- Waardering
- 884
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 90kg
Zie hieronder

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Klinkt interessant. Is het mogelijk om bij jullie de pulley voor de Barbarian Power Cage los bij te bestellen? Wat gaat die dan kosten?Een van onze klanten verkoopt een aantal mooie materialen, zie topic:
Aangeboden: Barbarian Power Cage + Barbarian Multi Bench 2 + ATX Power Bar + Hex Dumbbells 12,5 KG - 20 KG
Ja dat kan, momenteel is de Power Cage uit de aanbieding nog gewoon het meest recente model. Los zal de pulley echter wel wat duurder zijn dan wanneer je deze samen met een cage zou kopen. Even mailen naar de klantenservice als je deze wilt bestellen.Klinkt interessant. Is het mogelijk om bij jullie de pulley voor de Barbarian Power Cage los bij te bestellen? Wat gaat die dan kosten?
Evt een powercage van powercage.nl te koop, met ktl coating, 50x50x3mm frame. Weegt 80kg, incl dipsteunen pullup bar met meerdere grepen. Kom uit zuid limburg (NL).
Als je interesse hebt hoor ik het wel via pm![]()
Zijn er nog meer mensen op het forum die spullen voor een beginnende homegym te koop hebben?
- Powerrack/cage
- Halters
- Gewicht schijven
- Barbells
- Bankje
- Andere attributen etc.
Is hij inclusief pulley?
Linkje naar mp advertentie of meer info?Heb op dit moment een complete home gym te koop staan..
Ik verkoop ook mijn homegym.
verstelbare ironmaster dumbells tot 120 lbs (54kg)
Powerrack van powercage.nl
235 kg aan 50 mm schijven
180 cm stang
ez-bar
bankje met scott curl optie (belastbaar tot 250 kg)
2 rubberen matten van 2mx1m
Hoge lage pully met 75 kg steekgewichten, hoeft niet aan de muur vastgemaakt te worden (is waarschijnlijk al verkocht)
af te halen in Heerhugowaard, zal ergens volgende week de post met foto's maken. Maar als je eerder foto's wilt zien mag je me een PM sturen

Linkje naar mp advertentie of meer info?
Fack, 195km
Klonk anders wel goed.