MuscleMeat

BBers en Tattoo's

Peiling Peiling Wie van de BBers heeft tattoo's, en er evtueel spijt van?

• Ja, ik heb een tattoo, heb geen spijt

Stemmen: 80 24,9%
  • Ja, ik heb een tattoo, ik heb wel spijt

Stemmen: 8 2,5%
  • Nee, ik heb geen tattoo, ik wil er wel graag 1

Stemmen: 85 26,5%
  • Nee, ik heb geen tattoo, en die neem ik ook zeker niet

Stemmen: 110 34,3%
  • Tattoos zijn gewoon lelijk, helemaal voor BBers

Stemmen: 38 11,8%

• Totaal stemmers
    321
is waar, een paar jaar geleden had niemand ze

Dat is natuurlijk onzin, er zijn (stereotype) groepen mensen die ze al tientallen jaren dragen.

Ik heb er niet echt op gelet, maar tattoos zijn pas gemeengoed geworden eind jaren negentig toen je ook meer 'normale' mensen met (kleine) tattoos zag rondlopen.
Dit heeft mijns inziens ook te maken met de toen steeds groter wordende behoefte naar individualiteit in de maatschappij ...

Ik wil er 1.

Als je een tattoo zet voor een hype dan kun je je net zo goed "ik ben een mong**l" op je voorhoofd laten tattoeeren.

Heb er 3 :D, 1 op schouderblad (sinds mn 16e), 1 op enkel (sinds mn 17e) en 1 op binnenkant van mn pols/onderarm (dit jaar laten zetten) heb er geen spijt van maar wil er geen meer ;) is goed zo Hehe :P:D

Dat is natuurlijk onzin, er zijn (stereotype) groepen mensen die ze al tientallen jaren dragen.

Ik heb er niet echt op gelet, maar tattoos zijn pas gemeengoed geworden eind jaren negentig toen je ook meer 'normale' mensen met (kleine) tattoos zag rondlopen.
Dit heeft mijns inziens ook te maken met de toen steeds groter wordende behoefte naar individualiteit in de maatschappij ...

denk meer dat het een trent is dan, heeft weinig te maken met individualiteit,
eerst moest iedereen een tribal en de vrouwen een pootje op hun borst, toen keltish geschrift op de onderarm, nu zie je weer overal sterretjes ( wat vrij gay is voor een man)

wat jij uitlegt, strookt niet helemaal met mij....Ten eerste what the **** is miami ink? en ten tweede ben ik al van kleinsaf aan geïntresseerd in tattoo's....ik weet wel dat de meeste dit op de moment cool vinden en willen meedoen met de massa, maar zo ben ik zeker niet....Ten derde word dit een eerbetoon aan m'n geloof, m'n favo film en verscheidene andere zaken die ik voor de rest van m'n leven wil eren enzo....Dus ik wil geen grote tattoo omdat een emo ofzo dat wil maar omdat ik hetzelf wil

hi spade v1 ik ben het eens met jou visie een tattoo neem je om diverse
redenen geloof - je kinderen- een shit periode etc als je ze ziet put je er weer energie uit ik heb 2 koi-karpers op mijn schouders staan met de namen van mijn dochters en omdat ik kunstenaar ben en koi karpers
teken en schilder en dit mijn passie is
meestal hebben de bb-ers eerst een tattoo denk ik voordat ze echt
hard gaan trainen en aan wedstrijden gaan doen zorg dat je goed
bruin bent en ze vallen minder op

groet ouwe man

Haha klopt, hoeveel mong*len lopen er niet rond met zo'n idiote ster.

Het leukste is nog als zulke mensen geconfronteerd worden met de hype en dan snel een andere reden verzinnen waarom ze sterren hebben genomen. Bekendste smoes: Elke ster staat voor een gezinslid???.

Ik heb er 1, rechter boven arm, klein 3-hoekje.
Ja lach maar, 14 en een tattoo :P.
Ik vond het een half jaar geleden 'stoer' om een tattoo te hebben, toen zelf gedaan met speld en oost indische inkt.
Zit er nog steeds, en heb er spijt van aangezien de zomer er weer aan komt en ik op vakantie ga met mijn ouders :P.

Dat is niet zo slim haha. Al op vakantie geweest? Wat zeiden ze ervan? :D

Als je spijt krijg van een tattoo, dan heb je niet goed nagedacht over de betekenis die je aan de tattoo wilde hechten. Ik heb een tattoo, geen grote, op mn linkervoet. Mn broer heeft dezelfde. Het ontwerp is schijtsimpel, en hij is ook niet echt mooi. Maar puur de betekenis (symboliseert de goede band met mn broer) is super!! Ik zal ook nooit spijt krijgen van de tattoo.

Als je spijt krijg van een tattoo, dan heb je niet goed nagedacht over de betekenis die je aan de tattoo wilde hechten. Ik heb een tattoo, geen grote, op mn linkervoet. Mn broer heeft dezelfde. Het ontwerp is schijtsimpel, en hij is ook niet echt mooi. Maar puur de betekenis (symboliseert de goede band met mn broer) is super!! Ik zal ook nooit spijt krijgen van de tattoo.

juist daarom neem je een tattoo ,karma voor jou man

groet ouwe man

ik zelf denk ook al heel lang na over een tattoo.

het word zobiezo een kruis.

maar ik wil hem dus ook in midden van me borstkas netg zoals eastern promises de film?

mijn vraag is hoeveel definitie verpest dit? me strepen op me borst zijn dan cker niet meer zichtbaar?

ik zelf denk ook al heel lang na over een tattoo.

het word zobiezo een kruis.

maar ik wil hem dus ook in midden van me borstkas netg zoals eastern promises de film?

mijn vraag is hoeveel definitie verpest dit? me strepen op me borst zijn dan cker niet meer zichtbaar?

Het kruis is dan de streep op je borst;)

Terug
Naar boven