Fitness Seller

Bedenk een straf voor de kindermoordenaar van Dendermonde

Status
Niet open voor verdere reacties.
tumblr_m690xp6QtO1qgag0e.jpg - 265342

Persoonlijk zou ik wat secondelijm in zen plasgaatje injecteren zodat deze muurvast komt te zitten. na enkele uren zouden de eerste ongemakken toch wel al mogen beginnen opkomen. en mss wel vastgeboeid aan de muur van een kleine donkere kelder met uitzicht op een speeltuin. kwestie dat het niet alleen een lichamelijke straf moet zijn . ( zie dat jullie denken dat ik een sadist ben ofzo ;) ) eten kan ik helaas niet missen maar water zal er voldoende staan...

---------- Post toegevoegd Fri 17 Aug 2012 om 06:46 ----------

Zijn we dat nie allemaal als het over bepaalde onderwerpen gaat en we ons verdiepen in de duistere gangen van ons brein ?

OF ligt het gewoon aan ik :D

Goede bump :roflol:

Dit is wel een goeie

''De schedelkraker. Het slachtoffer werd onder een soort ijzeren helm gezet. Daarna werd de helm met een enorme schroef beetje bij beetje aangedraaid. De enorme druk op de schedel zorgde voor het breken van de tanden, pletten van de ogen en uiteindelijk het pletten van de hersenen.''

Maar de schelderkraker zou pas worden toegepast voordat men ''de peer'' heeft toegepast op de moordenaar:cool:

''De peer. Voor overspelige vrouwen en homocoïtusuelen was er de peer, een peervormig metalen apparaat dat door een schroefmechanisme in drie grote uiteenlopende schillen opengedraaid kon worden. De peer werd in de mond, anus of vagina ingebracht en langzaam opengedraaid.''

• Topic Starter Topic Starter
Topic is niet meer actueel, overbodige bump.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven