AndroidHealthClinic

beginner kuur

xola

Novice
Waardering
0
hallo prof's,

ik ben 22 en al sins een jaar of 5 aan het trainen.sinds een jaar of 2 ben ik van gewoon trainen overgestapt op serieus bodybuilden. inmiddels ben weeg ik 80 kg, bij ene lengte van 1,86 m en een vetpercentage van 5%, zowel digitaal als met zo'n 'knijper' gemeten.
ik weetdat dit erg weinig is, en zelfs in de bulk kom ik niet boven de 8% uit. omdat ik dus niet erg hard groei, ook al stouw ik enorme hoeveelheden eten en shakes naar binnen zit ik er al een tijd serieus over na te denken om eens een kuurtje te proberen.

ik ben helemaal onbekend op dit gebied, en ook al zwerf ik hier al een tijdje rond word het me nog niet echt veel duidelijk. graag zou ik van jullie advies willen, wat goed is om mee te beginnen, ik heb wattegen spuiten dus t liefst zou ik dan tabletten slikken.

alvast bedankt!

als je de search functie had gebruikt kon je daar veel voorkomende eerste kuren uithalen.
[Link niet meer beschikbaar]

zoals,

Orals
6weken dianaboll 25mg per dag uisteraard met nakuur
6weken winstrol 40mg per dag

Injects
10weken test only Idem
10weken deca&test kickstart met dianabol

Er is ook een gezegde: Niet klaar voor spuiten= Niet klaar voor anabolen;)

Fack dat gezegde...als je niet wilt spuiten wil je niet spuiten, punt uit. Ik vind bijv dbol of winny tabs + pct zeer goed als eerste kuur. Spuiten kan je een tijdje later ook nog wel, over die angst kom je toch wel heen. Als je eenmaal bijv een kuurtje test-deca hebt gehad kan je niet meer een winny only doen wil je goede resultaten bereiken.

• Topic Starter Topic Starter
ok dit zijn waardevolle reacties :)

moet je bij elke kuur een nakuur doen? en zoja, hoe werkt zoiets en wat moet ik dan gebruiken?

Laatst bewerkt:
Steeds nakuren maat ook al kuur je niet zwaar nakuur is zeker zo belangrijk,in mijn geval begin ik met de nakuur 3 weken na mijn laatste injectie van test enanthate,ik gebruik hiervoor hcg (pregnyll) en nolvadex maar je kan ook clomid gebruiken.

Eerst nog eens goed op dit forum surfen en je goed informeren over de "roids " die je wil nemen en wat je uiteindelijke doel is,kennis is al een heel eind verder komen zonder ook maar een enkele spuit te zetten!!!!!!!

Succes in je zoektocht naar het perfecte body en als je het echt niet weet dan vraag je toch gewoon!;)

ik denk toch echt dat het aan je voedings schema + trainings schema ligt!
als je die eens zou willen posten op de goede afdeling op dit forum.. ?

ik bedoel, als jij zegt dat je ECHT niet verder komt zonder AAS.. wat dan na je kuurtje? neem je dan nog een kuur omdat je weer niet verder komt?

Is toch niks mis mee...denk niet dat er veel zijn die het bij eentje laten.

ik in iedergeval niet nee:D

maar ik denk dat erwinrt wel een paar punten heeft.
misschien heeft kan zijn voedingsschema wel veranderd worden , of zijn trainingsschema.
Maar de meeste nemen hier een anabole kuurtje omdat ze naturel haast of geen resultaten meer kunnen halen, en nemen daarna nog een kuurtje omdat je dan weer niet verder komt( met rust periodes ertussen) want als je eenmaal gekuurd hebt word het heel moeilijk naturel nog verdere resultaten tehalen

Laatst bewerkt:
Tuurlijk, ik begrijp erwint wel. Als xola zijn voedings+trainingsschema eens post zou fijn zijn....

xola zei:
ok dit zijn waardevolle reacties :)

moet je bij elke kuur een nakuur doen? en zoja, hoe werkt zoiets en wat moet ik dan gebruiken?

http://forum.dutchbodybuilding.com/aas#Uitleg3

een nakuur duurt gemiddeld 3 a 4 weken, mits je je nakuur start na de kuur. (bij bijvoorbeeld een winny only word ook wel 3 weken aangehouden)
start je de nakuur al in de laatste week van je kuur dan moet je ervoor zorgen dat je nakuur in zijn geheel ook 1 week langer duurt.

