AndroidHealthClinic

beetje in paniek

Je waardes herstellen van zelf na een aantal weken, vlak na een kuur zijn je waardes altijd hoger.

Hoe lang na je kuur heb je ze opgemeten?

• Topic Starter Topic Starter
fer zei:
Je waardes herstellen van zelf na een aantal weken, vlak na een kuur zijn je waardes altijd hoger.

Hoe lang na je kuur heb je ze opgemeten?

1 week na de kuur
ik hoop dat ze zich vlug herstellen. Blijkbaar legt zo'n kuurtje ook je afweersysteem volledig plat. Ik worstel sedert afgelopen donderdag met een virale infectie (griep) die maar niet wil wijken. Heb zo iets nog nooit meegemaakt. Telkens de pijnstillers en koortswerende middelen uitgewerkt zijn krijg ik weer zo'n aanval en altijd maar erger en erger: trillen, hevige spierpijn, koppijn, hoge koorts. Ik heb geen honger meer, ik heb geen zin meer in trainen, ik kan niet meer gaan joggen. Het is alsof mijn lichaam niets meer aankaan. Weet niet hoe dit komt maar die situatie volgt toevallig wel op mijn kuur. Verbanden zijn vlug gelegd.

sporty zei:
1 week na de kuur
ik hoop dat ze zich vlug herstellen. Blijkbaar legt zo'n kuurtje ook je afweersysteem volledig plat. Ik worstel sedert afgelopen donderdag met een virale infectie (griep) die maar niet wil wijken. Heb zo iets nog nooit meegemaakt. Telkens de pijnstillers en koortswerende middelen uitgewerkt zijn krijg ik weer zo'n aanval en altijd maar erger en erger: trillen, hevige spierpijn, koppijn, hoge koorts. Ik heb geen honger meer, ik heb geen zin meer in trainen, ik kan niet meer gaan joggen. Het is alsof mijn lichaam niets meer aankaan. Weet niet hoe dit komt maar die situatie volgt toevallig wel op mijn kuur. Verbanden zijn vlug gelegd.
He he da's torvallig ... heb sinds donderdag ook griep .... is zeer hardnekkig deze ! Klopt wel dat AAS een aanslag kunnen plegen op je afweersysteem (vooral bij het op en afbouwen), maar ik krijg bij dit verhaal toch een eng gevoel van 'de duivel schijt op de groote hoop' (oftewel een zeer nare samenloop van omstandigheden).

Goed uitzieken, genoeg eten, genoeg drinken, en niet te snel de trainigs draad weer oppakken (zelf hoop ik morgen een paar baantjes te kunnen gaan zwemmen).

• Topic Starter Topic Starter
troost troost troost 8)
het is waar wat je zegt.... ik HOOP dat het een toevallig samenloop van omstandigheden is.... maar echt waar hoort deze griep is wel zeer hardnekkig... nu moet ik wel toegeven dat ik ondertussen sedert donderdag 2 keer gaan trainen ben.... en zaterdag mijn gras gemaaid... edm.... dokter heeft inderdaad gezegd dat ik te snel wil gaan.... maar ja zo ben ik.... telkens als ik me weer een beetje goed voel dan denk ik dat ik terug de wereld aankaan en dan ga ik er terug voor... mijn karakter is zo... dat van dat zwemmen is geen slecht idee trouwens

sporty zei:
troost troost troost 8)
het is waar wat je zegt.... ik HOOP dat het een toevallig samenloop van omstandigheden is.... maar echt waar hoort deze griep is wel zeer hardnekkig... nu moet ik wel toegeven dat ik ondertussen sedert donderdag 2 keer gaan trainen ben.... en zaterdag mijn gras gemaaid... edm.... dokter heeft inderdaad gezegd dat ik te snel wil gaan.... maar ja zo ben ik.... telkens als ik me weer een beetje goed voel dan denk ik dat ik terug de wereld aankaan en dan ga ik er terug voor... mijn karakter is zo... dat van dat zwemmen is geen slecht idee trouwens

Ik ken het, ik ben woensdag gestopt met een 2 weekse clen kuur. Donderdag gaan trainen .... maar het wou niet echt lukken. Vrijdag grieperig dus heb me vol getankt met aspirine en kinine en maar gewoon door gaan (hoewel ik te lamlendig was om te trainen), Zaterdag toch even rustig gedaan En zondag lekker gaan winkelen in rotterdam. Dat was de genadeslag want zondag op maandag nacht heb ik de hele nacht liggen klappertanden en rillen (eigen schuld dikke bult). Ik wacht nu echt eerst tot ik het gevoel heb dat het goed gaat en dan bouw ik het langzaam weer op. Maar aan de positieve kant .... door de koorts ben ik aardig afgevallen !

Sporty ik denk dat je ten eerste zoals velen helemaal niet hebt nagedacht over de gevolgen van kuren met hormonen en totaal geen onderzoek hebt gedaan op internet. Een huisarts weet helemaal niets van hormoongebruik met als doel massa-winning of figuurcorrectie aangezien hij heeft gestudeerd op basis van medicatie-toediening op therapeutische basis, d.w.z. om bestaande klachten te verhelpen. Dat doen ze al jaren niet meer met behulp van medicatie die anabool is.

Vandaar dat die middelen beetje bij beetje verdwijnen. Ernstige verstoring van je lichaamsbalans is een neveneffect dat algemeen bekend is.
Als je je voldoende had voorgelicht dan kon je dit weten he...

