MuscleMeat

BBers en Tattoo's

Peiling Peiling Wie van de BBers heeft tattoo's, en er evtueel spijt van?

• Ja, ik heb een tattoo, heb geen spijt

Stemmen: 80 24,9%
  • Ja, ik heb een tattoo, ik heb wel spijt

Stemmen: 8 2,5%
  • Nee, ik heb geen tattoo, ik wil er wel graag 1

Stemmen: 85 26,5%
  • Nee, ik heb geen tattoo, en die neem ik ook zeker niet

Stemmen: 110 34,3%
  • Tattoos zijn gewoon lelijk, helemaal voor BBers

Stemmen: 38 11,8%

• Totaal stemmers
    321

Armageddon

Cool Novice
Waardering
2
Lengte
1m83
Massa
86kg
Vetpercentage
11%
Wie van jullie BBers heeft 1 of meerdere tattoo's?
Waar heb je hem zitten, en heb je er eventueel spijt van?

gelukkig niet...:p

ook geen spijt :D

Heb er 2

1 op men schouder en 1 op men onderarm.

Heb geen spijt van tattoo's maar wel een beetje wat er staat.

Op men schouder staat logo van clockwork orange.
Deze vond ik wel erg mooi gezet, super schaduweffecten enzo.
Maar als zelfstandige kan zoiets echt niet voor men imago vind ik, als het warm weer is schiet ik liever niet men t shirt uit voordat klanten het herkennen.

Op men onderarm heb ik een panter staan, niet echt spijt van daar ik een grote kattenvriend ben. Vind het alleen wat jammer hoe hij gezet is.
Ik had niet zo snel tevreden mogen zijn en het beter moeten laten uittekenen.

Geen tattoo's, zie ik ook niet snel gebeuren. Zou niet weten wat en waar. En ga niet actief op zoek naar iets :p Vind het bij andere mensen vaak wel mooi (en soms ook heel lelijk).

Grote 'tekeningen' vind ik vaak wel mooi, maar woorden en tribals/tekens vaak lelijk.

Nog niet. Zou graag een chestpiece, sleeve en wellicht ook nog wat op de ribben willen hebben. Zit al onwijs lang na te denken wat ik precies wil en denk dat als het financieel de komende tijd ook een beetje meezit de komende jaren het e.e.a. te kunnen laten zetten.

Geen tattoo, komt er ook niet.

2, tribal op rug en kenji teken op borst, die heeft speciale betekenis voor mij.

de tribal op mijn rug heb ik laten zetten toen ik 16 was en is nu aan een nieuw design toe

Yep, 1 grote met het logo van Arsenal.

Ik heb een "DBB 4 Life"-tattoo op mn rug.

ik heb heel groot :

"Ik ben een vieze gore t*fus ecto !" op mijn rug.

die hebben "vrienden" op mijn rug getatoöeert toen ik lag te slapen :sad:

ik heb "groeten uit zuid afrika" op mijn plasser laten tatoeeren:D

ik zag eens op school, Hogeschool van Arnhem en Nijmegen, iemand lopen met het ANIMAL "A" logo op zn schouder ofzo? zit diegene hier op het forum>?

Ik heb er 1 die kon niet groot genoeg zijn. Van mijn beste maat die is overleden.....

Ik heb er 1, rechter boven arm, klein 3-hoekje.
Ja lach maar, 14 en een tattoo :P.
Ik vond het een half jaar geleden 'stoer' om een tattoo te hebben, toen zelf gedaan met speld en oost indische inkt.
Zit er nog steeds, en heb er spijt van aangezien de zomer er weer aan komt en ik op vakantie ga met mijn ouders :P.

Ik ben een perfectionist en dus moet je dan nooit een tattoo laten zetten. Krijg je later altijd spijt van.

2x full sleeve. volgend jaar rug.

Ik ben een perfectionist en dus moet je dan nooit een tattoo laten zetten. Krijg je later altijd spijt van.
Ligt er helemaal aan, een tattoo van bijv. The Xtralarge heeft een betekenis en is met het hart gekozen.
Mijn Arsenal tattoo is ook gekozen met het hart, veel supporters daar waren als familie, heb zeer goede herinneringen aan die tijd en zal er dan ook nooit spijt van krijgen.

Terug
Naar boven