MuscleMeat

begin fototje rug

jb206

Novice
Waardering
0
Hier maar effe een fototje van hoe de rug erbij staat na een maand niks gedaan en slecht gegeten, voordat ik ga bulken.(beetje slechte kwaliteit maar over 6 maanden komen er meer fotos voor de vergelijking)

Ben begonnen in mei heb de eerste 2 maanden rustig wat getraint en slecht gegeten daarna wat beter op de voeding gelet maar nog niet goed.
Toen een maand niks meer gedaan en slecht gegeten. Nu van plan om weer te beginnen keihard er tegen aan te gaan en te bulken.
Gewicht en bf heb geen idee nog. (ben begonnen met 66kg bij 1.94:eek:)

e9byx0.jpg

v vorm zit er al in, alleen nog massa pakken.

Ik weet hoe t is om met zo mager te zijn op die lengte, was zelf 63kg bij 1.94 maar na 1.5 jaar trainen nu 82:D

succes en blijven trainen he;)

Duidelijk V inderdaad, nu nog wat massa.

Zou ook een pose innemen, hier zie je weinig definitie op, wat volgens mij bij jou goed zichtbaar zou zijn.

goede basis.

Ik kom van nog dieper. 55 kg bij 192.5 cm.

Er is dus hoop.

holy crap allemaal lange mensen die van ver komen (zelf 1.92 en kom van 64 kliklo, misschien nog wel lager)

hoeveel weeg je op die foto?

• Topic Starter Topic Starter
Ik zou het echt niet weten hoeveel ik nu weeg(foto is van 3 dagen terug) in ieder geval gelukkig al weer heel wat meer dan die 66kg. Moet me maar eens gaan wegen.
Hoeveel kg weeg jezelf nu dan? (@ Felo, vergeten te citeren)

v vorm zit er al in, alleen nog massa pakken.

Ik weet hoe t is om met zo mager te zijn op die lengte, was zelf 63kg bij 1.94 maar na 1.5 jaar trainen nu 82:D

succes en blijven trainen he;)

Thanks. Moet zeker nog heel wat massa op, doel is toch we de 100kg bij 1.94.

Duidelijk V inderdaad, nu nog wat massa.

Zou ook een pose innemen, hier zie je weinig definitie op, wat volgens mij bij jou goed zichtbaar zou zijn.

Ja pose en belichting is beetje gaar, maar beschouw dit ook meer als een begin fototje van me rug sinds ik nu weer serieus ga beginnen. Over 5 maanden komen niewe fotos met goede belichting.

Ik zou het echt niet weten hoeveel ik nu weeg(foto is van 3 dagen terug) in ieder geval gelukkig al weer heel wat meer dan die 66kg. Moet me maar eens gaan wegen.
Hoeveel kg weeg jezelf nu dan? (@ Felo, vergeten te citeren)

aye, weeg nu nog steeds veeeel te weinig, mijn doel ligt ook op 100 kilo.
januari dit jaar begonnen, toen dus 64.. nu 78 en nog steeds zo goed als kurkdroog dus mag in principe niet klagen.

Succes verder!

aye, weeg nu nog steeds veeeel te weinig, mijn doel ligt ook op 100 kilo.
januari dit jaar begonnen, toen dus 64.. nu 78 en nog steeds zo goed als kurkdroog dus mag in principe niet klagen.

Succes verder!

Thanks, ja ik weeg ook nog steeds veel te weinig.

2nipv2v.jpg

Hier nog een fototje waar het niet zo donker is. Zo als je ziet is er nog veel werk te doen. Eerst maar wat massa erop.

Ik kom van de 62kg @ 1.88m ^^

die V shape is wel al erg goed. imo

Goed werk.
Volgens mij zijn de schouders ook wel redelijk ontwikkeld.

klein update:

2r5dt0k.jpg

samenvatting:
Had er veel meer uit kunnen halen. Tot eind januari ging het trainen/eten perfect, vanaf februari begon ik minder te trainen druk met werk en andere dingen en maart heb ik echt heel af en toe nog getraint. Ben wel redelijk blijven eten. Ben begin april weer begonnen, trainingsmaatje ook weer dus ik ga er weer voor en hoop het nu gewoon vol te houden.

hier 1.90cm en woog 63 kilo! Woog anderhalf jaar geleden 83 kilo wegens omstandigheden ging ik terug naar 69 kilo en zit nu weer op 75 kilo.

Terug
Naar boven