Fitness Seller

Bedenk een straf voor de kindermoordenaar van Dendermonde

Status
Niet open voor verdere reacties.
Achter een auto binden en plankgas.

- Verplichte deelname aan sessies van poep- en plascoïtus
- Hem dagelijks zwaar overdoseren (zodat er niets leuk meer aan is) met drugs zodat hij volledig parranoide wordt, en dan steeds cold tuckey laten afkicken
- Z'n penis eraf hakken
- Geen eten geven, alleen drinken in de vorm van vloeibaar kots en zuivel van ver over de datum

enz

• Topic Starter Topic Starter
zn ballen deraf schieten en dood laten bloeden of met een scalpel allemaal sneetjes op zijn lichaam maken en dan alcehol er over heen gooienen steeds open halen die wondenen alcehol en zuur der over heen gooien en dan hoe heet dat met die water druppels op zijn kop en dan alsnog zn ballen deraf schieten als die bijna dood is hij beseft niet wat die gedaan heeft die ouders hebben levenslang

R.I.P
Now we're talking, wie doet beter?

Levenslange gevangenisstraf + Dwangverpleging. Naar mijn mening de enige passende straf.

Verpleging is een handeling gericht op verlichting of genezing; Palliatieve en/of curatieve zorg. Van genezing zal denk ik geen sprake van zijn, dat geloof ik niet in dit geval. En verlichting van lijden verdient hij niet. En dus is verpleging misplaatst en een zinloze verspilling van zorg in tijden dat er zo een groot tekort is daaraan. Een cipier die hem ongeïnteresseerd net levende houdt is afdoende.

Ik zag vandaag stukken TV met mensen die de dader kende van school e.d. Niemand kent de dader eigenlijk. Wat hij wilde is denk ik aandacht, opvallen en bekendheid. Dat heeft hij nu te over. Beste oplossing lijkt mij dus hem onthouden wat zijn doel was, opsluiten vergeten en nooit meer over hebben.

Verkrachten met een ijzeren staaf terwijl zen ballen tussen een bankschroef worden verpletterd, daarna aids en laten creperen.

Als ik The Suite in een ander topic goed begrepen heb dan wachten hem lastige jaren. Hij zal geïnterneerd worden en tot het einde van zijn leven dagelijks urenlange therapieën moeten ondergaan, die tot doel hebben gevallen als hem te bestuderen om meer inzicht te krijgen in hun denk- en handelwijze.
Toegegeven, een te lichte straf voor zo iemand, maar het is het beste wat onze 'beschaafde' maatschappij kan bieden.

15 jaar met 2 jaar voorwaardelijk, incl TBS

Als ik The Suite in een ander topic goed begrepen heb dan wachten hem lastige jaren. Hij zal geïnterneerd worden en tot het einde van zijn leven dagelijks urenlange therapieën moeten ondergaan, die tot doel hebben gevallen als hem te bestuderen om meer inzicht te krijgen in hun denk- en handelwijze.
Toegegeven, een te lichte straf voor zo iemand, maar het is het beste wat onze 'beschaafde' maatschappij kan bieden.
Dan pleegt hij waarschijnlijk al snel zelfmoord.

Ook een leuke: een kamer met muren waar allemaal vlijmscherpe spikes aan zitten, de muren gaan elk uur een stukje dichter naar elkaar toe. En dan de laatste mm echt dagen in twijfel laten, dan op een bepaalde dag plots onverwacht keihard een alarmbel luiden en dan langzaam naar elkaar toe laten komen. Als ie dan nog leeft met een kettingzaag afwerken.

de doodstraf vind ik voor dit soort mensen te makkelijk.
het is wel wraak, maar de dader komt er snel vanaf terwijl de nabestaanden dit hun hele leven moeten bijdragen. dus marteling is een beter wraakmiddel.

overal sneetjes maken en in bak zout gooien.
stokslagen
breken van benen, armen, vingers.
willekeurig dingen in zn lichaam rammen, enkele voorbeelden: spijker door zn penis, heel zn lichaam vol nietjes raggen.
natuurlijk totaal zijn bewegingsvrijheid ontnemen, dus met handen en voeten vastgebonden, zo kan hij ook geen zelfmoord plegen.
tong eruit snijden... ogen eruit prikken, trommelvliezen vernietigen, zo kan hij niks meer horen zien of zeggen.
delen van zn huid eraf stropen.

gewoon allemaal heel erg gruwelijke dingen :) :P

eventueel nog een nuttig doel: gebruiken om medicijnen op te testen

Deze stappen in deze volgorde:
-met een hamer zijn ballen plat slaan
-zijn lul in een papierversnipperaar steken
-een strijker in zijn reet laten ontploffen
-het vel van zijn borstkas afsnijden en erop poepen
-zijn armen en benen eraf hakken en dan zo laten liggen

zijn brein upgraden naar dat van een normaal iemand en hem dan continu de rest van zijn leven facen met de feiten die hij begaan heeft.

Ook een leuke: een kamer met muren waar allemaal vlijmscherpe spikes aan zitten, de muren gaan elk uur een stukje dichter naar elkaar toe. En dan de laatste mm echt dagen in twijfel laten, dan op een bepaalde dag plots onverwacht keihard een alarmbel luiden en dan langzaam naar elkaar toe laten komen. Als ie dan nog leeft met een kettingzaag afwerken.

stuur die is op naar de makers van saw, komt er maybe nog een saw 6 van :p

dit soort daden moeten gewoon niet door een rechter worden beoordeel maar door het volk of de nabestaanden.

in dit geval zou een passende straf zijn:

oogleden eraf trekken zodat hij iig zijn ogen niet meer dicht kan doen. dan zijn nagels eraf trekken met een tang. die lelijke lange hare van zijn kop trekken. en dan met een schuurmachine zijn kop vlak schuren. vervolgens wat zout op de wond gooien en eroverheen schijten.

dan de armen en benen andersom buigen zodat ze mooi doorknakken. tenen eruit trekken, vingers eruit trekken. oren eraf trekken en neus eraf scheuren en dat in zijn anus proppen.
dan met een betonschaar zijn schouders kapot knippen.

ondertussen zo goed mogelijk in leven houden zodat hij helemaal bewust is van dit alles :D

daarna zijn vel eraf stropen en hem achter aan auto binden en dan een paar leuke routes rijden :D
als je dan terug bent en hij leeft nog, zijn rug open snijden en de ruggegraat eruit trekken. en dan aan een leeuw voeren.

:D:D

Je weet zelf dat er een standaard riedeltje uitkomt...levert bar weinig op toch?

Beetje ophitserig.

Ik ben toch van mening een paar goeie gesprekken te moeten voeren met die man. Misschien had hij zelf wel problemen, dan zou hij er niets aan kunnen doen. Een reintegratieproject zou op zijn plaats zijn.

:roflol: jij ben zeker ook zo'n ghotic figuur net als de dader?

hoe kan je nu zo iemand terug in de maatschappij willen. ben je zelf wel goed snik?

ik hoop dat dit een grap is.

al zijn botten in zijn lichaam breken, één voor één

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven