MuscleMeat

Beginner met vragen

denolang

Novice
Waardering
0
Lengte
1m78
Massa
65kg
Vetpercentage
8%
Hallo,
Ik ben al enkele maanden bezig met Krachttraining (6maand) en dieet voor aan te sterken..6x per dag eten,waarvan 3 normale voedingen,2x "Nitro Gainer" en 2x "Nutricia Protifar"
Vind dat dit alles samen maar een slakke gangetje heeft,errom met wat zoekwerk op het net vond ik iemand die me een kuur voorstelde van:

500mg Test Ent 2ml per week.
400mg Deca 2ml per week
50mg dianabol 5 tabs per dag
Hierna nakuren met nolva.

Ik heb hier TOTAAL geen ervaring mee,maar wil het proberen om aanstaande zomer toch resultaat te hebben..is dit oké?

Groet en hulp+info is meer dan Welkom![Afbeelding niet meer beschikbaar]

Hallo,
Ik ben al enkele maanden bezig met Krachttraining (6maand) en dieet voor aan te sterken..6x per dag eten,waarvan 3 normale voedingen,2x "Nitro Gainer" en 2x "Nutricia Protifar"
Vind dat dit alles samen maar een slakke gangetje heeft,errom met wat zoekwerk op het net vond ik iemand die me een kuur voorstelde van:

400mg Deca 2ml per week

Ik heb hier TOTAAL geen ervaring mee,maar wil het proberen om aanstaande zomer toch resultaat te hebben..is dit oké?

1m78 65kg 8%

Nee. Post je exacte voedingsschemais en je trainingschema, je zit nog op een gewicht waar nog ZAT uit te halen is.

Informatie zoals, met welk gewicht begon je en hoe je er nu bij staat. Wil ook nog wel eens helpen.

Niet doen. Die gene die je dit voorstelde wou het je zeker ook verkopen of niet?

Begin maar eerst met 2-3 jaar goed trainen en vooral goed eten, kuren bij 65 kilo.. waar gaat dit heen!

65 kilo noh?

Zou als ik jou was eerst natuurlijk verder gaan gainen.
Plaats anders je voedingsschema even Bro dan kunnen we kijken en je verder helpen.

Maar om na een paar maandjes al aan de bolics te gaan?...........zou zeggen nog niet doen!!!

• Topic Starter Topic Starter
..voedingsschema:
S'morgens Musli met volle melk en beker pure Eiwitten met chocomelk,s'middags Pasta,s'avonds soep met volwaardig klein broodje,late avond beker pure Eiwitten met chocomelk..en 3x per dag tussendoor m'n Mass Nutro Gainer.
M'n gewichten zijn 40kg boven de gordel,en 20kg onder..
@GPRO:..ik heb een voorstel om het te kopen ja,al ben ik nog niet zeker en errom m'n vraag dus..

..voedingsschema:
S'morgens Musli met volle melk en beker pure Eiwitten met chocomelk,s'middags Pasta,s'avonds soep met volwaardig klein broodje,late avond beker pure Eiwitten met chocomelk..en 3x per dag tussendoor m'n Mass Nutro Gainer.
M'n gewichten zijn 40kg boven de gordel,en 20kg onder..
@GPRO:..ik heb een voorstel om het te kopen ja,al ben ik nog niet zeker en errom m'n vraag dus..

Dit alles is voor mij ongeveer 1 maaltijd.
Veel meer eten! En je zal wel resultaat zien zonder aas.

pure eiwitten :D ?

Dit alles is voor mij ongeveer 1 maaltijd.
Veel meer eten! En je zal wel resultaat zien zonder aas.

Net als zoals hierboven staat moet je zorgen dat je echt meer gaat eten!
Alleen met je voeding kun je al aardig gewicht gainen hoor,mist je voeding klopt!

Want als je een kuur wil beginnen en je voeding is niet in orde,zou ik niet eens denken aan kuren! want dan kan je net zo goed je geld op mijn bankrekening storten:D,want het gaat weinig met je doen noh!!!!!

Everybody wants to be a bodybuilder, nobody wants to eat like one.

Wtf? Sinds wanneer zijn shake volwaardige maaltijden? Aangezien jij dat zo ziet volgens
Mij. Meer eten. Zeker 5 echte maaltijden per dag. En daarbij kan je je shakie nemen.

De stickies lezen op het forum, en het toepassen daarvan, gaat jou meer gains opleveren dan AAS.

Als je serieus bent kan je halverwege 2013 tussen de 75/80kg staan zonder aas gebruik.
Dit vergt wel enig DOORZETTINGSVERMOGEN maar volgens my kan je beter iets goed doen ipv lange halen snel...want dat gaat hier niet echt op.
Je hebt maar 1 lichaam dus ga er netjes mee om.
Probeer eerst zelf uit te vinden waar je natuurlijke grens licht gun jezelf de tyd.
Je zal nog verbaasd staan vanjezelf.

Hallo,

400mg Deca 2ml per week

Je bent gek om überhaupt al te denken aan een kuur. Als je vind dat het nu met een slakkengang gaat dan gaat een kuur niet iets magisch doen. Je echte probleem zit in voeding en trainen, dat lossen anabolen niet voor je op.

• Topic Starter Topic Starter
..okey Jongens,

denk dat ik het nu wel al begrepen heb dat het dus echt wel aan m'n voeding ligt die ik nog meer moet bijvullen..al zijn m'n Shakes geen volwaardige voedingen dat ik ook wel weet,maar eerder "een extra meer?!"

Maar goed,bedankt van de Info en Tips..
..en Train ze!

Idd zijn het meer een soort extra en geen vervanging.
Anabolen bevorderen de aanmaak van eiwitten in de spier, alleen als de spieren niet worden voorzien van de nodige bouwstenen zal het effect natuurlijk ook achterwege blijven (of veel kleiner effect).

En je voedingsinname is gewoon echt veel te laag vandaar dat er word aangegeven om te meer eten.
En als je daarmee begint is het zonde om al as te gebruiken omdat deze meerwaarde je al voor de nodige gains zal zorgen.

Kijk dus vooral rond in de voedingssectie, hier zul je veel meer baat bij hebben, succes!

slakken gang? hhahahaha ik vond mee eerste jaar het bruutste jaar wat er was. Elke maand ging je wel vooruit. Leukste tijd van me trainings leven was het eerste jaar ;)

succes met :meal: BRO!

Terug
Naar boven