AndroidHealthClinic

Beginner met vraagtekens!?

Ik had het alleen over micronutrients omdat dit vaak als argument gebruikt wordt tegen flexible dieting. Het verdelen van macro's is vrij makkelijk je pakt 200g eiwitten om zeker van te zijn dat je aan alle eisen voldoet vervolgens stop je de rest van je calorieën in koolhydraten en vetten. Ik vond het gewoon niet nodig om dat erbij te zetten omdat ik vanuit ging dat iedereen dit al wist.

Kerel ik zou toch iets minder stellig je mening hier als waarheid verkondigen. Geloof me, je maakt een paar denkfouten. Lees de stickies eens, it wont hurt... ;)

Ik had het alleen over micronutrients omdat dit vaak als argument gebruikt wordt tegen flexible dieting. Het verdelen van macro's is vrij makkelijk je pakt 200g eiwitten om zeker van te zijn dat je aan alle eisen voldoet vervolgens stop je de rest van je calorieën in koolhydraten en vetten. Ik vond het gewoon niet nodig om dat erbij te zetten omdat ik vanuit ging dat iedereen dit al wist.

Het verdelen van macro's is als beginner (zonder voedingsschema) juist niet makkelijk.
Je pakt 200 gr eiwitten (best veel, maar toch..) en dan?
Wat je eet, kijk je naar aantal eiwitten, schrijf je op en tel je bij elkaar op om te kijken of je die 200 gram wel haalt?
Een beginner (en iemand die niet goed kan onthouden en niet goed kan rekenen, zoals ik) kan dit dus nooit zonder voedingsschema. Want hetzelfde moet je dan ook doen met koolhydraten en vetten.

Dat wordt een lastige taak. Dan eet ik dus liever van een voedingsschema af waarbij ik zeker weet dat ik het haal en dat ik relaxed kan eten ipv alles onthouden en uitrekenen.

OT:

Zoals eigenlijk al is gezegd is een kuur nu nog niet nodig en verstandig. Zorg voor een goed schema (ja, ik zou met een eetschema beginnen) en een goed trainingsschema. Ik lees dat je deze al hebt, maar post hem ook even zodat je reacties kan krijgen (eventueel in een ander topic, mocht je dat nog niet hebben gedaan).
Succes!

een voedingsschema van Marjolein Schilperoort :roflol::roflol::roflol:

...Eetschema volgen en ff INSANITY (zie youtube ed) gaan doen, moet je eens opletten wat er gebeurd ;)

Daarna kan je altijd nog aan de pillen/spuit.

Succes!

Terug
Naar boven