MuscleMeat

Bedenk een straf voor de kindermoordenaar van Dendermonde

Status
Niet open voor verdere reacties.

Big-T

Humongous Ruler
Founder
R.I.P.
50.000 berichten 10.000 berichten
Waardering
3.208
Jij bent rechter in een land zonder wetten, je mag een straf bedenken voor de kindermoordenaar van Dendermonde. Laat je volledig gaan ;)

doodstraf, neer laten steken door ouders/familie van die vrouw en kinderen

De ouders van de kinderen laten beslissen wat er met hem moet gebeuren.

Je weet zelf dat er een standaard riedeltje uitkomt...levert bar weinig op toch?

Beetje ophitserig.

Ik ben toch van mening een paar goeie gesprekken te moeten voeren met die man. Misschien had hij zelf wel problemen, dan zou hij er niets aan kunnen doen. Een reintegratieproject zou op zijn plaats zijn.

• Topic Starter Topic Starter
Je weet zelf dat er een standaard riedeltje uitkomt...levert bar weinig op toch?

Beetje ophitserig.

Ik ben toch van mening een paar goeie gesprekken te moeten voeren met die man. Misschien had hij zelf wel problemen, dan zou hij er niets aan kunnen doen. Een reintegratieproject zou op zijn plaats zijn.
"Gare Hanenhok!"

en reïntegratie? je maakt een grapje hoop ik?

Beetje ophitserig.

Deze vlieger gaat niet op, zoveel mensen hebben problemen maar dat wil niet zeggen dat ze kleine kinderen gaan vermoorden. Neen, hier houdt de beschaving op en is praten verder overbodig. Maar zoals ik in vorige post zei, het is niet aan mij om over zijn straf te beslissen want mij persoonlijk is niets aangedaan. Laat de ouders beslissen!

Kielhalen onder een olietanker door.

Naar de experts luisteren op verschillende gebieden en daarnaar handelen.

Het ergste dat ik zou kunne bedenke... gooi em aan de beesten, hyena's ofzo, die doden niet voor ze beginnen te eten.

Maar serieus: levenslang zonder mogelijkheid tot gratie, maar we weten allemaal dat het in België 25-30 jaar effectief wordt.

Onthoofden met een bot zakmesje.

ip permban

doodstraf, gaskamer, spuitje, stoel, maakt mij niet uit. zolang zo iemand maar nooit meer in de maatschappij terecht komt

ehmmm, opspijkeren in die plaats waar het gebeurde. Wel water en eten geven zodat hij blijft leven tijdens de vernederingen.

Denk aan:

Poep/pis mix over hem heen gooien
Gezicht verminking
Bekogelen met stenen
De kinderen mogen knikkers tegen hem aangooien
Paar steken met een verroest mes in ze benen / piemOl

zn ballen deraf schieten en dood laten bloeden of met een scalpel allemaal sneetjes op zijn lichaam maken en dan alcehol er over heen gooienen steeds open halen die wondenen alcehol en zuur der over heen gooien en dan hoe heet dat met die water druppels op zijn kop en dan alsnog zn ballen deraf schieten als die bijna dood is hij beseft niet wat die gedaan heeft die ouders hebben levenslang

R.I.P

Levenslange gevangenisstraf + Dwangverpleging. Naar mijn mening de enige passende straf.

De doodstraf heb je in feite niks aan. Hij komt er op die manier véél te makkelijk van af!

Op het schavot en dan taarten tegen zijn gezicht aan laten gooien!

Beetje ophitserig.

Haha gast zo iemand verdient dus never nooit meer een plaats in de maatschappij! Deze man verdien het gewoon niet om nog verder te leven!

OT; Straf zou in ieder geval de doodstraf zijn, alleen hoe? Geen idee als hij maar gaat smeken om te sterven:)

Haha gast zo iemand verdient dus never nooit meer een plaats in de maatschappij! Deze man verdien het gewoon niet om nog verder te leven!

OT; Straf zou in ieder geval de doodstraf zijn, alleen hoe? Geen idee als hij maar gaat smeken om te sterven:)

Imo laat je hem via de doodstraf simpelweg veel te gemakkelijk 'ontsnappen'.
Dwangverpleging + Levenslang lijkt me meer gepast. Misschien is dat wel oneerlijk jegens de kinderen en volwassene die spijtig genoeg zijn omgekomen bij deze verschrikkelijke tragedie, maar ik denk dat hij anders wel heel gemakkelijk er van af komt..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven