Fitness Seller

Beetje sturing

timthetoolman

Novice
Waardering
0
Beste mede forumers,

Al enige tijd lid van het forum en ook al aardig wat topics gelezen.
Erg veel info aan gehad.
Inmiddels serieus aan het trainen, maar eigenlijk wil ik een beetje sturing.
Op de sportschool zelf lukt mij dat niet echt.

Zelf ben ik 1.89 en 102kg en 33 jaar.
Iets te hoge BMI dus er moet qua vet wat vanaf.
Echter wil ik meer en meer aan spieropbouw gaan doen dus een chrash dieet om het vet weg te krijgen lijkt mij een goed idee.

Inmiddels eet ik volgens verschillende voedingsschema's op deze site.
6 keer per dag, laag vet en veel eiwit d.m.v. shake en ei-eiwitten.
Veel groente en altijd rijst erbij.
Zeker 1,5 a 2 liter water per dag.
Na training nog een shake of banaan en tonijn uit blik op water.
Overdag ook kipfilet en soms een klein handje noten. 20gr.

Ik train 5 a 6 dagen per week.
meestal 10 minuten cardio, lopen of fietsen.
Daarna per dag verschillend, d.w.z. 1 dag borst en biceps, dag 2 benen en buik, dag 3 schouders en achterkant schouders, dag 4 rug en triceps, dag 5 traps en achterkant schouders, dag 6 iets van bovenstaand.
Gemiddels train ik 1,5 a 2 uur per keer.

Nu wil ik dus toch meer vet verliezen, dus een lagere BMI maar meer spieropbouw.
Waar kan ik nou het beste de nadruk op gaan leggen om dat inderdaad succesvol aan te pakken?

Mocht men meer specs nodig hebben, let me know.
Ciao.

Tim.

Ik zou voor een Full Body schema gaan. 5 á 6 dagen per week is ook een beetje veel lijkt me. Met Full Body kun je dan bijvoorbeeld op Ma/Wo/Vrij trainen. Je kan ook een split schema hanteren, bijvoorbeeld ook op Ma/Wo/Vrij:

Ma: Borst/Triceps
Wo: Rug/Biceps
Vrij: Benen/Schouders en evt. Buik.

Zou toch eerst voorstellen om dat vet er af te trainen.. In de link hieronder in mijn sig hieronder bij voeding staat carb cyclen uitgelegd incl. je voedingskeuzes die je kan maken enz enz. Zo is rijst eten niet altijd goed, zo kan je op bepaalde momenten beter kh verdragen dan op andere momenten.
Zou tegelijk met een nieuw voedingsschema ook gebruik maken van het trainingsprogramma wat ook in de link m'n sig staat.. wsb4sb.

Terug
Naar boven