MuscleMeat

Beginnen

LiftWeights

Cool Novice
Waardering
6
Lengte
1m76
Massa
93kg
Vetpercentage
9%
2 maanden terug topic geplaatst dat ik er een tijd uitgelegen heb wegens omstandigheden en weer een aantal maanden bezig was met trainen.
Nu weer eindelijk tijdje terug op kracht en heb zin om een kuurtje te pakken.Volgende maand wil ik beginnen.

Wat info:
Stats 1m76, 89kilo, bf 16%.

Voor komende kuur van plan:

1-10 500mg test-e ew
1-10 50mg Proviron ed
1-11 2x 250iu HCG ew
12-15 20mg Nolva ed

Ik heb de volgende vragen:

- Ik ga het "nieuwe HCG protocol" volgens ipv "oude" (Hoge doseringen aant einde), dan trek ik het door tot 1 week na laatste testo shot zoals boven in kuur schema, is dat correct?

- 3 weken Nolva op 20mg genoeg? En Is de eerste week 40mg beter? En is 4 weken ook beter?

- Misschien wilde in nog voor week 1-4 Winny tabs nemen, kan iemand me vertellen wat voor mij wellicht een prima dosering is?

- En voor degene die ook nog de moeite nemen om mn voedingsschema te checken, tips of op en aanmerkingen? Ben ik klaar om te gassen?

Ik ga een Log bijhouden van de kuur,

Bedankt!

Laatst bewerkt:
Dit is niet je eerste kuur neem ik aan. Ga je ook foto's loggen?
Succes iig!

Komt je de havermout niet uit de neus met zoveel havermout op een dag?

vind eerlijk gezegd waar je je koolhydraten en vetten uithaalt erg eenzijdig.

zou wat havermout weghalen en bv een enkele boterham toevoegen, en bv klein handje nootjes en wat melk ofzo voor wat variatie op een dag

ben erg benieuwd hoe je 180gr havermout weg gaat werken met 4 eieren?

• Topic Starter Topic Starter
Ik vind havermout lekker( ja serieus ), gooi het met water wat suikervrije siroop erbijin de blender en smullen maar.
Dus het komt niet mijn neus uit nee :p, 4 gekookte eieren daarbij is een kleine snack.

Daarnaast voel ik me heerlijk op havermout.. echt mn favoriete khy inname.
Misschien moet ik erbij vermelden dat ik zo n 2 a 3 keer per week 1 kipje vervang door vis. Ook doe ik inderdaad wel eens noten ipv olijfolie maar toch voornamelijk olijfolie.

Hopelijk heeft iemand nog antwoord(en) op mijn vragen :)

Bedankt voor de reacties

Ik zou 2 eetlepels olijfoilie voor lijnzaadolie vervangen, olijfolie bevat alleen omega 6en9 geen 3.
En voor je naar bed gaat nog wat visolie.
En zou je havermout zeker niet vervangen voor brood, eerder voor zilvervlies rijst of bambix zodat je wat minder vocht vasthoud.

2 maanden terug topic geplaatst dat ik er een tijd uitgelegen heb wegens omstandigheden en weer een aantal maanden bezig was met trainen.
Nu weer eindelijk tijdje terug op kracht en heb zin om een kuurtje te pakken.Volgende maand wil ik beginnen.

Wat info:
Stats 1m76, 89kilo, bf 16%.
Verleden; Kuur van 500 test 400 deca EW voor 8 weken is meer dan een jaar geleden.

Voor komende kuur van plan:

1-10 500mg test-e ew
1-10 50mg Proviron ed
1-11 2x 250iu HCG ew
12-15 20mg Nolva ed

Heb mijn voedingsschema ge-upload als afbeelding om niet het hele topic meteen vol te gooie met een lap extra tekst:
http://imageshack.us/photo/my-images/846/91622862.jpg/

Ik heb de volgende vragen:

- Ik ga het "nieuwe HCG protocol" volgens ipv "oude" (Hoge doseringen aant einde), dan trek ik het door tot 1 week na laatste testo shot zoals boven in kuur schema, is dat correct?

- 3 weken Nolva op 20mg genoeg? En Is de eerste week 40mg beter? En is 4 weken ook beter?

- Misschien wilde in nog voor week 1-4 Winny tabs nemen, kan iemand me vertellen wat voor mij wellicht een prima dosering is?

- En voor degene die ook nog de moeite nemen om mn voedingsschema te checken, tips of op en aanmerkingen? Ben ik klaar om te gassen?

Ik ga een Log bijhouden van de kuur,

Bedankt!

erg saaie voeding mr quaker,probeer eens wat tonijn,vette vis zoals zalm/haring en wat noten toe te voegen,lekker biefstukkie etc...
nakuur 4 weken op 20mg
winny 5 weken op 40mg p/d
test op 12 weken
nieuwe hcg protocol is prima

succes

• Topic Starter Topic Starter
Bedankt ik weet genoeg

Ik gooi havermout, een schep whey en een bak kwark met suikervrije limonade siroop in de blender. En water natuurlijk.

Soms gooi ik er rauwe eieren bij en/of fruit.

Bambix+ei+whey+vitargo = mack breakfast

In de blender? Ideaal he zown blender..

Nee

EIeren in de pan.
BambIX magnetron.

Alles hosselen en eten

Ok man. Is ook top. Maar merk dat ik met de blender meer naar binnen krijg.

hoeveel kcal total dan?

Kheb et wel is uitgerekend maar weet et ff niet uit mn hoofd.

Ligt ook aan de combinatie. Basis voor mij is havermout, kwark en whey. Optioneel is een paar eieren en/of fruit. Dacht dat ik ooit is heb uitgerekend havmout, kwark, 4eieren en wat fruit kwam ik op 700-800cal?

Zuip je ff in 1x op. Pats boem..

Had het over hele dag tank :D

Haha.. Verschilt een beetje. Ik heb et een tijdje uitgerekend maar doe ik niet meer. Ik weet wat ik moet eten en dat eet ik gewoon veel. Simpel als dat. Maar zit wel aan de 4000-5000cal.

Op et moment lukt et wat minder goed door wat stress en ziek zijn van mn vriendin. Die periodes heb je ook he.

Jij dan?

Terug
Naar boven