Fitness Seller

Bedrijf waar ik werk failliet, nieuw werk nodig

Vincenzio

Ripped Bodybuilder
Waardering
303
Lengte
1m82
Massa
79kg
Vetpercentage
13%
Hey,

Een bedrijf waar ik werk is failliet, nu moet ik dus opzoek naar een nieuwe bijbaan.

Ik heb wel wat sollicitaties gestuurd naar random dingen als albert heijn etc maar die zitten nagenoeg allemaal vol. Weet iemand misschien een nationaal bedrijf ofzo waar je door t hele land voor kan werken? Of heeft iemand tips om iets te vinden?

Heb geen scooter dus bezorgen oid wordt het niet..

Bvd, karma

Monsterboard, vacaturebank etc.

ga bij een Wok werken,
bij de woks bij mij in de buurt mag je dan altijd onbeperkt eten = epic bulk

UWV, uitzendbureaus, etc.

Die nationale bedrijven waar jij t over hebt zitten vaak dus allemaal vol, tegenwoordig is het baanaanbod sowieso schaars dus zou je wel via een tussenpersoon moeten intreden, die nemen dan contact met jou op als er weer effe iets vrij komt of in die richting.

Vuilnis, helemaal top als je grofvuil mag ophalen.

Hey,

Een bedrijf waar ik werk is failliet, nu moet ik dus opzoek naar een nieuwe bijbaan.

Ik heb wel wat sollicitaties gestuurd naar random dingen als albert heijn etc maar die zitten nagenoeg allemaal vol. Weet iemand misschien een nationaal bedrijf ofzo waar je door t hele land voor kan werken? Of heeft iemand tips om iets te vinden?

Heb geen scooter dus bezorgen oid wordt het niet..

Bvd, karma

En met een fiets kun je niets bezorgen?? :roflol:

Misschien moet je eens zoeken naar promotiewerk. Dat is vaak op meerdere plekken in het land.

Levert sperma donor nog iets op tegenwoordig?

ga ouwe dametjes nken, pleeboy :eyebrow:

Postbode,
Promotiewerk,
Callcenter
Administratief werk

En zag laatst iets voorbijkomen dat ze nieuwe medicatie op je uittesten verdiende wel nice.

Zet je cv hier ff neer. Dan neem ik je mss wel aan.

Terug
Naar boven