robintjuh
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 1
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Now we're talking, wie doet beter?zn ballen deraf schieten en dood laten bloeden of met een scalpel allemaal sneetjes op zijn lichaam maken en dan alcehol er over heen gooienen steeds open halen die wondenen alcehol en zuur der over heen gooien en dan hoe heet dat met die water druppels op zijn kop en dan alsnog zn ballen deraf schieten als die bijna dood is hij beseft niet wat die gedaan heeft die ouders hebben levenslang
R.I.P
Levenslange gevangenisstraf + Dwangverpleging. Naar mijn mening de enige passende straf.
Dan pleegt hij waarschijnlijk al snel zelfmoord.Als ik The Suite in een ander topic goed begrepen heb dan wachten hem lastige jaren. Hij zal geïnterneerd worden en tot het einde van zijn leven dagelijks urenlange therapieën moeten ondergaan, die tot doel hebben gevallen als hem te bestuderen om meer inzicht te krijgen in hun denk- en handelwijze.
Toegegeven, een te lichte straf voor zo iemand, maar het is het beste wat onze 'beschaafde' maatschappij kan bieden.
Ook een leuke: een kamer met muren waar allemaal vlijmscherpe spikes aan zitten, de muren gaan elk uur een stukje dichter naar elkaar toe. En dan de laatste mm echt dagen in twijfel laten, dan op een bepaalde dag plots onverwacht keihard een alarmbel luiden en dan langzaam naar elkaar toe laten komen. Als ie dan nog leeft met een kettingzaag afwerken.

Je weet zelf dat er een standaard riedeltje uitkomt...levert bar weinig op toch?
Beetje ophitserig.
Ik ben toch van mening een paar goeie gesprekken te moeten voeren met die man. Misschien had hij zelf wel problemen, dan zou hij er niets aan kunnen doen. Een reintegratieproject zou op zijn plaats zijn.
jij ben zeker ook zo'n ghotic figuur net als de dader?