XXL Nutrition

Bayern-Inter

Peiling Peiling Wie wint de CL?

• Totaal stemmers
    26
  • Peiling gesloten .
Precies hetzelfde gedaan als barcelona. 20x de bal tikken om vervolgens in de 16 weer af te geven. Ja zo kom je wel aan 70% balbezit. Dan verdien je het ook niet. Jammer. Robben en Ribery zijn veels te groot voor de duitse competitie. Voor van Gaal komt er na het wk een groot land vrij. Matige spitsen en verdedigers die op de toppers teerden. Helemaal niks volgend jaar in Munchen.

Altijd dat gezeur, hij was bij Real ook gewoon beslissend vaak hoor.
Vorig jaar werd die nog vergeleken met Messi in de Spaanse kranten.

Het is toch ook zo? Ik zeg niet dat hij dit seizoen niet beslissend is (vorig seizoen minder kijk maar naar zijn cijfers, real niets gewonnen en te vaak geblesseerd).

Maar robben is altijd dreigend, alleen dit seizoen pegelt hij er een paar belangrijke in en nu geilt iedereen weer op em.

Ik erger me er gewoon aan (vooral bij NL elftal) dat hij weer voor eigen succes gaat terwijl hij ook andere opties heeft die beter zijn.

Walgelijk Inter weer. Zeer jammer.

Ik heb me totaal niet gestoord aan Inter, terwijl ik voor Bayern was. Tijdrekken hebben ze bijna niet gedaan. Ze hebben wel Bayern het spel laten maken, maar dat werkte prima, dus waarom niet?

Ik heb me totaal niet gestoord aan Inter, terwijl ik voor Bayern was. Tijdrekken hebben ze bijna niet gedaan. Ze hebben wel Bayern het spel laten maken, maar dat werkte prima, dus waarom niet?

Gestoord niet nee, maar leuk om te kijken is anders.
Maar als je chelsea, barca en bayern verslaat verdien je het wel, vooral hij:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Was ik de enige die zich irriteerde aan het feit dat bijna iedere speler van inter op een gegeven moment met de vlag liep van zn land ???

Wat een ****ing bullshit is dat zeg, geen een Italiaan in de opstelling. Je speelt voor je club en niet voor je land, ze zouden met een inter vlag moeten rond rennen! zelfs ****ing Mourinho haalde zn Portugese vlag uit de kast come on... wordt ook eens tijd dat er eens regels ingesteld gaan worden met een x aantal buitenlanders per club!

Was ik de enige die zich irriteerde aan het feit dat bijna iedere speler van inter op een gegeven moment met de vlag liep van zn land ???!

Nee!!! Je was zeker niet de enige. Ik zat met een paar vrienden te kijken en we hadden allemaal zoiets WTF!? Deed direct denken aan die stunt van jong Oranje, toen een aantal spelers ineens met o.a. Surinaamse vlaggen liepen te zwaaien.

Maar echt schandalig..

• Topic Starter Topic Starter
Was ik de enige die zich irriteerde aan het feit dat bijna iedere speler van inter op een gegeven moment met de vlag liep van zn land ???

Wat een ****ing bullshit is dat zeg, geen een Italiaan in de opstelling. Je speelt voor je club en niet voor je land, ze zouden met een inter vlag moeten rond rennen! zelfs ****ing Mourinho haalde zn Portugese vlag uit de kast come on... wordt ook eens tijd dat er eens regels ingesteld gaan worden met een x aantal buitenlanders per club!

Goede post! Niks aan toe tevoegen. Helemaal mee eens! :)

Zal door het aankomende WK komen. Ik vond het wel beetje vreemd, maar kon me er niet echt aan storen.

Je was zeker niet de enige:

Dodelijke ruzie over basis Inter

TURIJN - Een meningsverschil over de opstelling van Inter in de Champions League-finale tegen Bayern München (2-0) is ontaard in een dodelijke steekpartij. Een 63-jarige Interfan werd zaterdagavond gedood in een bar in Turijn. Dat meldden Italiaanse media zondag.

Het slachtoffer en zijn belager hadden een ruzie over de opstelling van Inter. Een van hen klaagde erover dat geen enkele Italiaan in de basis van Inter stond. De twee mannen gingen op de vuist, waarna de eigenaar van de kroeg ze de zaak uitzette. Buiten trok een van hen een mes waarna hij zijn rivaal neerstak.

ik vond het niet storend - inherent aan int voetbal - misschien door de huidege/aankomende cricis komt het systeem van onze johan weer aanbod 6/5 regeling

Terug
Naar boven