XXL Nutrition

Becoming serious!!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
update???
of weer op reis

• Topic Starter Topic Starter
na weken, lees maanden is eigenlijk mijn motivatie terug! ben nu 2 weken heerlijk aan het knallen in de gym.
Vreemd genoeg was heel mijn obsessie plotseling verdwenen, raar maar waar!
Nu is het terug en ik ben weer zo ziek in me kop zoals altijd! :D

Net rug getraind en nog wat biceps.
Na de deadlift was ik eignelijk helemaal al op. Deadlift ben ik nog erg zwak in, word aan gewerkt. nog wat barbbel curls op het einde maar dat ging ook niet echt super maar goed!

Deadlift:
3x3x120kg

one arm DB Row:
12x20kg
12x30kg
10x40kg
4x52kg

wide grip lat pully:

12x60kg
8x80kg
8x80kg
3x full stack. ( heavy ass weight)

sitting cable row:
Gewichten worden aangegeven met nummers tm 20.

12x light weight
10x heavy
8x more heavy
3x full stack ( heavy ass mofo weight)

lat pulle wide grip behind the neck:
3x8xheavy

Barbell curl
12x20kg
12x40kg
8x60kg
10x30kg

Laatst bewerkt:
Oh ik dacht dat je gewoon geen zin meer had om te loggen. Ik vraag me iets af: waarom squat je eigenlijk niet?

Oh ik dacht dat je gewoon geen zin meer had om te loggen. Ik vraag me iets af: waarom squat je eigenlijk niet?

nee, motivatie was gewoon totaal weg.
in het vervolg ga ik mijn log bijhouden.

uhm tja squat. Ten eerste vind ik het een vreselijke oefening. ik voel het enkel in me benen als ik full squat doe met een licht gewicht.

mijn benen heb ik eignelijk nooit goed getraind, ben ik sinds kort mee begonnen, ik maak prima vooruitgang op de manier hoe ik het nu doe. voorlopig ga ik het dus zonder squat doen. op een gegeven moment zal ik toch misschien moeten gaan squaten enkel alleen al voor kracht winst.

ik wil iig nu gaan kijken of ik ook goede benen op bb gebied kan bouwen zonder squats. Want daar ben ik heilig van overtuigd. Bv benchpress vind ik ook een vreselijke oefening, ik voel daar werkelijk waar niks van, doe m enkel om op te warmen.

.........

dus 2 van de 3 basis oefenigen doe je niet ik zou eerder niej deadliften en wel squat+ bench hoor maar je ziet wel waar je komt en het lukt je vast wel zonder!

dus 2 van de 3 basis oefenigen doe je niet ik zou eerder niej deadliften en wel squat+ bench hoor maar je ziet wel waar je komt en het lukt je vast wel zonder!

naja wat is een basis oefening. het is een compound oefening naar mijn idee.
of je nou benchpress doet of DB press ik zie er geen verschil in. Ik zeg wel dat ik benchpress maar enkel om op te warmen. ik vind het gewoon geen fijne oefening.

Laatst bewerkt door een moderator:
vandaag wat schouders gedaan en traps. K*t training; was super gaar, triceps waren gaar, had achteraf beter een rustdag kunnen houden maar ja.

behind the neck press in smith:
12x35kg
10x55kg
6x75kg

side raises:
12x12kg
8x14kg
8x16kg

schoulder press machine:
10x40kg
8x60kg
4xfull stack

cable side raises:
12x?kg
10x?kg
8x?kg

daarna nog wat pomp werk en shrugs, weet de gewichten zo niet meer.

edit; en nog wat onderarm werk. altijd geil omte doen

No squats, No life.

omdat er toch geen interesse in een log is.. ga ik vanaf nu voorlopig enkel PR bijhouden. puur voor mezelf dus.

PR: barbell curl; 1x70kg.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven