MuscleMeat

Bedreigd in de auto !

3. Een honkbal knullen meenemen in je auto. Hier een gaatje in boren en je huissleutel er aan hangen. Ik heb een keer een verhaal gehoord dat dit dan rechtsgeldig is als 'sleutelhanger'. Lijkt me sterk, maar dat moet je dan even vooraf in de wetboeken nazoeken.

:D haha, geniale shit dit:D In Belgie mss wel, lees net dat de politie daar willekeurige sportscholen binnenvalt om op AAS te checken. In NL hangt het er van af wat de kennelijke bedoeling er van is. In dit geval: wapen.

Daarom mag een honkbalknuppel in de kofferbak niet, maar honkbalknuppel met handschoen wel. Fijn om te weten altijd.

Tja, duidelijk dat het een aso driftkikker is, dat soort degoutant volk heb je nu eenmaal in het verkeer. Anderzijds kan jij je ook wat beter aan de regels houden, of toch zeker in die buurt niet gaan racen. Als je zelf kinderen hebt snap je dat beter.

Of je gaat aanbellen en je jezelf wilt excuseren om de gemoederen te bedaren hangt af van jezelf. Vind je dat hij zich erger gedraagt dan jij, dan hoef je je niet te excuseren. Negeren is dan de beste optie. Zorg dat je voorbereid bent als hij gewelddadig zou worden. Met vrienden rijden is veiliger dan alleen. Laat desnoods je vriend filmen met zijn phone als je wordt aangevallen. En laat hem het noodnummer bellen.

Ga niet uitdagen, je weet niet hoe gek hij is en tot wat hij in staat is. En stap NOOIT uit je wagen, dat is een advies dat steeds gegeven wordt bij verkeersagressie.

Ja maar ik vraag mij af wat ik met uitpraten bereik. Hij vind dat ik te hard rijd, dus ik weet wat de reden is waarom hij zo ****ed up tegen mij deed. Dus ik vraag me dan af wat ik aan hem moet vragen of wat ik kan zeggen tegen hem.

En ben er zeker van dat als ik uitstap, dat hij dat ook doet. Maar tegen zo een patser ga ik serieus niet uitstappen hoor.
Die breekt me gwn in 2 !
Ja sorry hoor maar moest ik iets meer lijf hadden, dan had hij het geweten.

jij hebt dringens zelfvertrouwen nodig ga gaan boxen in een club ofzo op straat geld de regel wie het eerst goed slaat wint 90% van de keren.

• Topic Starter Topic Starter
Tja, duidelijk dat het een aso driftkikker is, dat soort degoutant volk heb je nu eenmaal in het verkeer. Anderzijds kan jij je ook wat beter aan de regels houden, of toch zeker in die buurt niet gaan racen. Als je zelf kinderen hebt snap je dat beter.

Of je gaat aanbellen en je jezelf wilt excuseren om de gemoederen te bedaren hangt af van jezelf. Vind je dat hij zich erger gedraagt dan jij, dan hoef je je niet te excuseren. Negeren is dan de beste optie. Zorg dat je voorbereid bent als hij gewelddadig zou worden. Met vrienden rijden is veiliger dan alleen. Laat desnoods je vriend filmen met zijn phone als je wordt aangevallen. En laat hem het noodnummer bellen.

Ga niet uitdagen, je weet niet hoe gek hij is en tot wat hij in staat is. En stap NOOIT uit je wagen, dat is een advies dat steeds gegeven wordt bij verkeersagressie.

Bedankt, zal je raad opvolgen !

Flink achteruit rijden tot ie met zijn ballen op de trekhaak zit? Ben je iig niet uit je wagen geweest.

Kleine noodhulp 5 liter jerrycan benzine achter in je auto hebben en een zippo.

Als je de tijd hebt en hij heb ze raam open,Snel je auto uit met Jerrycan, jerrycan openen, Zolang je kan leegooien door ze open raam op ze schoot en zijn deur dichthouden met je onderlichaam en dan jerrycan op ze schoot fl*kkeren, zijn deur dicht blijven houden en je zippo pakken en schreeuwen wat had je nou??

Denk dat hij je nooit meer wat flikt als je hem matst dat je niet je zippo aansteekt.
Plus hij weet dat je zo gek als een deur bent.
Met een noodhulp jerrycan benzine en een zippo mag je gewoon rondrijden ;)
+1
Dat je dun bent wil nog niet zeggen dat je niet gevaarlijk bent.
Gewoon net doen alsof je hartstikke maf bent en overal schijt aan hebt dan kijkt hij voortaan wel uit.:)

Je weet waar hij woont?
Ik zou toch echt aanbellen en vragen wat nou het probleem is, desnoods met wat backup om de hoek.
Proberen kalm te blijven, hem uithoren. Dan heb je het maar gehad.

je moet nooit bij iemand aanbellen, degene kan lopen lullen dat je hem kwam bedreigen en dan sta je daar als een lullo, omdat jij degene bent die naar zijn huis toe ging.

---------- Post added do 16 jun 2011 at 00:36 ----------

Je had hem gewoon moeten rammen met je auto man, die van jouw is toch 18 jaar oud en die van hem is nieuw.

Probeer kalm te blijven en het uit te praten... Als hij je dan bedreigd gelijk uithalen, maakt niet uit hoe groot en breed ze zijn, als je ze lekker op de neus raakt of het puntje van de kin gaan ze allemaal naar de grond...

hey wat is er mis met goeie ouderwetse 'trap onder zn ballen' ? :D

nee maar ff serieus, als je gewoon aanbelt en op een volwassen manier een gesprek met hem aangaat zal er niks aan de hand zijn.

hey wat is er mis met goeie ouderwetse 'trap onder zn ballen' ? :D

nee maar ff serieus, als je gewoon aanbelt en op een volwassen manier een gesprek met hem aangaat zal er niks aan de hand zijn.

Dan onderschat je de samenleving van vandaag.

De meeste dreigen wel maar stappen zelf niet zo snel uit, 2 jaar terug ben ik klem gereden en zo'n wannebe gangster met bontkraag stapte uit.
Nu was ik wel kwa postuur in het voordeel, ik stap wel uit, alleen heb dan nog een schakelstang vast, onderdeel van de auto die toevallig vervangen is maar in principe gewoon een stuk ijzer is waar je goed mee kan meppen :D
Ding ligt al bijna 5 jaar in de auto :o

Of je moet gewoon een vriendin zoeken die het voor je op lost.
1 keer wat gehad met een meisje die al reageerde voordat ik er erg in had :eek:
Mijn verbazing was dan ook niet al te groot dat ze in het gedeelte van de reclassering stond van 3 weken terug ivm gewapende overvallen :o

Stuur anders ff een mailtje naar skinnie en zeg dat het je spijt.. Ik denk dat hij t wel begrijpt. Hij roept wel vaker dat ie menen in elkaar gaat slaan of dat ie ze bij de keel grijpt, maar uiteindelijk heeft ie een klein hartje :)

Gewoon lekker zo door blijven gaan, als je aso gedrag maar binnen de toleranties valt en je geen gevaar bent voor de omgeving moet je zeker doen en laten wat je zelf wilt.

3. Een honkbal knullen meenemen in je auto. Hier een gaatje in boren en je huissleutel er aan hangen. Ik heb een keer een verhaal gehoord dat dit dan rechtsgeldig is als 'sleutelhanger'. Lijkt me sterk, maar dat moet je dan even vooraf in de wetboeken nazoeken.

Op deze manier gaat hij zeker de bak in ja! wat hebben die honkbal knullen nou weer misdaan?

Gewoon six pack in de auto ... en de volgende keer als die nog eens zo aso doet, zeg je: "biertje?"

Geloof mij maar dat wanneer je kinderen hebt dat je opeens ontzettend kan gaan storen aan dingen waar je jezelf vroeger ook schuldig aan maakte. Probeer gewoon een beetje fatsoenlijk door de woonwijk heen te rijden, zekers bij mooi weer.

je moet nooit bij iemand aanbellen, degene kan lopen lullen dat je hem kwam bedreigen en dan sta je daar als een lullo, omdat jij degene bent die naar zijn huis toe ging.

---------- Post added do 16 jun 2011 at 00:36 ----------

Je had hem gewoon moeten rammen met je auto man, die van jouw is toch 18 jaar oud en die van hem is nieuw.

Daar heb je wel gelijk in. Hij zou daarmee naar de politie kunnen gaan.
Negeren is dan heb beste denk ik.

Geloof mij maar dat wanneer je kinderen hebt dat je opeens ontzettend kan gaan storen aan dingen waar je jezelf vroeger ook schuldig aan maakte. Probeer gewoon een beetje fatsoenlijk door de woonwijk heen te rijden, zekers bij mooi weer.

Feit dat die vader dan nog even gaat voorbij steken, uitdagen met zijn kleine
op de achterbank maakt dat hij net zo erg is.

ik ben eigenlijk aan het wachten tot wanneer hier een lemming van komt, hier is toch op te happen :D

Terug
Naar boven