XXL Nutrition

BB Gym in Antwerpen

StarSeeker

Novice
Waardering
0
Ik ben al een tijdje op zoek naar een degelijke gym rond antwerpen, echter de meeste gyms die ik kan vinden zijn blijkbaar nogal gericht naar de massa.
Maw veel machines, enorm veel cardio spul, vrijwel geen losse gewichten, nooit een degelijke powercage, etc...

Kan iemand mij enige goeie suggesties geven?

Ik heb een half jaar in een super echte oer-bodybuiding studio in Edegem bij Antwerpen getraint ongeveer 10 jaar geleden toen ik daar nog bij dow-chemicals werkte, kijk eens in de gouden gids ;)

Bil Richardson (ex nabba mr universe) heeft een gym in Borgerhout, ik heb daar wel geen specifieke gegevens over

Ik heb een half jaar in een super echte oer-bodybuiding studio in Edegem bij Antwerpen getraint ongeveer 10 jaar geleden toen ik daar nog bij dow-chemicals werkte, kijk eens in de gouden gids ;)

Hoe heette die precies?
De enige gym die ik ken in Edegem is Fitopia en dat is Passage Fitness First in het kwadraat. Wel goeie sauna's, maar voor de rest bijna enkel cardio en danslessen.

Waar in Antwerpen woon je? World class Fitness in Berchem is naart schijnt wel goed, maar ben er nog nooit geweest.

Better Bodies

daar zit ik nu ook, goede gym en keus genoeg aan gewichten echte een "hardcore" gym

Hoe heette die precies?
De enige gym die ik ken in Edegem is Fitopia en dat is Passage Fitness First in het kwadraat. Wel goeie sauna's, maar voor de rest bijna enkel cardio en danslessen.

Waar in Antwerpen woon je? World class Fitness in Berchem is naart schijnt wel goed, maar ben er nog nooit geweest.

Hi The Ripper,

al sla je me dood, ik weet het echt niet meer hoe die hete, maar deze studio had helemaal geen sauna's, en danslessen geloof ik ook niet.
Is inmiddels al 10 jaar geleden, ik heb er een half jaar getraind.
De studio hoord(e) een Ex Profi Bodybuilderin, de studio was ook niet zo groot, maar fantastisch om te trainen, het volk daar waren alleen Bodybuilder of mensen die dat wouden worden, dus leuk als je klaar bent met trainen even te praten met mensen die de zelfde interessen hebben.

• Topic Starter Topic Starter
Ik woon in antwerpen centrum, echt pal in het midden.

Bedankt voor de suggesties :)

als je pal in het centrum woont.. AAC. vindje meer ijzer dan op een ijzerwinkel

Terug
Naar boven