Fitness Seller

Bedankt Alle Voor Jullie Hulp

Bezoekers in dit topic

Ik heb eindelijk een passend kuurtje gevonden.

Hij gaat zo eruit zien:


wk 1-10 500mg test e
wk 1- 9 400mg deca
Nakuur:
wk13-16 50mg clomid
wk13-17 20mg nolvadex

Ik ga over een week beginnen:D en zal jullie op de hoogte houden.

Mijn gewicht = 99kg
Mijn lengte=1,76m
Ongeveer 15% vet perc.
Train 5 jaar

Ik ben nu drie weken bezig en weeg nu 105kg.
Eet heel goed en keihard trainen natuurlijk.
Ik kom bijna 200 tot 300 gram perdag aan.

Heb geen last van vocht of andere bijwerkingen.
 
Tegen vochtvast houden, heb ik zout uit mijn keuken gezet en ga bijna elke dag sauna in.
 
ff voor duidelijkheid, ik heb alle respect voor mensen die hun foto bij DBB plaatsen.

Niet dat er straks een misverstand ontstaat.
 
Ben zelf ook wel benieuwd welk fysiek bij jou hoort kerel. Gewoon posten die foto's beer:)
 
Jup plak je face af zo blijft de 'shower' undercover toch :cool:
 
he succes met je kuur man!

klinkt allemaal wel heftig die doseringen! groeien zal je...
 
gaat goed schreef eens een leuke update over je bevindingen ;)
 
17-10-2006
Nog een dag en dan gaat 't gebeuren, ik ben nu al zenuwachtig. Van wat er allemaal gaat gebeuren. Kijk nog een keer in de spiegel, met een lichaam van 99 kilo en ik denk bij mezelf, jij gaat veranderen jonge.
Die nacht heb ik bijna de hele nacht wakker gelegen.

18-10-2006
9.00 s'morgens. Ik word wakker en ga naar beneden. Ik eet mijn 120 gram brinta, ga weer naar boven en neem een douche. Anderhalf uur later, at ik mijn boterhammen met thee naar binnen. En het was zover, ik kon vertrekken.
Na een uur rijden, kwam ik bij de locatie aan. Hij kwam met zijn auto en haalde mij op. We kwamen bij een plaats waar niemand kwam. En hij begon mij uit te leggen, wat ik tijdens mijn kuur allemaal zou voelen en hoe het zou gaan. Hij maakte langzaam de spuit klaar en de zenuwen liepen bij mij hoog op. Hij zei, ze hoeft niet zenuwachtig te worden, je voelt er straks niks van. En ik was niet bang voor een spuit, maar ik dacht bij mezelf, waar ben je mee bezig Ahmet? Ik dacht wil je dit echt? Je kunt nu nog terug en een stem in mij zei: Je hebt jaren hierover nagedacht en je bent eindelijk zover, je gaat groeien, je kunt nu toch niet meer terug?
En toen zei ik tegen hem, ik ben er klaar voor, laat maar gebeuren.
Pats hij zat erin, de SPUIT...
En voordat ik het wist was hij klaar, ( ik was ontmaagd :D )
Ineens trokken alle zenuwen weg. Ik ging met mijn spullen weer naar huis.

21-10-2006
Tweede spuit. Ik heb eerst met een andere naald geoefend, het opzuigen, drukken etc. met water. Was weer zenuwachtig. Was bang dat er wat verkeerd zou gaan. Ik zuig mijn naald, 250 mg test en 200 mg deca. Spuit is klaar. Ik geef hem aan mijn lieve vrouw die altijd klaar staat om mij te helpen.
Pats en het was over, gelukkig alles ging goed. Mijn vrouw was nog zenuwachtiger dan mij, haar handen trillen letterlijk, ze was bang dat er iets verkeerd zou gaan, maar gelukkig het ging allemaal goed.
Omdat ik het in mijn bil wilde injecteren, kon ik het niet alleen doen.
Gelukkig heb ik niet zo'n vette ass, zoals sommigen hier:D

Sindsdien heb ik ontzettend veel honger, ik eet het zovaak nou, veel meer tussendoorse maaltijden, waar mijn lichaam er vroeger niet om vroeg, maar nu wel. Ik ging een keer met een boodschappentas vol met mijn lunch naar werk. Na 3 weken pas ik niet meer in mijn pak op werk. Elke keer als ik op de weegschaal sta, is er weer een paar ons bij gekomen.
Mensen op de sportschool, vragen aan mij welke creatine ik gebruik. En ik geef hun merknaam aan die goed is. Op dat moment lacht een gorilla in mij.
Mijn kracht is omhoog gegaan.
En ma groeie, groeie, groeie

Na al die monster verhalen die ik voor mijn kuur had gelezen, ben ik nu overtuigt dat dat allemaal bull shit is. Als je maar weet waarmee je bezig bent.
Als je maar goed informaattie bron hebt zo als DBB. Kan er niks gebeuren na mijn mening.

Dit zal niet mijn laatste kuurtje zijn.
 
Goed breezer topic.
 
NoRmAaL sChRiJvEn Is ZoOoO 2oo5!

In ieder geval succes met je kuur man!
 
Is al lekker die gains in je 1e weken.
Ga zo door!
 
Back
Naar boven