Maar goed, ik raad je éé´n ding aan wat een goede PRO-vriend altijd vertelde als ik in paniek raakte over de grootte van mijn ballen of mijn coïtuslust....
´Time is the healer man, take it éasy!´
Rustig de tijd nemen om je lichaam te herstellen dus.
dat heb ik altijd erg plezierig gevonden met een duwtje in de rug door bijvoorbeeld Clomid of Nolvadex te gebruiken.
Wil je daarnaast dat het HEERTJE ook weer enigzins reageert dan raad ik je van harte TRIBULUS TERRESTRIS aan. Dit kruid wordt ten onrechte gezien als massabuilder en testosteron-wonder maar zo moet je het niet zien, dat is overwaardering.

Waar het wél héél goed bij helpt is je libido terug te krijgen na een kuur met hormonen.
Geloof mij maar, ik ben inmiddels aan mijn 11e kuur bezig en enkele weken na mijn laatste shot ga ik gewoon weer aan de Tribulus, voor ruim 6-8 weken.

Een natuurlijke manier om je libido op peil te krijgen, en voor de rest zou ik zeggen doe aub wat die jongens hier zeggen en kuur na met Nolvadex.

Trust me!

PS die griep is ook niet vanzelf gekomen, AAS leggen je natuurlijke afweer plat en nu krijg je de rekening gepresenteerd in het geval je geen ruime hoveelheid kwalitatieve multivitaminen hebt genomen...

Laatst bewerkt:
Na een training is je afweersysteem ook veel lager, dus dan ben je ook vatbaarder vooor infecties en bacterien. Ik raad je zoiezo aan een goede anti-oxidanten complex te nemen en ongeveer 3000 mg vitamine c per dag verdeeld over 3 maaltijden, om zo je afweersysteem wat te versterken.

Ultimate Nutrition's Super Daily Complete heeft mij en vele vele anderen al overtuigd van z'n multivita-kracht. Ik wil geen reclame maken ofzo maar dit supplement is subliem, en helemaal gericht op krachtsporters.

Is Nolvadex en Clomid samen gebruiken als nakuur beter dan Nolva alleen?

jon zei:
Is Nolvadex en Clomid samen gebruiken als nakuur beter dan Nolva alleen?
Meningen verschillen, maar ze werken op dezelfde manier..
Maar het schijnt dat de combi soms betere results opleverd...

admin zei:
Meningen verschillen, maar ze werken op dezelfde manier..
Maar het schijnt dat de combi soms betere results opleverd...

Er zit een 'detai' verschil tussen nolva en clomid. Nolvadex is een algemene oestrogeen 'blokker' (beter een algemeen sterk bindend zwakke oetsroigeen maar daar ga ik nu even niet op in). Clomid is ook een oestrogeen 'blokker' maar werkt vooral in op de hersenen.

Dit heeft zijn gevolgen wel in het gebruiks profiel; Clomid heeft als extra mogelijke bijwerkingen depressie en psychosen, herstel, nolva heeft die ook maar het komt daar minder voor. Daarnaast werkt bij sommige mensen Clomid beter als nolva, wat aangezien het directer aangrijpt op de hypothalamus en de pijnappel klier verklaarbaar is.

Mijn advies zou zijn dit; Gebruik Nolva tegen b*ch tits (daar zeker geen clomid gebruiken). Voor de nakuur (het aan wakkeren van de testosteron spiegels) ben je als on ervaren gebruiker veiliger met Nolva. Clomid kan zeker beter werken maar daar moet je dan eens voorzichtig mee experimenetern gezien de toch wat heftigere bijwerkingen. Het ligt in de lijn der verwachting dat een combinatie van een halve dosis nolva en een halve dosis clomid beter werkt dan een hele dosis van een van beiden. Ook is het waarschijnlijk dat de half om half methode minder belastend is voor de lever.

Er is alleen een waarschuwing die ik wil plaatsen, mensen die last hebben van sterke stemmingswisselingen, (lichte) depressies of psychose of een gevoeligheid hebben daar voor moeten uitermate voorzichtig zijn met clomid en nolvadex en zeker niet de voor normale anti kanker behadeling aangeraden dosis overschrijden (tenminste niet alvorens dat heel voorzichtig op te bouwen). Een tekort aan oetsrogeen in de hersenen werkt nl. in die gevallen ernstig destabiliserend.

door clomid moet ik wenen, tis echt waar dus geen clomid meer voor mij, te veel last van depressies.

Clomid heeft ook ernstige bijwerkingen op je ogen, die nolva niet heeft...

admin zei:
Clomid heeft ook ernstige bijwerkingen op je ogen, die nolva niet heeft...
Ik moet je teleurstellen, zowel clomid als nolva hebben ernstige bijwerkingen op de ogen alleen andere bijwerkingen (recent onderzoek zie ergogenics). Niettemin zijn de bijwerkingen zeldzaam.

Nolva is inderdaad ook geen snoepgoed. Vreemd wazig gevoel, zweetaanvallen, wanneer ik moe was lichte angstaanvallen. Echt depressief oid. niet, maar je moet je wel bewust zijn van het feit dat je je eigen geest sterk moet kunnen controleren. Je duidelijk realiseren, ooowww. komt van de nolva, allemaal onderdeel van de show, en er gewoon om lachen.

Evenals de acne na je kuur, kijk aan me lichaam gaat weer zelf aan de gang :)

Je MOET de zaken positief zien, anders kom je dus in de niet trainen, slecht eten en massa verliezen dip... het kwijtraken van vocht is vaak al frustrerend omdat je toch minder vol wordt.

Terug
Naar boven