MuscleMeat

Bedreigd in de auto !

• Topic Starter Topic Starter
Feit dat die vader dan nog even gaat voorbij steken, uitdagen met zijn kleine
op de achterbank maakt dat hij net zo erg is.

Nee dit was een maand of 4 geleden. Toen ontdekte ik eig dat die kerel dus een probleem had. Toen ontdekte ik ook dat ie ergens in mijn buurt woonde.
Sindsdien geen problemen met hem gehad buiten dat hij zo is 2 keer zeer stoer in mijn gat bleef hangen. Ging ook nooit op men remmen staan om hem uit te dagen.
Enja gisteren was ie dus ietsie kwader als anders.
Kga me er gwn overzetten en negeren. Gebeurt dit nog is, dan is het een ander verhaal.

Heej,

Weten jullie of je iets kan doen als je bedreigd bent door iemand in de wagen.
Ik reed namelijk door mijn dorp en merkte dat er een auto mij volgde. Toen ik stopt om mijn vriend op te pikken om te gaan fitnessen, stopte die wagen naast mij en stond op het punt om uit te stappen en mij uit de auto te sleuren.
Mijn vriend heeft dit natuurlijk allemaal gehoord dus nu was mijn vraag of ik hier iets aan kan doen.
Vind het namelijk een beetje te grof dat een volwassen vent met een redelijk breed lijf wat gaat beginnen tegen ne kerel van 22 :D

oplossingen voor dit soort gedrag?

Stats: M 22j 1m70 65kg 15%
mkay? of bedoelde je de gene die uit de auto ging stappen?

...

Laatst bewerkt:
Zou hem in eerste instantie ook gewoon negeren. Het is vrij duidelijk dat je niet zomaar iets tegen hem gaat beginnen, zou dom zijn en waarschijnlijk krijg je dan of zelf klappen of een aangifte aan je broek. Als er zich nog een incident voordoet ga je verhaal halen bij zn huis op een rustige manier. Eventueel iemand mee met een camera van afstand zodat er bewijsmateriaal is als hij geweld gebruikt.

Blijkbaar komt dit gewoon voor uit een misverstand in het verkeer en heeft hij een steekje los in z'n kop, zo zijn er veel meerdere mensen. Laat je in ieder geval niet bang maken want hij gaat ook zomaar niet iets doen gok ik.

Zeggen dat hij fout zat de vorige keer en als hij je ook maar met 1 vinger aanraakt je de politie zal verwittigen.

Gast je bent 22 dus zelf volwassen. Beuk hem in elkaar of bel anders de kindertelefoon.

verstandigste optie blijft in mijn ogen aanbellen en hem gewoon ernaar vragen. Geloof me, is t laatste wat iemand verwacht en zo toon je wel ballen. Hij zal je zeker niets doen en zo kun je meteen excuses aanbieden bij wijze van spreken als hij vindt dat jij iets verkeerds gedaan hebt...

Wat een lul verhaal weer zoals altijd op dbb.

Laatst bewerkt:
gewoon lifehammer uit de autopakken en op zn kop rammen jonguh!!!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

BAMM!!!!!

En de volgende keer knijpt die gast zijn strot zo lang dicht dat hij echt nix meer durft.
kom op zon gastje gaat nix beginnen, of je moet het gelijk goed aanpakken, met fam enzo er bij die een beetje uit een pauper wijkie komen of eenslechte neem hebben met drugs wapens enzv als hij die heeft, of een stel kampers. Maar geloof hier geen ruk van. aandachttrekkerij.

Je kan ook een taser kopen of je duim in zijn anus duwen om hem te kalmeren (werkt ook bij wilde dieren )

Schitterende voorstellen !

Vandaag dag 2, en rarara ik kwam em weer tegen. Smal straatje met autos aan beide kanten geparkeerd, en kzag dat hij niet veel zin had om opzij gaan. Ben ik maar wijzelijk opzij gegaan zodat hij toch vrij kon passeren, maar dat deed hem niet veel. Hij stak nog wat gas bij en miste men auto op een haar na dus er is toch serieus iets mis met die kerel.

Toch al iedereen bedankt voor de reacties en kga het voorlopig hierbij laten.
Indien hij mij of mijn auto toch is raakt, dan is het een ander verhaal maar voorlopig heb ik weinig om er iets tegen te beginnen.

taser kopen en als hij jeooit wat doet hem flinke optater geven (( niet eentje die je kan afschieten want die schiete ze vlees in heb hij bewijs dat je wat heb gedaan:P

of pepper spray . heb die nog niet voorbij zien komen.

en als je heldhaftig bent. zorge dat hij zijn raampje open doet naar binne spuiten want zelfs de dampen die van pepperspray komen kunnen maar heel weinig mense tegen. 1 op de 1000 hoorde ik :P .

vol spuiten met pepperspray dus of ze balle tasen

Pepperspray is idd zeer effectief. :(

Ik had hier zo'n busje staan en om het eens te testen spoot ik wat in de lucht net boven mij. Slechts een kort pufje, maar als een r*tard bleef ik eronder staan. Never again:roflol:

als zoiets bij mij zou gebeuren zou ik het gewoon tegen mijn papa zeggen, hij is de sterkste van alle papa's.

Terug
Naar boven