zo matig vond ik hem niet, want als hij langs de verdediging van inter kwam werd hij vaak onderuit gehaald en hij werd toch goed afgedekt door inter . Hij moest veels te veel doen in zijn eentje er ging bijna geen bal over links.

Laatst bewerkt:
Inter heeft verdiend gewonnen. Ik had liever Bayern zien winnen, maar het zij zo.

Bayern had gewoon Babel moeten opstellen:roflol:

Verder verdiende winnaar inderdaad, inter. Wel jammer dat Bayern er nooit een echte wedstrijd van heeft kunnen maken.

Was ook wel te verwachten, Bayern is puur op mazzel in de finale terecht gekomen... Robben die 2 keer op een beslissend moment een bal fenomenaal raakt, op Manchester hadden ze er al uit moeten vliegen, of bij Fiorentina. Inter is gewoon een klasse beter. Die Van Buyten trapte mooi in de schijnbeweging van Milito trouwens, houterige balzak ook die van Buyten al is Milito natuurlijk wel een topspits. Maar ik ben blij dat Inter heeft gewonnen..! FORZAAAA INTER!

Inter heeft dus Chelsea, Barcelona en Bayern uitgeschakeld.

Zeer terecht gewonnen.

Terechte overwinning. Bayern had met Ribery meer kans gehad, buiten Robben is de aanval matig.

helemaal mee eens - wat ik eigenlijk vreemd vind , is dat Bayern geen andere vleugelspeler had om Ribery te vervangen , dat mag je toch wel verwachten van zo'n club - nu stond daar een ene Badstüber die alleen maar een bal teruglegde , nee geen toegevoegde waarde

wel twee mooie goals van die argentijn - echte spitsengoals :)

Robben was ook matig;)

Eens.

Het is dat hij er dit seizoen aardig wat inschiet ( en beslissende dat ook wel dan) maar als dat minder word gaat iedereen weer aan hem ergeren dat hij zn acties te lang doordraaft of niet afspeelt.

Er gaan geruchten dat Heracles Almelo Robben binnen wil halen.

slotje jongens we gaan door naar ut wk oley oley ole oranje gaat naar huis oley oley oley

hhhhhh

Eens.

Het is dat hij er dit seizoen aardig wat inschiet ( en beslissende dat ook wel dan) maar als dat minder word gaat iedereen weer aan hem ergeren dat hij zn acties te lang doordraaft of niet afspeelt.

Altijd dat gezeur, hij was bij Real ook gewoon beslissend vaak hoor.
Vorig jaar werd die nog vergeleken met Messi in de Spaanse kranten.

Terug
Naar boven