Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
fer zei:Je waardes herstellen van zelf na een aantal weken, vlak na een kuur zijn je waardes altijd hoger.
Hoe lang na je kuur heb je ze opgemeten?
He he da's torvallig ... heb sinds donderdag ook griep .... is zeer hardnekkig deze ! Klopt wel dat AAS een aanslag kunnen plegen op je afweersysteem (vooral bij het op en afbouwen), maar ik krijg bij dit verhaal toch een eng gevoel van 'de duivel schijt op de groote hoop' (oftewel een zeer nare samenloop van omstandigheden).sporty zei:1 week na de kuur
ik hoop dat ze zich vlug herstellen. Blijkbaar legt zo'n kuurtje ook je afweersysteem volledig plat. Ik worstel sedert afgelopen donderdag met een virale infectie (griep) die maar niet wil wijken. Heb zo iets nog nooit meegemaakt. Telkens de pijnstillers en koortswerende middelen uitgewerkt zijn krijg ik weer zo'n aanval en altijd maar erger en erger: trillen, hevige spierpijn, koppijn, hoge koorts. Ik heb geen honger meer, ik heb geen zin meer in trainen, ik kan niet meer gaan joggen. Het is alsof mijn lichaam niets meer aankaan. Weet niet hoe dit komt maar die situatie volgt toevallig wel op mijn kuur. Verbanden zijn vlug gelegd.
sporty zei:troost troost troost 8)
het is waar wat je zegt.... ik HOOP dat het een toevallig samenloop van omstandigheden is.... maar echt waar hoort deze griep is wel zeer hardnekkig... nu moet ik wel toegeven dat ik ondertussen sedert donderdag 2 keer gaan trainen ben.... en zaterdag mijn gras gemaaid... edm.... dokter heeft inderdaad gezegd dat ik te snel wil gaan.... maar ja zo ben ik.... telkens als ik me weer een beetje goed voel dan denk ik dat ik terug de wereld aankaan en dan ga ik er terug voor... mijn karakter is zo... dat van dat zwemmen is geen slecht idee trouwens
Shadum zei:Maar aan de positieve kant .... door de koorts ben ik aardig afgevallen !
helaas is dit alleen maar vocht...

Meningen verschillen, maar ze werken op dezelfde manier..jon zei:Is Nolvadex en Clomid samen gebruiken als nakuur beter dan Nolva alleen?
admin zei:Meningen verschillen, maar ze werken op dezelfde manier..
Maar het schijnt dat de combi soms betere results opleverd...
Ik moet je teleurstellen, zowel clomid als nolva hebben ernstige bijwerkingen op de ogen alleen andere bijwerkingen (recent onderzoek zie ergogenics). Niettemin zijn de bijwerkingen zeldzaam.admin zei:Clomid heeft ook ernstige bijwerkingen op je ogen, die nolva niet heeft...