AndroidHealthClinic

Bedenk een straf voor de kindermoordenaar van Dendermonde

Status
Niet open voor verdere reacties.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

net als in de tijd van Vlad Tepesch Drakul..impalen dus!!!:D

Dit gebeurd elke dag en veel erger maar als het dan met belgen gebeurd is het plots belangrijk.

Toch verdient dit ziek mannetje toch iets veel slechter dan het luxe leventje in de brugse gevangenis, als je dat een gevangenis kan noemen tenminste.

Zonder eten naar bed.

Hem voor de echt laten mee spelen in Saw 6 zodat we er nog allemaal lang van kunnen genieten.

Iemand hem hardhandig laten martelen tot hij half dood is,
hem terug bovenop helpen in het ziekenhuis, & terug martelen terug naar ziekenhuis, terug martelen,... Gans zijn leven lang :)

grote dosissen groeihormoon geven, gewoon uit nieuwsgierigheid hoe ver je gut kan uitzetten :D

broodjes bakken

Misschien heeft ze een paar baby's vermoord.

Kan me hier niet over uitlaten.. wordt IK straks als de psycho hier neergezet. :tanden:

mij een auto laten kopen :devil:

bind hem boven een veld bamboe. Bamboe groeit stug door, dat laat zich niet door menselijk vlees afstoppen.

Persoonlijk zou ik wat secondelijm in zen plasgaatje injecteren zodat deze muurvast komt te zitten. na enkele uren zouden de eerste ongemakken toch wel al mogen beginnen opkomen. en mss wel vastgeboeid aan de muur van een kleine donkere kelder met uitzicht op een speeltuin. kwestie dat het niet alleen een lichamelijke straf moet zijn . ( zie dat jullie denken dat ik een sadist ben ofzo ;) ) eten kan ik helaas niet missen maar water zal er voldoende staan...

---------- Post toegevoegd Fri 17 Aug 2012 om 06:46 ----------

Kan me hier niet over uitlaten.. wordt IK straks als de psycho hier neergezet. :tanden:

Zijn we dat nie allemaal als het over bepaalde onderwerpen gaat en we ons verdiepen in de duistere gangen van ons brein ?

OF ligt het gewoon aan ik :D

Legs first de bomenversnipperaar in.

Nice bump verder

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven