AndroidHealthClinic

Beginnen met gewichten

XaviH

Novice
Waardering
0
Lengte
1m66
Massa
55kg
Vetpercentage
23%
Hallo allemaal,

Ben net nieuw hier, dus zal me eerst even voorstellen :) Mijn naam is Max, 15 jaar en doe veel aan sport (Voetbal en iedere dag zo'n 32KM fietsen) ;)

Maar ik heb een probleem, mijn armen blijven erg dun, en wil hier wat meer kracht in krijgen. Nu wou ik beginnen met gewichten (Heb ik al thuis liggen),maar weet niet goed welke oefeningen enzo, kon op internet ook niet erg veel vinden, op dit forum ook al een beetje rond gezocht, maar ook niet echt (Misschien verkeerd gezocht)

Ik hoop dat iemand mij hiermee zou kunnen helpen:)

PS: Nog een ander probleem: ondanks dat ik veel aan sport doe, blijft er toch best wel wat vet bij mijn buik enzo zitten, en ik wil dit er graag af hebben, zijn er goede manieren om dit te doen? (Hardlopen ofzo?) Ik hoop dat iemand mij ook hiermee zou kunnen helpen :)

Dankjewel als je kan helpen! :)

Wat een je allemaal op een dag??

• Topic Starter Topic Starter
Niet zo heel veel.

Ochtend (Schooldagen 7 uur, weekend 9-10 uur): 2 broodjes met pasta.
Middag (Schooldagen 11.15 en 12.05, weekend 12 uur): 4 botterhammen met beleg, en meestal een tussendoortje.
's Avonds: Altijd verschillend, meestal vlees of spaghetti enzo.

Ik ben ook van plan als ik een baantje heb, naar de sportschool te gaan, en dat zal in/net na de zomervakantie zijn ;)

Vreemd, met je activiteiten zoals voetbal en fietsen zou je toch wel moeten zeggen dat je dan in no time een strak buikje zou moeten krijgen. Of ben je toevallig keeper :D

Hardlopen is indd een goede optie, buikspieroefeningen zijn leuk, maar daar verbrand je geen vet mee.

Hier kan je kijken voor oefeningen: http://forum.dutchbodybuilding.com/f8/oefeningen-gids-72077/

Succes ;)

gewichttraining + meer eten.
Hele lichaam trainen en veel eiwitten eten ;)

je eet niks en je traint nauwelijks, wat doe je hier?
hup naar de sportschool+voedingsschema en knallen !

stats; 23%

dan krijg je nog lang geen buikje te zien nee, vreemd dat je met zoveel beweging op 23% kan zitten...?

Kloppen je stats wel? 55kg met 23% bij 1m76.....?

Bedankt voor de reacties. Zoals ik al zei, ga ik in de zomervakantie voor het eerst naar de sportschool. En op een site stond hoe je dat bodyfat konbereken, dus ik denk het wel, zie alleen wel dat ik mijn le gte verkeerd heb ingevuld, ben 1.66M, zo even aanpassen. Voedingsschema kan je toch door mensen op dit forum laten maken? Want daar heb ik niet zoveel verstand van :p En welke oefeningen zijn dan geschikt om te doen met mijn gewichten, zodat mijn armen wat breder worden? Gewoon armbuigingen?

PS: Ik zal morgen een foto maken, van hoe ik er nu uitzie ;)

ja man, armbuigingen doen. wordt je 1 beest

Ik bedoel met gewichten.. wat dan om meer kracht in m'n armen te krijgen?

naar een sportschool gaan en je HELE lichaam trainen.

Neem dan ook de tijd om het door te lezen, Zomervakantie....

Terug
Naar boven