voorbeeld test only

1-10 500mg test EW
13-14 40mg nolva ED
15-16 20mg nolva ED

Nakuur 1 week eerder starten :

1-10 500mg test EW
12-14 40mg nolva ED
15-17 20mg nolva ED

N.B. de weken gelden TOT EN MET

eetschema in bulk:

0700 uur 2 sneden brood met beleg (vlees oid)

0900 uur 2 sneden broos met beleg (pindakaasoid)+shake

1200 uur 4 sneden brood met beleg (pindakaas/vlees)

1500 uur 100g rijst met half blikje tonijn+shake

1800 uur normaal avond eten, aardappelen groente en stukje vlees

2100 uur 100g rijst met half blikje tonijn.

xola zei:
eetschema in bulk:

in de ochtend vind ik het wat weinig.

en is die rijst ongekookt gewogen ? 100 gram ongekook is best wel veel.
Ik mis je PWO shake.
shakes na je rijst ?

ja 100 gram ongekookt gewogen, ongeveer een mok vol.
ik neem wel een PWO shake, dan neem ik die van 1500 uur gewoon later, ik train 3 keer per week.

xola zei:
eetschema in bulk:

Groeien doe je niet op koolhydraten alleen :cool:

Met dat voedingsschemakan ik best geloven dat je geen spiermassa aankomt :D

"Stukje vlees" moet vervangen worden door VLEEEEEEEES

Half blikje tonijn moet vervangen worden door VOLLEDIG BLIK

En 2 sneden brood? Maak daar maar 6 sneden van en doe er best nog een serieuze eiwitbron bij ook want op brood met beetje beleg alleen ga je er niet komen.

En yoghurt, kaas, platte kaas en dergelijke zijn ook goede eiwitbronnen voor tussendoor.

En als laatste, je hebt iets van vetten nodig, want in je schema zit bijna niets van vetten dusja, dan gaat je lichaam spieren afbreken om aan energie te komen als de koolhydraten verteerd zijn.

Gr.

HondaDelsol zei:
Met dat voedingsschemakan ik best geloven dat je geen spiermassa aankomt :D

"Stukje vlees" moet vervangen worden door VLEEEEEEEES

Half blikje tonijn moet vervangen worden door VOLLEDIG BLIK

En 2 sneden brood? Maak daar maar 6 sneden van en doe er best nog een serieuze eiwitbron bij ook want op brood met beetje beleg alleen ga je er niet komen.

En yoghurt, kaas, platte kaas en dergelijke zijn ook goede eiwitbronnen voor tussendoor.

En als laatste, je hebt iets van vetten nodig, want in je schema zit bijna niets van vetten dusja, dan gaat je lichaam spieren afbreken om aan energie te komen als de koolhydraten verteerd zijn.

Gr.

waardevolle tips:) danku ik zal weereens aan de slag met mn schema.
ook nog een alternatief voor kaas? das nou net het enige wat ik echt niet door mn keel krijg.

Vreet je de ****** ;)

In de ochtend Brinta + Melk b.v, paar uur later 4 sneetjes met dik boter + dik pindakaas...
Wees niet bang om wat vet te eten (zoals HondaDelsol al zei), want zonder vet, geen groei! Trouwens, je komt zoiezo al geen vet aan:) Dus in jouw situatie veeeel meeeer vet/koolhydraten eten.. Meer eiwitten ook btw..
Ga naar zo'n 4000Kcal toe, start dan een D-bol + Winny kuurtje voor 7 weken @ 20 mg/week D-bol + 20mg Winny/week, daar pak je wel zo'n 8 a 10kg mee ;)
Maar je moet toch over je angst, voor die naald heen komen hoor :P

Succes in ieder geval!

Haha is dat een bulk? Hoeveel cals zijn het? 2000 ofzo.
Zorg nu maar dat je veel hoger in je cals komt en dat je veel meer eiwit binnen gata krijgen, anders zul je niet groeien nee.
Ik denk dat jij met een goed voedingsschema minimaal nog 10 kg spiermassa kan pakken!

Terug
Naar boven