MuscleMeat

Beginner met vragen

denolang

Novice
Waardering
0
Lengte
1m78
Massa
65kg
Vetpercentage
8%
Hallo,
Ik ben al enkele maanden bezig met Krachttraining (6maand) en dieet voor aan te sterken..6x per dag eten,waarvan 3 normale voedingen,2x "Nitro Gainer" en 2x "Nutricia Protifar"
Vind dat dit alles samen maar een slakke gangetje heeft,errom met wat zoekwerk op het net vond ik iemand die me een kuur voorstelde van:

500mg Test Ent 2ml per week.
400mg Deca 2ml per week
50mg dianabol 5 tabs per dag
Hierna nakuren met nolva.

Ik heb hier TOTAAL geen ervaring mee,maar wil het proberen om aanstaande zomer toch resultaat te hebben..is dit oké?

Groet en hulp+info is meer dan Welkom![Afbeelding niet meer beschikbaar]

Hallo,
Ik ben al enkele maanden bezig met Krachttraining (6maand) en dieet voor aan te sterken..6x per dag eten,waarvan 3 normale voedingen,2x "Nitro Gainer" en 2x "Nutricia Protifar"
Vind dat dit alles samen maar een slakke gangetje heeft,errom met wat zoekwerk op het net vond ik iemand die me een kuur voorstelde van:

400mg Deca 2ml per week

Ik heb hier TOTAAL geen ervaring mee,maar wil het proberen om aanstaande zomer toch resultaat te hebben..is dit oké?

1m78 65kg 8%

Nee. Post je exacte voedingsschemais en je trainingschema, je zit nog op een gewicht waar nog ZAT uit te halen is.

Informatie zoals, met welk gewicht begon je en hoe je er nu bij staat. Wil ook nog wel eens helpen.

Niet doen. Die gene die je dit voorstelde wou het je zeker ook verkopen of niet?

Begin maar eerst met 2-3 jaar goed trainen en vooral goed eten, kuren bij 65 kilo.. waar gaat dit heen!

65 kilo noh?

Zou als ik jou was eerst natuurlijk verder gaan gainen.
Plaats anders je voedingsschema even Bro dan kunnen we kijken en je verder helpen.

Maar om na een paar maandjes al aan de bolics te gaan?...........zou zeggen nog niet doen!!!

• Topic Starter Topic Starter
..voedingsschema: